Turnajaisista/laskurista
Turnajaisista/laskurista
Kyllä, on sieltä vielä jotain uutta tulossa. Pienenä muutoksena laskurissa voi nyt käyttää myös epäscifimpää teemaa. Kyllä, tiedän että se on ruma :D Jos joku haluaa tehdä komeamman niin eikun tekemään, pistän sen ainakin vaihtoehdoksi.
Isompi muutos on tuleva submit form, mitä liekään suomeksi. Ensimmäinen osa automaattisesta turnajaisjärjestelmästä. Tallentaa hahmon tiedot tietokantaan automaattisesti, ilman että itse olen siinä härväävänä ja typottavana välikätenä. Itse lomake on jo aika valmis, mutta paljon on vielä tekemistä. Tämä on vain mainosta/hypeä ;)
Pyydän siis, tutkikaa tuota submittia ja ilmoittakaa kaikki virheet mitä löydätte esineissä tai niiden pistehinnoissa. Kirjoitettavaa oli aika paljon (sain onneksi nakitettua eteenpäin...ei vaan, kiitos paljon avusta anki), joten virheitä voi vielä olla.
Muutama huomio
BoC ja HoC omaavat samat esineet. Ei ole bugi vaan epävalmis ominaisuus. Ei siis tarvitse raportoida että kaaoksella on tavaroita mitä ne eivät voi ottaa.
Mundaaneja esineitä ei ole vielä mukana ollenkaan
Kuten ei myöskään mountteja ja joitakin kykyjä (vowit bretonnialla esimerkiksi)
Kääpiöt ja welffit puuttuvat (kääpiöt tulee ...öö...joskus, welffit kirjan julkaisun jälkeen)
Ja viimeiseksi. Joudun nöyrästi laskeutumaan täältä itseriittoisuuden pilvivaltakunnasta. Tekemistä on vielä niin perhanasti, että jos joku on halukas auttamaan tulevissa urakoissa (esimerkiksi varusteiden stattien näppäily tietokantaan) niin voi pistää yv:tä. Rahaa tai muita luontaisetuja en voi tarjota, korkeintaan jonkunasteisen vip-statuksen kaikkeen mikä liittyy laskuriin/turnajaisiin. Homma ei ole järin mielenkiintoista mutta ilman sitä tätä ei saada ikinä valmiiksi.
Linkit laskuriin ja submitformiin
(Loppubonuksena hyvin karu laskuri, mikä laskee mahdollisuuden aiheuttaa vähintään yksi voimapiste vahinkoa. HeroQuestiin.)
Edit: Tuli vaan mieleen että jos on jotain ongelmia sivujen kanssa niin mainitkaa mikä selain on käytössä. Itse olen testaillut vain firefoxilla.
Lisää edittiä:
Tunnetut bugit:
Jos valitsee armeijan ennen kuin kirjoittaa nimeä, Anonymous jää jumittamaan nimeksi.
Isompi muutos on tuleva submit form, mitä liekään suomeksi. Ensimmäinen osa automaattisesta turnajaisjärjestelmästä. Tallentaa hahmon tiedot tietokantaan automaattisesti, ilman että itse olen siinä härväävänä ja typottavana välikätenä. Itse lomake on jo aika valmis, mutta paljon on vielä tekemistä. Tämä on vain mainosta/hypeä ;)
Pyydän siis, tutkikaa tuota submittia ja ilmoittakaa kaikki virheet mitä löydätte esineissä tai niiden pistehinnoissa. Kirjoitettavaa oli aika paljon (sain onneksi nakitettua eteenpäin...ei vaan, kiitos paljon avusta anki), joten virheitä voi vielä olla.
Muutama huomio
BoC ja HoC omaavat samat esineet. Ei ole bugi vaan epävalmis ominaisuus. Ei siis tarvitse raportoida että kaaoksella on tavaroita mitä ne eivät voi ottaa.
Mundaaneja esineitä ei ole vielä mukana ollenkaan
Kuten ei myöskään mountteja ja joitakin kykyjä (vowit bretonnialla esimerkiksi)
Kääpiöt ja welffit puuttuvat (kääpiöt tulee ...öö...joskus, welffit kirjan julkaisun jälkeen)
Ja viimeiseksi. Joudun nöyrästi laskeutumaan täältä itseriittoisuuden pilvivaltakunnasta. Tekemistä on vielä niin perhanasti, että jos joku on halukas auttamaan tulevissa urakoissa (esimerkiksi varusteiden stattien näppäily tietokantaan) niin voi pistää yv:tä. Rahaa tai muita luontaisetuja en voi tarjota, korkeintaan jonkunasteisen vip-statuksen kaikkeen mikä liittyy laskuriin/turnajaisiin. Homma ei ole järin mielenkiintoista mutta ilman sitä tätä ei saada ikinä valmiiksi.
