Kaamosta 2kiloa.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Kaamosta 2kiloa.

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Tämmöstä tälllä kertaa. Saakos muuten olla tietyn jumalan spawni vaikka ei olisi kyseisen jumalan merkkiä muuten armeijassa? Itse armybook ei sitä kiellä, sillä spawnin upgradet eivät ole merkkejä.

Elikkäs lista on aikas all-rounder kaikkea löytyy paitsi ampumista.
Kritiikkiä!

Exalted Chaos Champion @ 162 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield;
Barding; Chaos Steed
Book of Secrets [40]

Beastlord @ 319 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Shield
Staff of Change [65]
Chaos Armour [10]

Wargor Of Tzeentch 190p.
Heavy Armour, Great weapon, Shield
2xDispel scroll

Exalted Chaos Champion @ 157 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Barding
Chaos Steed

6 Chaos Warhounds @ 36 Pts

6 Chaos Warhounds @ 36 Pts

5 Chaos Warhound @ 30 Pts

5 Chosen Chaos Knights @ 280 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician; Champion

5 Chaos Knights of Blood @ 240 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician

14 Beast Herd @ 109 Pts
6Gors 2ndWeapon; Standard; Musician; Foe Render
8 Ungors Spear

14 Beast Herd @ 109 Pts
6Gors 2ndWeapon; Standard; Musician; Foe Render
8 Ungors Spear

3 Screamers of Tzeentch @ 99 Pts

5 Chaos Furies @ 75 Pt

1 Fiend of Slaanesh @ 75 Pts

Casting Pool: 9

Dispel Pool: 8

Models in Army: 69

Total Army Cost: 1997
Viimeksi muokannut Tohtori-SyFilis, Ma 15.08.2005 13:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The small boys have come to see me hang
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Joo, hyvältähän näyttää, mutta minä laittaisin beast lordille armour of damnationin, ja siihen pisteet toisesta warhound unitista. Mutta muuten lista näyttää oikein hyviltä, itse voisin laittaa khornen merkin choseneille knihteille. Muuten oikein toimiva lista.
With Cannon, You Can.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Goblin fan kirjoitti:Joo, hyvältähän näyttää, mutta minä laittaisin beast lordille armour of damnationin, ja siihen pisteet toisesta warhound unitista. Mutta muuten lista näyttää oikein hyviltä, itse voisin laittaa khornen merkin choseneille knihteille. Muuten oikein toimiva lista.
Ei damnation armouria, ei saa mahtumaan ilman että ottaa scrollin ja kaamos armorin poies.

Ei khornen merkkiä choseneille, koska silloin mulla on yksin juoksenteleva undivided exalted champpa, jolle ei voi antaa muuta merkkiä koska silloin kaatuisi koko lista.
leevizer

hihihii

Viesti Kirjoittaja leevizer »

onpas haaskaan näkönen lista
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Re: hihihii

leevizer kirjoitti:onpas haaskaan näkönen lista
Minä eräässä toisessa topicissa kirjoitti:Risuja ruusuja, yleensäkki kommenttia. Ja perusteluja kiitos. On mukavampaa saada tämmöisiä viestejä "Kannattaisi ottaa tuo yksikkö pois koska..." kuin että viesti olisi tällainen "AlOtA öRkIt Ne RoKkAa SuN n00b JoU mAtAfAkA!!!!111"
Eli kannattaa laittaa näköjään tuo viesti jokaiseen listaan mitä postaa : \ Tämä leevizerin kommentti kuuluu siis tuohon alempaan kastiin.
Amazing Slug

Re: Kaamosta 2kiloa.

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Mielestäni tuota listaa voisi vielä trimmata vähän kulmista ja mahduttaa mukaan vielä yhden yksikön, esimerkiksi petovaunun. Mahdollisia poistovaihtoehtoja olisivat exan kiekko hevoseen, yksi rulla (magiapuolustus on jo nyt melkein paranoidi). Ritarien unit champat ovat kalliita. Ja jos pomo liittyy niihin, olisivat yksiköt huomattavasti liikuteltavempia neljän kokoisina, ja menisivät paremmin piiloon koirien taakse. Furyjakin voisi vähentää yhdellä, lentäminen on se josta maksetaan, ei yksi ws 4 str 4 atakki lisää. Säästyneillä pisteillä sitten se vaunu tai vaikka toinen herdi tai jotain.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Re: Kaamosta 2kiloa.

Amazing Slug kirjoitti:Mielestäni tuota listaa voisi vielä trimmata vähän kulmista ja mahduttaa mukaan vielä yhden yksikön, esimerkiksi petovaunun. Mahdollisia poistovaihtoehtoja olisivat exan kiekko
Tungettiin toinen herdi mukaan.Ja Disci champpa on nyt Wargor. Sekä lisää koiria mukaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”