"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nurgle apuja

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
quasimoto

Nurgle apuja

Viesti Kirjoittaja quasimoto »

Kaipaisin hieman neuvoja nurgle-armeijan rakentamiseen. armeijan koko olisi 2000 pistettä eli turnauksissa voisi käyttää. haluasin sisällyttää armeijaan exalted daemonin (daemon prince liian kallis?) kenraaliksi, joka antaisi lentämisellä vähän liikkuvuutta peliin. tämä tosin tarkoittaisi, että armeijaan pitäisi sisällyttää ryhmä nurglingeja (ei huono asia), mutta pari ryhmää plaguebeareita (ei ehkä niin hyvä asia). onko näille oikeasti käyttöä ja jos on niin minkä kokoisina? speciaali vaihtoehtoina ainakin nihtejä, mutta mitä muuta? rareksi pari spawnia maybe? demonilegioona armeija ei ole vaihtoehto, koska olen juuri saamassa 5 ryhmän nurgle nihtejä valmiiksi :D asiallisia kommentteja otetaan avoimesti vastaan!
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

sinun ei ole pakko ottaa nurglineja tai plaquebaerareita, koska voit laittaa exalted demonille master of mortals silloin voit ottaa plaquebearareita jos haluat
2k peliin vois ottaa exan ja pari sorsaa tai prinsessa ja sorsa
coreen knightejä, maroja ja kärryjä speciaaliin fureja,plaquebearereita, petoja rareen spawneja ja kenties demonikärry
bearerit toimivat 16-20 yksiköissä
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Demonikärry? Eikös se ole Legioonan oma?

Itse olen pelaillut Nurglella jonkin aikaa, tosin huonolla menstyksellä... Se 50 pinnaa fearista jollekin yksikölle on ehkä liikaa. Vastaan tulee esim. VC. Sitten tulee mieleen, että loisiko joku muu ollut parempi.

Mutta kyllä Nurglesta saa kovankin. Jos haluat käyttää Demonia, ota tälle normikamat, MoM, BoE, DS, SH. Näillä Prinsessa kaataa jengiä. Sorsan tai pukin voi ottaa esim. rullakuskiksi. Nurglen Lore on melko huono. Corena kärry(jä), ritareita, maukkahevosia... ja koiria, paljon koiria! Onhan se hauskaa, kun vastustaja sanoo: "Mulla menee charrut nyt." Ja vastaat: "Ai, mulla on vasta kuudes koirablokki." No, voisi olla. Spessuna Plaguebearereita, Nurglingeja, Furyjä ja karvajalkoja, muista Minot - GW, LA MoN. Rarena Spawneja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”