"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ASCII Avatarit/sigit?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ancient Kroxigor

ASCII Avatarit/sigit?

Viesti Kirjoittaja Ancient Kroxigor »

Kysymys palstaan ei voi kirjoittaa mitään ja en tiedä muutenkaa mihin voisi kirjoittaa Sotavasaraan liittyviä kysymyksiä MUTTA haluan nyt kysyä erästä tärkeää asiaa.

Ylhäällä lukee: "Alkaa osa porukasta testaamaan minun kärsivällisyyttäni, pian ei ole sigejäkään jos ne ASCII avatarit/sigit ei häviä KAIKILTA! -Mattin"

MITÄ ON TEKEILLÄ?! Mitä tapahtuu sigeille? Mitkä ovat ASCII avatarit ja sigit????? Näkyykö tämä muillakin? Mitä pahaa me ollaan tehty?

Älkää sitten suuttuko ylläpito tai moderaattorit kun lähetin tämän kysymyksen tänne. Täytyy saada tietää ettei mitään pahaa ole sattumassa. Minulle, muille tai koko Sotavasaralle!
Mmm... Zombie flesh... :P
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Kokeile katsoa tiedote-osiosta.
Kysymyspalsta oli sitäpaitsi pelien sääntöihin riippuvia kysymyksiä varten.
- Kynä-ääliö
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Kerronpa lyhyesti,lue toi mun Rebel juttu ja yritä ymmärtää miksi niitä ei tuu.Muuten, olen nyt ''avoja'' vastaan kun näin Figunarkin avan.Sain traumoja pitkäksi aikaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Ancient Kroxigor

Viesti Kirjoittaja Ancient Kroxigor »

Rebel juttu?! HÄ?! Olen nyt ihan pihalla tai sekaisin. Sori nyt vaan.

Tiedote osiosta ei löytynyt mitään valitettavasti.
Mmm... Zombie flesh... :P
Drâyhèn

Yleiset miniatyyri keskustelut,5 ylimpänä.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 998#501998

Luulisi tajuavan kun tuosta lukee vähän alemmaksi. Sama juttu vaikka Nàzgûlille jotta rauhoittuisi vähäsen.
- Kynä-ääliö
Drâyhèn

Tajusin heti kun näin Figun ''avan''.
jullevi
Valvoja

Re: ASCII Avatarit/sigit?

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ancient Kroxigor kirjoitti:MITÄ ON TEKEILLÄ?!
Avatarien poistuttua ihmiset alkoivat perseillä niiden sijaan signatureissä. Tämä on tuntunut ärsyttävän muita käyttäjiä (ylläpito mukaanlukien), joten jos allekirjoituksiin ei tule mitään tolkkua niin nekin lähtevät.
Nàzgûl wraith kirjoitti:Kerronpa lyhyesti,lue toi mun Rebel juttu ja yritä ymmärtää miksi niitä ei tuu.Muuten, olen nyt ''avoja'' vastaan kun näin Figunarkin avan.Sain traumoja pitkäksi aikaa.
Ja jos et rajoita vastaavan skeidan postaamista, ylläpito joutunee myöntämään ns. sairaslomaa (tunnetaan myös nimellä jäähy) jonka aikana voit toipua traumoistasi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Matti
Valvoja

Re: ASCII Avatarit/sigit?

Viesti Kirjoittaja Matti »

Ancient Kroxigor kirjoitti:Kysymys palstaan ei voi kirjoittaa mitään ja en tiedä muutenkaa mihin voisi kirjoittaa Sotavasaraan liittyviä kysymyksiä MUTTA haluan nyt kysyä erästä tärkeää asiaa.

Ylhäällä lukee: "Alkaa osa porukasta testaamaan minun kärsivällisyyttäni, pian ei ole sigejäkään jos ne ASCII avatarit/sigit ei häviä KAIKILTA! -Mattin"

MITÄ ON TEKEILLÄ?! Mitä tapahtuu sigeille? Mitkä ovat ASCII avatarit ja sigit????? Näkyykö tämä muillakin? Mitä pahaa me ollaan tehty?
Avatarithan ovat olleet poissa jo jonkin aikaa, erinäisten pulmien johdosta. Nyt kävi niin, että figunarkki teki sigiinsä ASCII:lla avatarinsa (eli muodosti kuvan käyttämällä merkkejä) ja äkkiäkös joku muukin moisen teki. Figunarkille annettiin hetkellisesti erityislupa tuohon, mutta ilmeisesti se oli liian suuri pala joillekin niellä joten figunarkinkin on/oli syytä poistaa sigistään se ascii-väsäys. Ascii väkerrykset ovat melkosen rasittavia useille ja toisaalta pidentävät viestejä huomattavasit. Jollei nyt tuota kieltoa uskota, lähtee kaikilta sotavasaralaisilta myös oikeus sigiin - kun muutama tunaroi niin kaikki kärsivät. :(

Eipä tässä muuta, eiköhän asia ole tällä selvä? Laitan lukkoon tämänkin topicin, kuten aiemmankin - jos asiasta on kysymistä niin vaikka viestiä mulle ja aukaisen topicin/välitän viestin eteenpäin. Mattin valaisee varmaan jälleen, jos on jotain lisättävää.
Viimeksi muokannut Matti, Ma 15.08.2005 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Tämä ylläpitäminenhän rupeaa olemaan helppoa. Modet selvittää asiat automaattisesti läpi ilman omaa osuuttani, ja vielä kymmenenkertaa selkeämmin kuin minä itse.

Siistiä.

Ja cheers modeille.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”