Linkit laskuriin ja submitformiin
(Loppubonuksena hyvin karu laskuri, mikä laskee mahdollisuuden aiheuttaa vähintään yksi voimapiste vahinkoa. HeroQuestiin.)
Edit: Tuli vaan mieleen että jos on jotain ongelmia sivujen kanssa niin mainitkaa mikä selain on käytössä. Itse olen testaillut vain firefoxilla.
Lisää edittiä:
Tunnetut bugit:
Jos valitsee armeijan ennen kuin kirjoittaa nimeä, Anonymous jää jumittamaan nimeksi.
-
Rotten sound
Re: Turnajaisista/laskurista
OK ei saa sword tai muita gnoblarseja
Re: Turnajaisista/laskurista
Unohtui mainita. Armeijan sisällä kamoja ei ole filtteröity mitenkään, eli kaikki rodun kamat näkyvät toistaiseksi riippumatta minkä hahmon valitsee.Rotten sound kirjoitti:OK ei saa sword tai muita gnoblarseja
- Teonanacatl
- Lihamestari
-
Ar-Senator
- Lihamestari
Oletko tosissasi? Nyt alkoi Electorille Dragon Bow kiinnostaan.AnlaShok kirjoitti:Olen itsekin ajatellut, että hahmot voisivat aloittaa esimerkiksi 20" päässä toisistaan, jolloin hitaasti liikkuvia vastaan ehtisi ampua parikin vuoroa ennen. Ei ole kuitenkaan ihan lähiaikoina tehtävien asioiden listalla, vaikka lisäisikin mättöjen mielenkiintoa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Bow of Loren + No as nuoletLihamestari kirjoitti:Oletko tosissasi? Nyt alkoi Electorille Dragon Bow kiinnostaan.AnlaShok kirjoitti:Olen itsekin ajatellut, että hahmot voisivat aloittaa esimerkiksi 20" päässä toisistaan, jolloin hitaasti liikkuvia vastaan ehtisi ampua parikin vuoroa ennen. Ei ole kuitenkaan ihan lähiaikoina tehtävien asioiden listalla, vaikka lisäisikin mättöjen mielenkiintoa.
"Edit" Enköhän mä sua voi auttaa myös noitten itemien vaikutusten kanssa
Ar-Senator kirjoitti:GW:tä tai muita mundaaneita varusteita ei pysty ottamaan. Myöskin velhojen leveleistä saatavat hyvityspisteet voisi olla jo alunperin miinustettuna.
Magialeveleille pitää tehdä jotain.AnlaShok kirjoitti:Mundaaneja esineitä ei ole vielä mukana ollenkaan
Hyvä pointti.Pikku-Oskari kirjoitti:bloodline powereita ei saa kuin yhden tuon mukaan.
Olen ihan tosissani. Pitää katsoa että sitten kun ampuminen tulee mukaan, tasapaino on kunnossa, niin että sekä melee- että ampuvat charrut voisivat pärjätä.Lihamestari kirjoitti:Oletko tosissasi? Nyt alkoi Electorille Dragon Bow kiinnostaan.
Edit:
Nyt on tuo 1/ryhmä -rajoituksen poistamismahdollisuus tehty. Tartteis enää tietää että mitä kaikkia tuo rajoitus ei koske. Bloodline powereita saa rajattomasti(?) ja sacred spawningeja saa kolme(?), mutta mitenkäs muut?
Mietin vaan ku viimeeks Tomb kingi ois saanu vaa 20p hyvitystä tahdosta ja prinssi 10. Se kaks kertaa boundi on kuitenki aika paljon parempi ku yks leveli magiaa. Prinssin taikaki melkeen vastaa sitä. Eli jos magick levelitä saa 35, ni oisko vaikka 25 prinssin willistä ja 50 kinkun? Noin ne ainaki musta menis suhteessa.AnlaShok kirjoitti:35pts/level normaalisti. Mahdollisesti vaihtelee joissakin turnajaisissa.applepie kirjoitti:Paljonko magialevelesitä muuten sai hyvitystä?
To be Ulverized...