"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä kaaoksella otetaan 500pts peliin ?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Höpöttiuhka

Mitä kaaoksella otetaan 500pts peliin ?

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Eli kysymys Tuli jo ilmi otsikosta. Ja vielä että mitä EI oteta?
Eli mitä unitteja, mitkä varusteet, mitkä herot jne.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Mikä kaaos? Beastit, demonit vai mortalit?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Höpöttiuhka

morttalia...
darkelffi

Viesti Kirjoittaja darkelffi »

ota aspa ilman kamoja ja 10 maran yksikkö ilman mitää..
ja lopuil koiria.. :P
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Joku tietty jumala? Kun oletettavasti pelaat VC:tä vastaan niin Slaaneshin/khornen merkillä varustetut warrublokit ja nihtit tekisivät gutaa. Eipähän pelko pääsisi kiusaamaan ;).
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Höpöttiuhka

Illumina kirjoitti:Joku tietty jumala? Kun oletettavasti pelaat VC:tä vastaan niin Slaaneshin/khornen merkillä varustetut warrublokit ja nihtit tekisivät gutaa. Eipähän pelko pääsisi kiusaamaan ;).
Ihan Undivided armeija on kyseessä... öö Millä perusteella pelaan VC:tä vastaan? varmaan ku darkelffi pelaa niillä. Kyseessä on kotiturnee, jossa pelaan örkkejä, VC:tä ja ehkä empireä vastaan. Niin eli millä aletaan? Huomenna jo pelaan niin olisi kiirus :)
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

varmaan marahorsemänit ja kaamos knigetit ynnä hurtat olisivat höpöä tuollaisia hitaita paikallaanseisovia vastaan.

Ainoa ongelma sitten enää onkin empiren tykit, mutta nekin saa tapettua yhden knigetit/maran/hurtan per vuoro. Eli nopeus o valttia noita vastaan.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Furyjä jos löytyisi, niin näillä voisit haistatella empiren tykeille. Chariot? tykki on tälle ongelma, mutta toimii kaiken mailman blokkeihin.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Höpöttiuhka

Illumina kirjoitti:Furyjä jos löytyisi, niin näillä voisit haistatella empiren tykeille. Chariot? tykki on tälle ongelma, mutta toimii kaiken mailman blokkeihin.
Chariottia kyllä käytän varmaan ja furyjakin, ja Rareksi otan joko DoW tykin tai kaksi spawnia
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”