Mounted wraith
Mounted wraith
Mahtaako joku olla tehnyt itselleen hevosen päällä kekkaloivaa wraith veikkoa? Hevosen verran olen saanut valmiiksi mutta ratsastaja puuttuu vielä.
Olisikohan esim. Khemrin pluurankeliratsastajasta tahi jostakin pohjaksi moiselle otukselle? Ideoita vastaanotetaan kiitoksen kera.
Olisikohan esim. Khemrin pluurankeliratsastajasta tahi jostakin pohjaksi moiselle otukselle? Ideoita vastaanotetaan kiitoksen kera.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Ei ymmärtääkseni ole tehnyt. Nazgulin omistankin mutta se kehveli on hiukan turhan pieni eikä omista hirmuhienoa viikatetta niin kuin jokaisen itseäänkunnioittavan wraithin tulisi.OneTrueDrunk kirjoitti:Eikö GW tosiaankaan oo osannu tehä wraithista ratsastavaa figua *grr*... Uskosin et Lotrin ratsastavia sormus aaveita (whatsoever...) vois käyttää tässä.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
'Kharon kirjoitti:Älä ny... nuo uudemmat viikatteenheiluttajat on varsin makeita.OneTrueDrunk kirjoitti:Noi lotrin ring wraithit hakkaa warhammerin wraithit 100 - 0
Mun mielestä ne on aika tympeitä... Ku ottaa huomioon et wraitheista vois saada paljon makeempiaki. esim. (muistaakseni) reaperin wraithi oli aika master piece mun mielestä.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.