"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rotu piraateille

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mer'siles

Rotu piraateille

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Olen ajatellut tekeväni piraatti armeijan, kun saan kaaokseni valmiiksi
Elisiis. Mikä olisi paras rotu josta tehdä merirosvoja?

Olen ajatellut empireä o&g ja skaveneita. Empiren hassuista
puvuista en oikein tykkää, O&G armeijaan ei saa kauheasti ampumista
ja Skavenit nyt on Skaveneita. O&G ja skaveneissa on sekin huonoa
että tuskin jaksaisin konvata kauheaita massa armeijoita.

Niin enpäs ollut varma tästä alueesta, mutta kyllä tämä minun mielestäni sopii konverttaukseen.

Ehdotuksia...
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Kannattaa verrata kaikkia Faban(?) ukkoja GW:N sivuilta ja katsoa mikä olisi lähin ja sopivin vaihtoehto.

Mutta, itse ehdottaisin että voisit miettiä DOGS OF WAR napeista tehdä piraatteja. :)
Mer'siles

Muuten ihan kiva idea tuo dogs of war hommeli, mutta minulla on mielessäin miekoilla tai semmoisilla varustetut piraatit.
Aika monet dogs of war napit on keihäillä tai jollain ampuma hommelilla varustettuja.
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Mer'siles kirjoitti:Muuten ihan kiva idea tuo dogs of war hommeli, mutta minulla on mielessäin miekoilla tai semmoisilla varustetut piraatit.
Aika monet dogs of war napit on keihäillä tai jollain ampuma hommelilla varustettuja.
On olemassa sellainen aine kuin Greenstuff ;)
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Shadow Warrior

Viesti Kirjoittaja Shadow Warrior »

Aika monista Mordheimin figuista vois löytyä semmosia miekkakäsiä. En kylläkään ole varma
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Niin mutta ei ole ideaa ostaa montaa Mordheimin ukkelia jos niitä ei saa montaa yhdessä. Osta Dofs of war ukkoja, ja lisää miekat? :)
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Dogeista varmaan saa parhaiten. Coreen skirmaavia Duellisteja pistooleilla, mikä voisi olla lähempänä piraattihenkeä? Figut saa helposti Empire-Militiasta. Lisäksi saavat pikkutykkejä, Long Drongin Slayer-piraatit ja esim. Ogreista ja Maraudereista saa varmaan jotakin aikaan.

Empire on sitten toinen ihan pätevä vaihtoehto. Jättää vaan hepat pois (korkeintaan Pistolieroja) ja Rareen vaikka niitä Duellisteja. Ei löydy ihan niin paljoa sopivia yksiköitä kuin DoWeilta.

Örkeistä saisi ihan oikeasti hienon piraattiarmeijan, jolla voisi vielä pärjätä. Spear Chukka käy hyvin pienestä kansitykistä ja jalkaväkeen saa varmasti ideoitua kaikenlaista hauskaa (voin kuvitella sieluni silmin valtavan örkkimassan, joilla on silmälappuja, puujalkoja, huiveja ja merirosvohattuja, isoista sapeleista puhumattakaan). Rareen voi myös näille ottaa niitä Duellisteja, joku oli tehnyt O&G aiheiset Duellistit 40k-Groteista. Rackhamilta löytyy vieläpä kokonainen Goblin Pirates sarja, josta saisi loistavia figuja armeijaan.

Skavenit menisivät luultavasti myös aika loistavasti. Kaikki figut saa säädettyä piraattiteemaan pyssyjä myöten. Saavat jopa laivarottia swarmien ja rat packien muodossa.

Lisäksi varteenotettavia vaihtoehtoja voisivat olla Vampire Counts, kääpiöt tai Ogret.
Mer'siles

Niin onhan sitä greenstuffiakin ja taitaa niitä bitsejäkin löytyä.
Eiköhän niille miekkoja saada. ;)

Noh sitten täytyy katsella puvustusta.
Elikkäs taas, monella napilla on liikaa panssarointia tai sitten jotain muuta outoa. Ne leopardi ukkelit olisi muuten hyviä mutta ne taljat
on huonot.

Nyt tietooni on tullut että kääpiöt ovat olemassa ja vaikuttavat
aika mielenkiintoisilta.

Edit: Tosiaan nyt kun Runefang(hihi) Puhui noista örkeistä tuli kauhea idea tulva. Silti vaikka skaveneista saisi varmasti
todella hienon ja teemaan sopivan armeijan en vain osaa kuvitella niitä kunnolla,
joten ne on varmaan pois suljettu. Eniten nytten kiinnostaisi nuo käävät tai Oogeet.
Viimeksi muokannut Mer'siles, Ke 24.08.2005 22:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mer'siles kirjoitti:Noh sitten täytyy katsella puvustusta.
Elikkäs taas, monella napilla on liikaa panssarointia tai sitten jotain muuta outoa. Ne leopardi ukkelit olisi muuten hyviä mutta ne taljat
on huonot.
Itse en ainakaan piraattilistassa lähtisi figuja etsimään Pikemaneista. Empire Miltia laatikkohan on suoranainen merirosvoaarreaitta. Mukanahan löytyy muutamia piraattiteemaisia päitä, sapeleita ja pistooleita. Lisäksi DoW:eilta taisi löytyä jokin virallinenkin Duellist-porukka.

