Ketjut
-
Goblinisti
- Viesti:
-
Dark Master
ooh :P
Öööh mistä hemmetin kettingistä puhutte. Näin sivusilmällä kattomalla teiän puheita... ...se kuullostaa ihan ...ihan käytännölliseltä... MUTTA MIHIN SITÄ TARTTEE!?
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
(tai jotain sinne päin)
Re: ooh :P
Eikö se selviä ensimmäisen viestin ensimmäisestä lauseesta?Dark Master kirjoitti:MUTTA MIHIN SITÄ TARTTEE!?
( Esimerkki: http://www.lumous.com/khorne/thirster01.jpg )
-
Goblinisti
- Viesti:
-
Höpöttiuhka
hehheh...Goblinisti kirjoitti:Minä pistin siiä yhdelle tyypille interaktiivisen, ketjullisen piikkinuijan, jota voi pyörittää ihan oikeasti!
Itelläni tota ketjua riittää ku voitin jostain arvasta(älkää kysykö)puol metriä juuri sopivan kokoista ketjua
En oo viä käyttäny, mutta käytän varmaan johonki nurglen lordin konffaamiseen
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Ketjut tanskulta
Olisiko tampereella mitään liikettä?
- Hands_of_blue
toi nyt on vähän liian isoo tollaselle pikku miehelleMer'siles kirjoitti:Tampereen prismasta saa ketjua josta saa tämmöistä aikaan.
*click*
onhan tuo vähän isohkoa mutta pienempää ei saanut.
Niin ja älkää kiinnittäkö huomiota kuvan laatuun.
Ketjut
Nyt sitä sitten tuli ostettua tota ketjua. Kysympä vaan että mikä on paras tapa kiinnittää ketju figuun. Itse konvaan giganttii. Toimiiko tässä tapauksessa "ketju liimalla ihoon vaan" hyvin, vai pitääkö käyttää green stuffia?
- makkarafolio
- figunarkki
Ja jos skilliä riittää niin tällainen on kans mahdollista.
Tosin Laan itsekin sanoi että kannattaa käyttää oikeaa ketjua aina kun mahdollista.figunarkki kirjoitti:Ja jos skilliä riittää niin tällainen on kans mahdollista.
Lalalaa
ketjusta on mahdollista saada myös jäykkää. Itse tein kääpiöille doomseekereitä joiden aseisiin sain suraavalla tavalla ketjut: löysin pientä teräsketjua (mitä tiukempaa sen parempi, eli mitä mitä vähemmän tyhjää tilaa per lenkki) sitten uitin ketjun nestemäisessä pikaliimassa ja jätin pöydälle kuivumaan. ketju pitää irroittaa tämän jälkeen pöydästä hyvin varovasti. Tämän jälkeen sen voi laittaa roikkumaan jostain ja toistaaa liimakäsittely. Joku ihmetelee miksi sitä ei voinut alunperinkin laittaa roikkumaan. Ei suoralla ketjulla tee yhtään mitään. kannattaa ottaa parinkymmenen sentin pätkä vähintään ja kun liima on kuivunut lopullisesti voi sitä sitten leikellä. Jos pitää hyvää huolta mineistään niin tällä tekniikalla saa melko pitkäikäsen ja varmasti paremmannäköisen tuloksen kuin valmiilla ketjuilla.