Hyvät ihmiset, älkää koskaan piirtäkö mitään kello yksi yöllä, niinkuin minä. Mutta asiaan eli piirsin tosiaan tämän työn kello yksi yöllä, joten kaikki anatomia virheet voidaan pistää kellon piikkiin...
Kaveri näyttää oudon nuorelta, mutta se ei haittaa suuremmin. Keihään kärki näyttää omituisen raskaalta Eldareiden työksi. Kaapu on onnistunut mainiosti.
Tyylikäs. Hyvää työtä varjostusten kanssa ja yksityiskohtiakaan ei ole liikaa noin pieneen kuvaan. Tuntuisi mittasuhteidenkin olevan kunnossa. Eldarien Warlockilla tupaa kyllä olemaan enemmän kaapua päällä, mutta sekin on tietysti taitelijan näkemyksestä kiinni
Peukut sulle!
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Hieno työ taas kerran. Warlockissa on luonnetta ja tunnelmaa. Asento on hyvä, ja koristeet kaavun alaosassa loistavia. Keihään kärki saisi todellakin olla sirompi.
Ja ehdotuksia... No haltioita ja eldareita tykkään aina katsoa. Mutta duelissa olisi ideaa. Taisteluparina metsähaltia ja kaaossoturi? Samoilija-eldar ja 'nidi?
Muoks: Pakko mainita että yleensä omat parhaat kuvani ja inspiraationi tulevat kello neljä yöllä... Mutta ihmiset ovat erilaisia.
Viimeksi muokannut Putte, Ma 15.08.2005 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todella hieno! Wau! Tosin yksi pieni virhe löytyy.. Tietenkin hahmon asento on taiteilijan oma päätös ja kunniaa sille, mutta mun silmään otti se, että toi warlock näyttää kaatuvan jotenkijn eteen päin.. Se ei seiso suorassa tai sillein kun normaalisti ollaan.. Kuka pysyy tuossa asennossa pitkään?
Kyllä, se on hieno.
Sanoisin jopa että todella hieno.
Häh? Voiko sitä piirtää muulloinkin, kuin klo 24 jälkeen? Minulla ei ainakaan tule mitään. Keksittyminen ei onnistu ja inspis puuttuu. "Pimeys, minun muusani, kumarran sinua."