Jos ihmispiraatteja aikoo tehdä, niin kannattaa varmaankin katsella myös muita valmistajia. Monilta historiallisia figuja valmistavilta yhtiöiltä löytyy piraattifiguja ja hintakin on yleensä GW:tä edullisempi.
Mer'siles

Nyt kun teen kaaos orjia militiasta, niin ei tarvitse militia bokseja ostaa pelkkien bitsien takia. :)
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Skavenien Nightrunnereista saisiehkä parhaiten piraatteja skaveneista...
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

tee ogreista.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Jätkät hei, Foundrylla on hyvän matkaa yli 200 erilaista piraattifigua, aitoa lyijyä, halvemmalla kuin GW-muovi, parhaimmillaan samojen skulptaajien tekemänä. Niistä syntyy armeija DOW-säännöillä alta aikayksikön. Samaan armeijaan saa vieläpä väsätä ne piraatti-ogret, puolinkaiset, kääpiöt ja ties mitkä tontut ja keijut.

Onhan siinä muovin leikkelyssäkin varmaan oma viehätyksensä, mutta itse lähtisin varmaan hakemaan vähän matalampaa kohtaa aidasta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Mer'siles

Eipäs välttämättä olekkaan halvempia, noita tulee 5-6 paketissa ja kolme semmoista on tarjouksessa 34e kun taas
Geeween militia poksissa tulee 20 ukkelia ja maksaa 30e.

Sainpas tänään tuommoisen militia poksin ja huomasin että nämähän ovat kuin luotuja merirosmuiksi!
Elikkä saattaa käydä niin että teen piraatit emppirestä,
mutta vielä ehtii muuttaa mieltään. ;)
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Minun on pakko ihmetellä, mikset ole ajatellut Pirates of the Vampire coast armeijaa ;) Siitä saisi ihan kivan piraatti armeijan ( yllättävää) Ja voisi ne konfata ihmisiksikin, selittää vikana lyömisen huonolla viinapäällä ja pontikalla, ja luhistumisen kenraalin kuoltua siten, että kapteeni lopetti juomalaulut ja merirosvot sammuvat ;)
Mer'siles

Heh tuo oli kyllä hyvä VD. :) Mutta empä tiedä täytyy kattella.
Ja saahan örkeillekkin laivarottia. Otetaan ratswarmeja ja käytetään niitä snotlingeina :)

Niin ja olen taas ruvennut niitä skaveneitakin miettimään.
En osaa päättää kun kaikista saa niin hyviä ideoita. :(
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Tee omaperäinen yhdistelmä-DoWi-armeija,jossa voisi olla
skaveneita,örkkejä,ogreja ja ihmisiä.Tai tee delffi-armeija,
niillähän on jo ne corsairit,ja pultterit olisivat aika hienoja ent-
raushakoja.

tämä oli oma ehdotukseni,keksikää parempi.
lähetä sitten kuvia piraateista.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Mer'siles

No Delffeistä en oikein haluaisi, kun ideana olisi saada semmoisia
merirosvo/fantasia sekoituksia eikä delffeille oikein saisi tehtyä
huiveja, puujalkoja yms.

Ei tuommoinen sekalainen hommeli innosta hirveästi. Nyt taistelua käydään lähinnä O&g ja Skavenien välillä
Ainoa mikä oogeissä on vähän huonoa on että ampuminen ei ole parhaasta päästä. Tässä Skavenit taas ovat hyviä, mutta jotenkin
ne vain vaikuttavat vaikeammilta konvata kuin örkit. En kyllä tiedä miksi.

Ja tietenkin lähetän kuvia heti kun saan jotain aikaiseksi, mutta siihen menee vielä aikaa kun täytyy
kaaos armeija saada valmiiksi ensin. ;)

OT: ilmoita ylläpidolle on tullut takaisin!
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Skavenien nightrunnerit ja militiaboksikin saa ihmeitä
aikaan.Ja miksei darkelffeillekkin vois laittaa GS:stä
huiveja,esm.shadeille?
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Mer'siles

Nonniin olen päättänyt että teen merirosmuni skaveneista.

Kertoilkaapas kivoja konversio ideoita näille, siis muuta kuin perinteisiä
huiveja, puujalkoja, silmälappuja, hassuja hattuja jne.

Tietääkös kukaan sopisiko empiren kädet skaveneille? vai onko skaveneilla isommat tassut?
Saahan ne pistoolit niille muutenkin, mutta olisi helpompaa jos ne menisi heittämällä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”