"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Woundit?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Kärpänen

Woundit?

Viesti Kirjoittaja Kärpänen »

Jos on vaikka joku charru tai muu olento jolla on useampi ku 1 woundi, ni mitä te käytätte sen muistamiseen et monta woundii sil on viel jäljellä?

Onko tähän joku oikee sääntö vai voiko siihen käyttää mitä keinoa vaan haluaa?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Meilläpäin käytetään yleensä pientä noppaa figun alustalla/vieressä. Toimii aika hyvin. Toisaalta, jos pelissä ei ole paljoa multiwound heppuja, ei ole kovin vaikea muistaa, että se yksi sankari oli menettänyt yhden haavan.
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

Toinen mahdollisuus on myös merkitä armeijalistaan characterin kohdalle. Itse siirryimme tähän käytäntöön rasittavien noppatörmäyksien jälkeen, kun heitetty noppa vahingossa osui characterin noppaan. Ei siinä mitään, mutta kyllä sitä sitten 2 vuoron jälkeen rupesi ihmettelemään että miten ihmeessä Dark elf Highbornilla oli 6 woundia jäljellä.
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Minä ainakin vain muistan sen, jos en niin sitten kavereitten kanssa pohditaan tapahtumia ja mitkä ampui sitä, mitkä iski jne.
Mitä aika on ?
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Lisäksi alustaan olen joskus nähnyt figun alustaan laitettavan sellaisen ´viitan,´ joka osoittaa, montako haavaa on jäljellä. Sitä pystyi kääntelemään, kuin jotain ON/OFF -kytkintä ja siinä oli esmes. luvut 1-3. Eri hieno keksintö, mutta toimii huonosti FaBassa.
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Minä yleensä pistän paperille ne "multiwoundi" hebot ja laitan sinne merkintää... (Isommissa peleissä kun ei aina voi muistaa.)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Me käytetään yleensä noppaa, mutta jotenkin se tuppaa aina unohtumaan paikoilleen kun figu jatkaa matkaa. Paperille merkitseminen lienee paras vaihtoehto.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”