"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bio-acid sporeminet ja flamer template hits

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
james

Bio-acid sporeminet ja flamer template hits

Viesti Kirjoittaja james »

Osuuko bio-acid (flamer)template samalla tavalla kun flamer? Kun core rulesissa puhutaan sivulla 56 myös acidic spraysta eikä pelkästään flameista, joten minun päättelykykyni mukaan myös bio-acidilla osuu automaattisesti kaikkiin fully ja partially templaten alla oleviin modeleihin.

Nideillä tietysti itse pelaan :twisted:
Black scars

Viesti Kirjoittaja Black scars »

Flamer template toiminee aina samoin, eli kosketus riittää. Ei ainakaan heti tule mieleen vehjettä jossa tuosta poikettaisiin.
*Hu*
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Mun muistini mukaan flamerin special sääntö on liitetty nimenomaan flameriin eikä sen templateen.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

VonCarstein kirjoitti:Mun muistini mukaan flamerin special sääntö on liitetty nimenomaan flameriin eikä sen templateen.
Väärin. Se nimenomaan on kytketty templateen. Lue sääntökirjasta osa missä selitetään miten eri aseet toimii. Kaikki joissa on template kantamana osuu kaikkeen mitä template edes hipaisee.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

tneva82 kirjoitti: Väärin. Se nimenomaan on kytketty templateen. Lue sääntökirjasta osa missä selitetään miten eri aseet toimii. Kaikki joissa on template kantamana osuu kaikkeen mitä template edes hipaisee.
Achso. Muistini petti jälleen. Sittenhän tämä on hyvin selvä juttu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”