Näh... Kirjoitus/kielioppivirheet ovat osa tuota surkuhupaisaa olemusta mikä naurattaa.The Captain kirjoitti:Oliko tuo ainoa virhe, jonka löysit? Kyllä se tuntuu tekijöillä englannin kieli vähän hakusessa olevan.JPU kirjoitti:Ihan kiva oli, mutta nussitaanpas pilkkua. Alkuteksteissä on kirjoitus virhe. Se on journey, ei joyrney.
40k animaatio sarja
- figunarkki
- Amazing Slug
- Blackguard
- Lihamestari
minulla on 664 MHz ja 300+ Ram-Muistia sekä pentti III ja kesti puskurointi jotain 30min tai ehkä enemmänkin. Saattaa olla kyllä ihan sen takia kun vain n. 300 MT:tä kovalevytilaa vapaana mutta kesti se jokatapauksessa kauan.Amazing Slug kirjoitti:Ihme formaatilla olette pätkän väsänneet kun ei tavallisten ihmisten vehkeillä pyöri.
Video oli ihan hyvä.
Daah, mul ei näy. Koneessa tehoa reilu 2 gigaa ja ramiaki se 512, eikä näyttiskää mikää paska oo. Äänet vaa kuulu, että se siitä miun "hyvästä" koneesta
Ei vaa voi oikeen sanoo mitää ilman kuvaa. Niin uusimmassa winampissa sitä pyöritin, ehkä mediaplayer hoitais homman paremmin, pitää jossain vaihees kokeilla. Niin ja toi kestää aika jumalattoman kauan ladata 
Ps.(mulle itelle) niin ja mun pitäsi alkaa kirjottaa vähän selkeemmin
Ps.(mulle itelle) niin ja mun pitäsi alkaa kirjottaa vähän selkeemmin
To be Ulverized...
Itselläni tuo video tulee tahtia yli 700kt/s joten ei ole serveristä kiinni.
Itse käytän bsplayeriä ja codekkina all in 1 6.0.2.7.
Kirjoitusvirheet eivät ole tarkoituksen mukaisia joten ne korjataan viimeistään seuraavaan episodin ilmestymiseen mennessä. Sarjan on kyllä tarkoitus muuten olla hauska
Itse käytän bsplayeriä ja codekkina all in 1 6.0.2.7.
Kirjoitusvirheet eivät ole tarkoituksen mukaisia joten ne korjataan viimeistään seuraavaan episodin ilmestymiseen mennessä. Sarjan on kyllä tarkoitus muuten olla hauska
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
kirjoitus virheistä..
Pidättäydyn ottamasta vastuuta ensimmäisen jakson kirjoitusvirheistä .
Mutta jatkossa kyllä oikoluen poikien skriivailut, mikäli ne ovat niin häiritseviä. 
Mistress of Hive fleet Kraken
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=42074412
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=42074412
- Amazing Slug
Vähäisellä ymmärrykselläni softan ihmeellisestä maailmasta olen saanut sen käsityksen, että kaikki codecit ovat saakuli maanpäällisiä lähettiläitä, jotka aiheuttavat kulkutauteja, sotia, nälänhätää ja vitutusta. Miksi ne ovat olemassa? Miksei vaan voi olla jotain yhtä, joka toimii? Miksi pitää olla monta, jotka taistelevat keskenään ja tuhoavat toisiaan ja pakottavat lopulta kovalevyn formatointiin (näin olen kuullut)?camoflame kirjoitti: Itse käytän bsplayeriä ja codekkina all in 1 6.0.2.7.
Kyllä minunkin koneellani on jokin codekki-paketti-systeemi. Ei voi ihminen tietää, mikä. Todella harvoin sitä enää sattuu, mutta joskus ilman mitään hyvää syytä jokin videotiedosto ei vaan toimi. Katselen media player classicilla, ja windows media player ysikin näkyisi koneella olevan. Bsplayer oli karsea. Napit ja näppäimet ties missä. Eikä puoletkaan videotiedostoista toiminut, tai sitten toimivat mutta pätkivät. Helppokäyttöinen sen olla pitää, kuten media player classic.
Jos nyt asennan tuon Codec_pack_all_in_1 systeemin, lyön vetoa että koko maailma katoaa ja mikään videotiedosto ei enää toimi, lukuunottamatta korkeintaan tätä pätkää. Tätä ilmiötä ei kukaan asiantuntijakaan voi ennalta nähdä mitenkään, sillä tilanne riippuu ties mistä, käyttöjärjestelmästä, edellisistä codeceista, näytönohjaimesta, tähtien asennosta ja sukkien parittomuudesta.
Tämä rant käsitteli tietokonesysteemiohjelmien ihanuutta, jos ei ole asiaan perehtynyt.
EDIT: Ai juu joo. Siis onko nää codeccijuttusysteemit soitinkohtaisia, vai soittimista riippumattomia? Onko siis jossain bsplayerissä eri codecit kuin vaikka winampissa tai media player classicissa?
-
hyytelöperuna
Noniin, jotta ei tulisi väärinkäsityksiä:
Älkää ihmeessä ladatko mitään epämääräsiä codeccipackkeja!!!1
Tuon camoflamen latasin koska ei video toiminut kunnolla ja meni kiva aikaa että sain koneen jälleen normaaliin kuntoon. Jos oikeasti ei näy tai toimi, niin ac3 filter, divx codecit ja ffdshow koneelle. Tai jos jollain on parempia ehdotuksia niin siitä vaan. Itselläni ainakin on kaikki toiminut hyvin noilla ohjelmilla.
Älkää ihmeessä ladatko mitään epämääräsiä codeccipackkeja!!!1
Tuon camoflamen latasin koska ei video toiminut kunnolla ja meni kiva aikaa että sain koneen jälleen normaaliin kuntoon. Jos oikeasti ei näy tai toimi, niin ac3 filter, divx codecit ja ffdshow koneelle. Tai jos jollain on parempia ehdotuksia niin siitä vaan. Itselläni ainakin on kaikki toiminut hyvin noilla ohjelmilla.
- pikkupoika
Sikasiisti leffa!
Niiku Brother Veli sano, päihittää mennen tulle star warssit. En voi oottaa kakkos episodii, mut tehkää myös Gnoblarista joka päihittää Ogre Maneaterin:)
Tai high elffi joka taistelee kääpiöiden kaa
Niiku Brother Veli sano, päihittää mennen tulle star warssit. En voi oottaa kakkos episodii, mut tehkää myös Gnoblarista joka päihittää Ogre Maneaterin:)
Tai high elffi joka taistelee kääpiöiden kaa
You are as filthy and discusting as you normally are mon-keigh. We do not fight your Emperor. We fight Horus.
Dalaran--Biel-tan Banshee
Dalaran--Biel-tan Banshee
- figunarkki
-
Ar-Senator