"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hogshead Publishing lopettaa toimintansa.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
NiTessine

Hogshead Publishing lopettaa toimintansa.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Katsokaa itse: http://www.hogshead.demon.co.uk/

Hogshead Publishing julkaisi erittäin laadukasta Warhammer Fantasy Role-Playing Gamea, mikä ei tee tästä ihan off topicia. Pitänee sitten ostaa Fantsusta ne loputkin kirjat, ennen kuin katoavat hyllyiltä. :(

On aina sääli nähdä pelifirman menevän nurin, ja varsinkin sellaisen, jonka tuotteista on ihan oikeasti kiinnostunut. :cry:
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Erittäin surullinen uutinen, Warhammer RPG oli oikeasti hyvä peli (paitsi mitä nyt pari outoa kohtaa. mm. Jos sua tökittiin kuumilla kepeillä päähän tulit hulluksi, parannuskeinona oli mm. kuumilla kepeillä päähän tökkiminen. :lol: ).
Pitää varmaan käydä ostamassa Realms of Sorcery nopeasti ennekuin ne loppuu...

:cry: :cry: :cry: *Viettää minuutin hiljaisen hetken* :cry: :cry: :cry:
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Haukinta on oikeasti se että kääpiö runner jolla on move 6, ei vaikeaakaan, alkuun vaan kolme ja urasta saa kaksi lisää, hyppää pituutta kahden jaardin vauhdilla vaatimattomat 7-11 jaardia ja tiukassa tilanteessa kantaa ryhmän muut jäsenet olka pillään lähes ilman minkäänlaisia movement penaltteja.
Niinpä, miksi hommata muuleja kun voi palkata kääpiö juhtia jotka kantaa noin kaksinkertaisen taakan muuleihin verrattuna.

Muuten tuo peli on kyllä varsin mainio, pitöisi pikkuhiljaa aloitella se kampanja jota olen suunitellut jo vähän pitemmän aikaa...
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Rupeat vaan Jamo pitämään sitä. Pelaillaan sitä muiden pelien ohella.

Toi kääpiö juttu kuulosti aika hauskalta :)
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

joo vois olla ihan hauska. kampanja pystyy vaa
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Druzhina Captain
Valvoja

Re: Hogshead Publishing lopettaa toimintansa.

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

NiTessine kirjoitti:Katsokaa itse: http://www.hogshead.demon.co.uk/
Et tainut lukea tarkkaan ilmoitusta. Siellä lukee, ETTEIVÄT NE LOPETA toimintansa vaan ne vetäytyvät seikailupelibisneksestä. Lainaus: "Hogshead Publishing Ltd is leaving the adventure-gaming industry. "
NiTessine kirjoitti:Hogshead Publishing julkaisi erittäin laadukasta Warhammer Fantasy Role-Playing Gamea, mikä ei tee tästä ihan off topicia. Pitänee sitten ostaa Fantsusta ne loputkin kirjat, ennen kuin katoavat hyllyiltä. :(
Eikä myöskään WFRP katoaa mihinkään vaan se siirtyy takaisin GW:n huostaan. Lainaus "The English-language licence for Warhammer Fantasy Roleplay has handed back to Games Workshop."
Sitä paitsi ne kuitenkin julkaisevat luvatun WFRP:n täysipituisen seikailun ladattavana PDF tiedostona.
NiTessine kirjoitti:On aina sääli nähdä pelifirman menevän nurin, ja varsinkin sellaisen, jonka tuotteista on ihan oikeasti kiinnostunut. :cry:
On tietenkin ikävä kun niin hyvä julkaisija on lähtenyt tästä bisneksesta pois, mutta se ei kuitenkaan vielä tarkoittaa, että WFRP:n peli on pelattu. Nyt kaikki on GW:n käsissä.
NiTessine

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Druzhina Captain kirjoitti: Et tainut lukea tarkkaan ilmoitusta. Siellä lukee, ETTEIVÄT NE LOPETA toimintansa vaan ne vetäytyvät seikailupelibisneksestä. Lainaus: "Hogshead Publishing Ltd is leaving the adventure-gaming industry. "
No, kun ottaa huomioon että Hogsheadilla ei ollut lusikoita muissa sopissa, eiköhän se tarkoita aika lailla samaa asiaa. Muut pointtisi ovat kyllä ihan päteviä, joskaan en usko että GW tulee tekemään asialle paljoakaan.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

NiTessine kirjoitti:joskaan en usko että GW tulee tekemään asialle paljoakaan.
Minä vain toivon, että GW löytää uuden julkaisijan, se itse tuksin lähtee julkaisemaan WRFP kirjoja. :(
Väinämöinen

Viesti Kirjoittaja Väinämöinen »

Druzhina Captain kirjoitti:
NiTessine kirjoitti:joskaan en usko että GW tulee tekemään asialle paljoakaan.
Minä vain toivon, että GW löytää uuden julkaisijan, se itse tuksin lähtee julkaisemaan WRFP kirjoja. :(
Älä kuule manaa... Kuitenkin GW alkaa julkaisemaan sitä itse, ja sitten odotetaan vuosi uutta kirjaa, ja silloin myöhästyy muut kirjat ja...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”