Mitä kaaoksella otetaan 500pts peliin ?
-
Höpöttiuhka
Mitä kaaoksella otetaan 500pts peliin ?
Eli kysymys Tuli jo ilmi otsikosta. Ja vielä että mitä EI oteta?
Eli mitä unitteja, mitkä varusteet, mitkä herot jne.
Eli mitä unitteja, mitkä varusteet, mitkä herot jne.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
-
Höpöttiuhka
Joku tietty jumala? Kun oletettavasti pelaat VC:tä vastaan niin Slaaneshin/khornen merkillä varustetut warrublokit ja nihtit tekisivät gutaa. Eipähän pelko pääsisi kiusaamaan
.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
Höpöttiuhka
Ihan Undivided armeija on kyseessä... öö Millä perusteella pelaan VC:tä vastaan? varmaan ku darkelffi pelaa niillä. Kyseessä on kotiturnee, jossa pelaan örkkejä, VC:tä ja ehkä empireä vastaan. Niin eli millä aletaan? Huomenna jo pelaan niin olisi kiirusIllumina kirjoitti:Joku tietty jumala? Kun oletettavasti pelaat VC:tä vastaan niin Slaaneshin/khornen merkillä varustetut warrublokit ja nihtit tekisivät gutaa. Eipähän pelko pääsisi kiusaamaan.
-
Pikku-Oskari
-
Höpöttiuhka
Chariottia kyllä käytän varmaan ja furyjakin, ja Rareksi otan joko DoW tykin tai kaksi spawniaIllumina kirjoitti:Furyjä jos löytyisi, niin näillä voisit haistatella empiren tykeille. Chariot? tykki on tälle ongelma, mutta toimii kaiken mailman blokkeihin.