Heart Breakers - figuja chapter Master -kisaan
- The Captain
- Valvoja
Heart Breakers - figuja chapter Master -kisaan
Tämmöisiä figuja tuotin muinoin Chapter Master -kisaan. Fluffi luettavissa Tarinat ja novellit -osiossa, kommentit fluffista sinne ja figuista tänne.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Heart-Breakers figuja chapter -master kisaan
Wau wau..!aikas makeita..!maalaappa välillä ultramaniinei vois tulla aikas hienoi..!..!
FOR (INSERT LEADERS NAME)!
-
The Educated Fool
PÖH! Ultramariineja.. Kuka nyt niitä. Blood Angeleissa sentään on tyyliä. Niin, ja figut.. Ei voi sanoa kun että pelitavaraa. Ei nyt GD kamaa mutta kyllä rumempaakin on nähty. Ja vaikka en rasisti olekkaan en pidä tuon johtajan neekeripärstästä.
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
Ai? Mä kun luulin että se on latino. No itse maalaukseen, kivan punanen sävy, sellanen kummallinen. Sekoititko ite vai miten?The Educated Fool kirjoitti:Ja vaikka en rasisti olekkaan en pidä tuon johtajan neekeripärstästä.
Ja toi assault veteraanin Shoulder pädi on vähän paksu eli sen olisi voinut tehä ohuemmaksikin (ja jos realistisia ollaan niin sydänhän on iso möykky eikä tommonen Ystävänpäivä sydän).
Mutta hieno kypärä sillä näyttää ihan siltä Star Wars hyypältä.
Commanderi näyttää siistiltä, en keksi mitään pahaa sanottavaa (tämä on harvinaista).
Kuinka isoa Chapteria olet väsäämässä?
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
- The Captain
- Valvoja
Kyl. Koko Chapterin nimistö perustuu lääketieteellisiin sanaleikkeihin.tube kirjoitti:Captain Arteritis Vein. Heh heh. Otsasuoni pullottaa?
/t
Neekeri? Lisääpä näyttösi kirkkautta. Olen nähnyt ruskettuneempia suomalaisiakin.The Educated Fool kirjoitti: Ja vaikka en rasisti olekkaan en pidä tuon johtajan neekeripärstästä.
Punainen on mustan pohjan päälle layeroitu scab redin kautta red goreen ja inkattu ohennetulla magenta inkillä. Sekä punaisen sävy että shoulder padit olivat näissä figuissa vähän vielä kokeiluasteella - tuoreemmissa shoulder padeissa on vähän sirommat ystävänpäiväsydämet, näille kavereille tuli melkoiset köntit.Thorin kirjoitti: Ai? Mä kun luulin että se on latino. No itse maalaukseen, kivan punanen sävy, sellanen kummallinen. Sekoititko ite vai miten?
Ja toi assault veteraanin Shoulder pädi on vähän paksu eli sen olisi voinut tehä ohuemmaksikin (ja jos realistisia ollaan niin sydänhän on iso möykky eikä tommonen Ystävänpäivä sydän).
Mutta hieno kypärä sillä näyttää ihan siltä Star Wars hyypältä.
Commanderi näyttää siistiltä, en keksi mitään pahaa sanottavaa (tämä on harvinaista).
Kuinka isoa Chapteria olet väsäämässä?
Assault marinen kypärä on Khorne berzerkerin kypärä, josta on siivekkeet leikattu pois ja muut kaoottisuudet viilattu.
Tästä chapterista ei ole mitään isoa tulossa, muutama squadi ja ehkä pari töpöä, eiköhän se siitä.
(Enhän minä oikeasti maalata osaa, mutta kun ihmiset halusivat nämä nähdä, niin pitihän ne esille laittaa.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Corgimaster
- figunarkki