40k animaatio sarja
40k animaatio sarja
Tässä on pienellä porukalla tehty animaatio sarjan ensimmäinen osa.
http://www.fairytalebullshit.tk/
Projekti on vasta alussa joten jatkoa on tulossa.
Kommentteja tähän ketjuun.
http://www.fairytalebullshit.tk/
Projekti on vasta alussa joten jatkoa on tulossa.
Kommentteja tähän ketjuun.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Ihan SiKAsiiSTI! ;D
...varsinkin musiikki on keWl!
...varsinkin musiikki on keWl!
Mistress of Hive fleet Kraken
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=42074412
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=42074412
-
hyytelöperuna
- figunarkki
- Lord_Fudginton
Olihan tuo ihan katsottava. Lähinnä nuo äänet (gretchinin hihitys ja "räiskijä mariinin" kauhistunut huudahdus) saivat hymyilemään, muta siihen se sitten jäi. Tarina oli aika lyhyt, itse "tavaraa" oli 44 sekuntia. Kuvanlaatukin oli kuten todettu heikko. Positiivistä on se että tuossa on potentiaalia ja pienellä vaivannäöllä ja rikkaammalla juonella tuosta voi syntyä hauskaa katsottavaa.
Pidän silmällä.
Pidän silmällä.
Kaks ekaa kommenttia tulevat tekijöiltä... Jo se on hauska! 
Ihan katsottava animaatio. Jos itse tekisin, jättäisin kädet ja päät liimaamatta figuilla että niitäkin voisi liikuttaa. Sinitarra on tähän tarkoitukseen aika toimiva... (Gobbolla tietenkin kaikki moldattu figuun kiinni, joten ymmärrän ettei hänen kanssa pystyy tällaisia tekemään)
Ihan katsottava animaatio. Jos itse tekisin, jättäisin kädet ja päät liimaamatta figuilla että niitäkin voisi liikuttaa. Sinitarra on tähän tarkoitukseen aika toimiva... (Gobbolla tietenkin kaikki moldattu figuun kiinni, joten ymmärrän ettei hänen kanssa pystyy tällaisia tekemään)
- figunarkki
Itse kans ajattelin suositella sinitarraa mutta tuossa surkuhupaisassa tönkköydessä on sitä jotain.Samsson kirjoitti:Kaks ekaa kommenttia tulevat tekijöiltä... Jo se on hauska!
Viimeistään ensi viikolla tulee pidempi, parempi ja hauskempi The White Knights episodi 2.
Olisihan se hienompi tehdä sinitarralla raajojen liikettä, mutta jo tällä hetkellä meillä menee yli 10h yhden jakson suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Kuvan laadussa koetamme tehdä parannuksia ja toivattavasti saada uuden kameran jolla saisimme parempaa kuvaa.
Tulossa myös internet sivuille "making of" kuvia. Suosio on ollut hyvä, yli 200 kävijää 24h sisällä.
Olisihan se hienompi tehdä sinitarralla raajojen liikettä, mutta jo tällä hetkellä meillä menee yli 10h yhden jakson suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Kuvan laadussa koetamme tehdä parannuksia ja toivattavasti saada uuden kameran jolla saisimme parempaa kuvaa.
Tulossa myös internet sivuille "making of" kuvia. Suosio on ollut hyvä, yli 200 kävijää 24h sisällä.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
- figunarkki
Jeesjees... Odotamme innolla. Lisää hihittäviä gobboja.camoflame kirjoitti:Viimeistään ensi viikolla tulee pidempi, parempi ja hauskempi The White Knights episodi 2.
- The Captain
- Valvoja
Oliko tuo ainoa virhe, jonka löysit? Kyllä se tuntuu tekijöillä englannin kieli vähän hakusessa olevan.JPU kirjoitti:Ihan kiva oli, mutta nussitaanpas pilkkua. Alkuteksteissä on kirjoitus virhe. Se on journey, ei joyrney.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ei, se oli ensimmäinen virhe, jonka jälkeen päätin olla huomioimatta niitä. Mutta minä en toisaalta olekaan samanlainen entinen pertti kuin sinä Kapu.The Captain kirjoitti:Oliko tuo ainoa virhe, jonka löysit? Kyllä se tuntuu tekijöillä englannin kieli vähän hakusessa olevan.JPU kirjoitti:Ihan kiva oli, mutta nussitaanpas pilkkua. Alkuteksteissä on kirjoitus virhe. Se on journey, ei joyrney.