GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja
En oikeen tiiä missä tätä kysysin, ja päätin tänne laittaa tän. Eli onko siitä Kuninkaan Paluu -elokuvassa nähdystä järkälemäisestä örkistä (vai liekkö puolipeikko) tulossa figuuria? Tarkoitan sitä kohtaa jossa Frodo ja Sam ovat örkki haarniskoissa ja joutuvat siihe örkkipartioon. Huonosti selitetty mutta koittakaa ymmärtää 
Etsin Lotraajia Joensuun ja Outokummun lähistöltä!
42, vastaus kaikkeen.
42, vastaus kaikkeen.
Minun mielestä se ei ollut tavan örkki. Varmaan kaksi kertaa isompi kuin "tavan örkit". Njaah, no ei se nyt niin tarvittava hahmo olisikaan. Luulisi tosin että GW tekisi kaikista edes vähän kiinnostavan tuntuisista hahmoista figun, koska kohtahan kaikki on jo tehty! Ellei sitten kaikista 1st & 2nd agen hahmoista tehdä.
42, vastaus kaikkeen.
42, vastaus kaikkeen.
Jep. Kyllä ideoita riittää ja muovi haltiat ja kääpiöt ovat mukavia isoja julkaisuja.bottiins kirjoitti:Mutta vielä löytyy todella paljon tehtäviä figuja. joita ei leffassa ollut vaan jotka ovat mainittuina kirjassa. Koska imrahil sun muut viittaavat vahvasti että on tulossa lisääkin pelkästään kirjaan pohjautuvia hahmoja. joten luulen että GW:ellä olisi julkaistavaa lisenssinsä loppuun asti.
En sanoisi LOTR:in viellä olevan kuolemassa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- makkarafolio
Enkä edes pelkää suuresti lotrin "loppumista", kyllä ne figuurit ja säännöt hyllyssäni vielä pysyy ja niillä voi pelata. Minulle olisi ollut aivan sama olisiko gw SotSin sijaan vaikka lepäillyt, sillä se ei kauheammin kiinnostanut minua. Eikä varmastikaan kiinnosta tulevat Mirkwood tai kääpiösupplementit. Kunhan vielä kannattajat ja niiden välinen vuorovaikutus pysyy, voi pelaamiseni jatkua.
Aivan, aivan. Enhän minäkään nyt aivan sitä tarkoittanut että Lotr olisi kuolemassa, vaan lähinnä tarkoitin että luulisi GW:n ottavan kaiken irti tästä. Itse kun olen vasta vasta-alkaja, ei uusien figujen tuleminen niinkään kiinnosta. Pitäisi nyt ensin saada yksi armeja kokoon näistä mineistä, jotka jo ovat ilmestyneet.
42, vastaus kaikkeen.
42, vastaus kaikkeen.
Gildor Inglórion johtamassa Dúnedainia? W00t? No toisaalta Gildor on Rivendellin haltioita ja Elrond tekee yhteistyötä Dúnedainin kanssa.
Kuitenkin, Gildor on hieno figu!
Kuitenkin, Gildor on hieno figu!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä