Fight value?
Fight value?
minä en tajua tota fight value hommaa kun oon käsittäny sen niin että se auttaa vain tasapeleissä esim: Elrondilla on Fighti 9 ja vaikka vaikka moria goblinilla on 2 niin se pystyy silti haavottaa elrondia vai pystyykö? vai onko siitä elrondille jotain etua esim voittaa sen tappelun suuremmalla mahollisuudella kuin se goblini? ja sitten vielä toinen kysymys että mitä hyötä on niistä Mightista,Willistä ja Fatesta?
20-21.5.2006 yö oli Suomen historian legendaarisin hetki!!! \,,/LORDI\,,/
Might, Will ja Fate käsitellään sääntökirjan sivuilla 46-49. Sieltä pitäisi löytyä kaikki tarpeellinen.
Ja kyllä vain, Fight arvo ratkaisee taistelun sillion, kun osapuolet saavat nopista saman verran. Sen takia suuremman Fight-avon omaavalla nimenomaan on parenpi mahdollisuus voittaa taistelussa.
Ja kyllä vain, Fight arvo ratkaisee taistelun sillion, kun osapuolet saavat nopista saman verran. Sen takia suuremman Fight-avon omaavalla nimenomaan on parenpi mahdollisuus voittaa taistelussa.
Phil Kelly says "No!"
mikä sääntökirja? ja eikö siitä oo mitään muuta hyötyä kuten jos balrogilla on kymppi ja high elffillä 6 ja jos high elf heittää kutosen kun balrog vaikka kolmosen niin high elfillä on mahollisuus haavottaa balrogia?
aika tyhmää minun mielestäni (ja ei, en pelaa balrogilla)
20-21.5.2006 yö oli Suomen historian legendaarisin hetki!!! \,,/LORDI\,,/
Miten Balrog voi heittää 3 neljällä nopalla?FiGuTtAjA kirjoitti:mikä sääntökirja? ja eikö siitä oo mitään muuta hyötyä kuten jos balrogilla on kymppi ja high elffillä 6 ja jos high elf heittää kutosen kun balrog vaikka kolmosen niin high elfillä on mahollisuus haavottaa balrogia?
Fightia tarvii kattoa vaan sillon kun kaksi hahmoa heittää lähitaistelussa samat luvut.
p.s. Sankarit heittää yleensä useemmalla kuin yhellä nopalla, ja juu, moria goblin voi tappaa Elrondin ja high elf balrogin, miksi ei voisi???