"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liittoutuminen

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Lok'har

Liittoutuminen

Viesti Kirjoittaja Lok'har »

Koitin haulla etsiä enkä löytänyt...

Eli olen nyt pelannut ~6 peliä 40k ja nyt pöllähti mieleen kun lukaisin kun joku höpötti jotain demonhostien lisäämisestä IG armeijaansa että minkälaiset alliance säännöt 40k:ssa on kun olen säännöt lukenut 3-4 kertaa läpi enkä huommannut mainintaa, nyt kirja on kuitenkin kaverilla etten heti pääse tarkistamaan mutta jos se siellä on jossain niin voisikos joku sen sivu numeron laittaa sen verran vielä että omistan tällä hetkellä SM(~1500pts figuja), IG(money, money, money...) ja wolffien(yksi(1) lordi jonka sain kaverilta halvalla :D ) kirjat
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Imperiumin joukkojen sisäisiä liittoutumisia koskevat säännöt löytyvät seuraavista paikoista
Codex: Daemonhunters
Codex: Witchhunters
Codex: Alienhunters

Varsinaisia Allience sääntöjä 40Kssa ei ole. Joitakin joukkoja voi liittouttaa toistensa kanssa ( Inkvisaation lisäksi Kroot Mercenarys ja epäviralliset Harlekiinit ). Säännöt löytyvät aina ko armiejan listasta.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Juuri tätä olen itsekin miettinyt. Itse pelaan pääasiassa örkeillä, mutta kun rahaa taas jostain löytyy niin kaaosmariineita olisi tarkoitus hankkia. Meanwhile olisi kivaa kokeilla puolivalmiita kaaos-squadeja örkkiarmeijassa eliittiyksikköinä. Virallisia sääntöjä tähän ei taida mistään löytyä, mutta kaikkihan on sallittua niinkauan kun; a) vastapelaaja antaa luvan, b) kukaan ei kerro GW:lle, c) kaikilla on hauskaa.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Juuri näin. Säännöt eivät moista salli mutta kaikkeahan voi tehdä suljettujen ovien takana...kunhan ei jää kiinni.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”