"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ophidianit, mitä, missä, milloin?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Yrittäisit Edes

Ophidianit, mitä, missä, milloin?

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Eli olen tässä aloittelemassa confroa (tod.näk. griffineillä), mutta kysyisin tässä ohi mennen, että koska näille opheille on tulossa lisää figuja ja koska racham kääntää niiden säännöt englanniksi, ja haluaisin tietää opheista vähän enemmän taustaa jne., jos nyt joku sattuisi tietämään, (kun tuo ranska ei nyt itseltä oikein luonnistu, enkä ole mitään löytänyt englanniksikaan) olisin hyvin kiitollinen.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Figuja ilmestyy piakkoin huikeat yksi:

Ayane

Ensi vuoden puolella on varmaankin odotettavissa jonkin verran lisää. Mutta tuskin kovin monipuolista listaa saa vielä pitkään aikaan.
Käännöksistä en tiedä, mutta kyllä niitä Ränskänkielisiäkin lukee. "Possede", "Bravoure" ja "Toxique" tuskin jättävät epäselväksi, mitkä ne englanninkieliset vastineet ovat.
Fluffia on varmaan cry havoc 5:ssa ja 6:ssa .
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ophidianeille on olemassa 3 hahmoa (2 käärmettä (joista vain toiselle on figu) ja yksi ihminen) ja 3 figua orjille.

Ei ihan vielä kunnon armeijallista.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”