Slayer riimu/skill/ase combot.
Slayer riimu/skill/ase combot.
Eli, kertokaa tehokkaita riimu/skilli/ase yhdistelmiä joita tiedätte Dragon/Daemon Slayereille. Itse tiedän nämä:
Daemonslayer 265 pts.
-master rune of flight
-2x rune of cleaving
-vampireslayer
Käyttö: tekee automaattisen str 6 hitin joka tekee d6 woundia 12" tuuman sisälle eksyneeseen characteriin/monsteriin/muuhun moniwoundiseen vihulaiseen.
Daemonslayer 285 pts.
-master rune of snorri spangelheim
-rune of cleaving
-skavenslayer
Käyttö: ollessaan base-to-base kontaktissa kolmen vihollisen kanssa, tekee automaattisesti 10 str 5 hittiä. Voisi vielä antaa beastslayerin jos haluaisi varmistaa combatin voittamisen.
Daemonslayer 265 pts.
-master rune of flight
-2x rune of cleaving
-vampireslayer
Käyttö: tekee automaattisen str 6 hitin joka tekee d6 woundia 12" tuuman sisälle eksyneeseen characteriin/monsteriin/muuhun moniwoundiseen vihulaiseen.
Daemonslayer 285 pts.
-master rune of snorri spangelheim
-rune of cleaving
-skavenslayer
Käyttö: ollessaan base-to-base kontaktissa kolmen vihollisen kanssa, tekee automaattisesti 10 str 5 hittiä. Voisi vielä antaa beastslayerin jos haluaisi varmistaa combatin voittamisen.
P.A.L.O.M.I.E.S
Pyörryttävän Ammattimainen Liesituuletinasentaja ja Oliivinpoimija, Makeileva Ikonimaalari sekä Elämäniloinen Sydäntenmurskaaja
Pyörryttävän Ammattimainen Liesituuletinasentaja ja Oliivinpoimija, Makeileva Ikonimaalari sekä Elämäniloinen Sydäntenmurskaaja
Skavenslayer-skill. Moninkertaistaa hyökkäykset BtB-kontaktissa olevien vihollisten määrällä(max. 10 hyökkäykseen asti).Jupsuli kirjoitti:Miten te ne 10 hyökkäystä saatte?
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
- The Captain
- Valvoja
Re: Slayer riimu/skill/ase combot.
Master rune of flightin saa vain vasaraan. Slayerit saavat aseikseen vain kirveitä.Palomies kirjoitti:Eli, kertokaa tehokkaita riimu/skilli/ase yhdistelmiä joita tiedätte Dragon/Daemon Slayereille. Itse tiedän nämä:
Daemonslayer 265 pts.
-master rune of flight
-2x rune of cleaving
-vampireslayer
Näitä skillejä saa siis vain slayer cult -listaan, ei normaalin kääpiöarmeijan slayer-sankareille.Jupsuli kirjoitti: Aijaa, kiitos tiedosta! En tollasta tiennytkään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Storm of Chaos listat löytyy täältä: http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... fault.html
Ja missään ei sanota ettei Slayer charruilla saa olla vasaraa (ainakaan minä en löytänyt)
Ja missään ei sanota ettei Slayer charruilla saa olla vasaraa (ainakaan minä en löytänyt)
P.A.L.O.M.I.E.S
- puolisukeltaja