Ogre Huntterin nuija...
Ogre Huntterin nuija...
Terve!
Olen juuri saapunut maalaamasta Ogre metsästäjää ja huomasin, että armybookin Huntterin nuija ei ole mielestäni ehkä omaperäisimmästä päästä. Mietin ja mietin, mutten keksinyt yhtään mielikuvaa metsien karvaisen samoojan alkukantaisesta nuijasta mielenkiintoisemmassa muodossa. Olen nähkääs tekemässä omasta Ogre-armeijastani tummempia, joiltakin osin, ja kuin eteläistä klaania.
Niinpä tuloksena oli, että kysäisempä täältä mielipiteitä yleensäkin ja väriehdotuksia Ogrejen aseille, tuohon mainittuun värityyliin tietenkin.
Näyttämö on teidän!
Olen juuri saapunut maalaamasta Ogre metsästäjää ja huomasin, että armybookin Huntterin nuija ei ole mielestäni ehkä omaperäisimmästä päästä. Mietin ja mietin, mutten keksinyt yhtään mielikuvaa metsien karvaisen samoojan alkukantaisesta nuijasta mielenkiintoisemmassa muodossa. Olen nähkääs tekemässä omasta Ogre-armeijastani tummempia, joiltakin osin, ja kuin eteläistä klaania.
Niinpä tuloksena oli, että kysäisempä täältä mielipiteitä yleensäkin ja väriehdotuksia Ogrejen aseille, tuohon mainittuun värityyliin tietenkin.
Näyttämö on teidän!
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Sillä on nuija siksi, koska elukoiden nahat täytyy saada ehjinä. Jos et pidä nykyisestä nuijasta, niin kehitteke joku oma moukari sille käteen. Yllämainittu kejumoukari idea on helposti toteutettavissa sillä tavoin, että poraat nyrkkiin reiän, laitat ketjua läpi ja kiinnität kejun toiseen päähän jonkun pallon.Olen juuri saapunut maalaamasta Ogre metsästäjää ja huomasin, että armybookin Huntterin nuija ei ole mielestäni ehkä omaperäisimmästä päästä.
- Kaapelikala
- Satanic Bunny
No siis, jos haluut nuijasta näyttävämmän näkösen ni sen kokoahan kannattaa suurentaa. Käytät esim GS:ää tai vastaavaa ja suurennat sitä niin, että se näyttää massiivisemmalta. Lisäksi, jos sulla on ylimääräsiä osia jostain, niin voithan sä tökkiä siihen jotain piikkejä tms.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...