Millä perusteella? sitten kun mä pelaan sua vastaan niin mä lupaan et mä saan käyttää sitä isoo lohikäärmettä :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:nasty goblin kirjoitti:Loremaster kirjoitti:Niin nasty mutta tässä tapauksessa tuo iso lohikäärme kyllä estää vähän asioita :twisted: :twisted:
jota sä et saa käyttää 8)
Taktiikoita Ylitontuille
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
nasty goblin kirjoitti: magia toimii huonosti kun mukana on muutama gorks waaghbanner(tulee taikoihin -1 ja unitille mgicresistance(1) ja jos loitisa joutuu kosketuksiin loppu taikojen heitto kokonaan 8)
Tota noin, se Gork's Waagh banner antaa +1 M jos liikkuu lyhyintä reittiä vihkua kohti
Että silleen...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
juu sori huomasin just ite et se banneri on morks spirit totemLord Azog kirjoitti:nasty goblin kirjoitti: magia toimii huonosti kun mukana on muutama gorks waaghbanner(tulee taikoihin -1 ja unitille mgicresistance(1) ja jos loitisa joutuu kosketuksiin loppu taikojen heitto kokonaan 8)
Tota noin, se Gork's Waagh banner antaa +1 M jos liikkuu lyhyintä reittiä vihkua kohti.
Että silleen...
Cleanse and purify!
Just....mitä sä sillä Sun bannerilla teet esim. Suur Haltioiden uber magiccia vastaan.... ? sieltä tulee yks arkki maagi ja yks tavallinen maagi ( laskelmien mukaan, eikö se ole 10 Poweria.... vai 8 ... ) ja sitten tulee 3-5 taikaa vuorossa siihen unittiin ja jos Arksulla sattuu omaamaan Bookin niin ne sun dispelit menee hukkaan! et sä mene dispellaa Suur Haltioiden magiaa kun kääpiötkään ei pysty sitä kunnolla dispellaa niin kuinka jotkut Massaan luottavat gobbot ? ja mitä se yks gobbo character tekee... tulee enemmän pojoja kun se nitistää ! Pääsee Mualima Muutamasta kymmenestä gobosta sen matsin jälkeen....
"Victory loves prudence"