Re-Rollit esim. Ld-testeissä
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Re-Rollit esim. Ld-testeissä
Lore of Heavensissa on loitsu, Second sign of Amul, joka antaa D3:lla re-rolleja. Jos käytän YHDEN re-rollin Ld-testiin, heitänkö toisen nopista, vaiko kummankin nopan uudelleen? Rulebookissa on tässä asiassa ristiriita, sillä itse kohdassa Re-rolls ei kielletä heittämästä yhtä noppaa 2D6:desta uudelleen, kun taas takaosassa olevissa sääntömuistutuksissa sanotaan, että on pakko heittää koko 2d6 uudelleen. Jos on pakko heittää kumpikin, montako re-rollia siihen kuluu? yksi vai kaksi?
- Amazing Slug
Re: Re-Rollit esim. Ld-testeissä
Suosittelen että tutkit asiaa itse sääntöjen tekstistä, etkä sieltä takaosan sääntömuistutuksista. Niissä kun puhutaan melko usein kaikkea omituista.Tyrion kirjoitti: kun taas takaosassa olevissa sääntömuistutuksissa sanotaan, että on pakko heittää koko 2d6 uudelleen. Jos on pakko heittää kumpikin, montako re-rollia siihen kuluu? yksi vai kaksi?
- The Captain
- Valvoja
Re: Re-Rollit esim. Ld-testeissä
Amul antaa oman kuvauksensa mukaan heittää uusiksi yhden nopan ja vain yhden nopan, vaikka se olisikin osa useamman nopan yhdistelmää. Muunlaiset rerollit (esim. BSB:n break test -rerolli) pakottaa rerollaamaan molemmat tai ei yhtään noppaa (eli tuossa 6 ja 2 -tuloksessa ei saa heittää BSB:n avulla vain kuutosta uudelleen, mutta Amulilla saa).Tyrion kirjoitti:Lore of Heavensissa on loitsu, Second sign of Amul, joka antaa D3:lla re-rolleja. Jos käytän YHDEN re-rollin Ld-testiin, heitänkö toisen nopista, vaiko kummankin nopan uudelleen? Rulebookissa on tässä asiassa ristiriita, sillä itse kohdassa Re-rolls ei kielletä heittämästä yhtä noppaa 2D6:desta uudelleen, kun taas takaosassa olevissa sääntömuistutuksissa sanotaan, että on pakko heittää koko 2d6 uudelleen. Jos on pakko heittää kumpikin, montako re-rollia siihen kuluu? yksi vai kaksi?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.