Eli sovitin tuon haltiakapun samaan kuvaan lipunkantajan kanssa, josta tuli kuva jo aiemmin. Näyttävät ihan hienolta parilta.
Mikäänhän ei tietysti sano, että nämä julkaistaan parina, mutta loogistahan se olisi.
Enpä tiedä olisiko spear niinkään hauska optio. a) pahuksen tehotonta käyttää heroa tukemiseen b) ei ollenkaan tyylikästä. "Olen suuri ja mahtava haltia kapteeni ja tyydyn huitomaan kaverin selän takaa!"Valtsu kirjoitti:Haltiakapteeni on kyllä loistava. Toivon että keihäät tulisivat optioiksi, saa paljon asenteikkaampia hahmoja. Lipunkantaja on myös hieno.
Gil-galadillakin oli keihäs...tneva82 kirjoitti:Enpä tiedä olisiko spear niinkään hauska optio. a) pahuksen tehotonta käyttää heroa tukemiseen b) ei ollenkaan tyylikästä. "Olen suuri ja mahtava haltia kapteeni ja tyydyn huitomaan kaverin selän takaa!"Valtsu kirjoitti:Haltiakapteeni on kyllä loistava. Toivon että keihäät tulisivat optioiksi, saa paljon asenteikkaampia hahmoja. Lipunkantaja on myös hieno.
Itse taitaisin tyytyä kutsumaan tuota erikoisemmaksi elven bladeksi tai sitten vain vaihdan aseen.
Juu. Enkä ole koskaan pahemmin perustanut siitä.Elladan kirjoitti:Gil-galadillakin oli keihäs...
Niin. Ja edelleen fanien tekemä, eivät siis virallisia nappeja.Pollari kirjoitti:Tuollauusi Gobbo ja kääpä kapteeni. Voi varmasti ostaa jos osaa ostaa kun on espanijan kieliset sivut. Eikä ole edes kallis.
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että kääpiö kapteeni pakottaa kohderyhmää huomioimaan reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.Pollari kirjoitti:Uusi Kääpiö kaptain jonka kuva on otettu uudesta rulebookista.