"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten maalata Bloodletteri?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Dark Master

Miten maalata Bloodletteri?

Viesti Kirjoittaja Dark Master »

Joo eli Onkelma tuli esille otsikossa. Mutta olen maalannut kaksi Bloodletteriäni Seuraavasti. Pohjamaalaus. Iho : Ensiksi scab rediä , sitten highlightaus scab red+blood red ja lopuksi highlightaus bloodredillä , hopeiset kohdat (aseissa) Ensiksi boltgun metal+chaos black ,sitten highlightaus boltgun metalilla ,loppu hihlightaus chainmaililla. Turkki: Drybrushattu vermin browminlla.
Silmät: ensiksi silmän pohja keltaisella ,sitten viiva keskeltä mustalla. Kultaiset kohdat shining goldilla. Pääkallot bleached bonella. Sarvet tein seuraavasti aluksi bleached bonea koko sarvet
sitten highlightaus skull whitellä.

Sitten käytin myös inkkejä seuraavasti: Turkki ,pääkallot ,aseiden kahvat ,sarvet ja aseiden terät; Brown inkillä. Iho: Flesh washilla. Lopuksi vielä tein cahmpionille basen: Green stuffi läjä, Siihen kiinni pääkalloja ja piikkejä. Maalasin basen kiven väriseksi ja piikit niinkun kaikki sarvet ja pääkallot samalla tavalla kun itse figussakin.
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Mikset voi maalata niitä loppuja tuolla samalla tavalla?
Tuo ei meinaan kuulosta yhtään huonolta...
Dark Master

Mer'siles kirjoitti:Mikset voi maalata niitä loppuja tuolla samalla tavalla?
Tuo ei meinaan kuulosta yhtään huonolta...
Jaa voisinhan mä maalata ,mut ne näyttää aika tylsiltä
(tai jotain sinne päin)
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

No... Jos vain osaat ja jaksat yrittää, niin voisit kokeilla tehdä niille jonkinmoisia tatuointeja. :)
Dark Master

joo

No kyl mä osaisin :D. Voisin itteasias kokeillakki tehä warlock purplella jonkimoisen Khorne merkin :D. kiitos vinkistä.:P
(tai jotain sinne päin)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”