Juu eka lista slaaneshille. Kaikki mahdolliset korjaukset tulemaan vaan.
Lord:
Keeper of Secrets [625]
Heroes:
Daemonic Herald [205]
Mark of Slaanesh; Greater Icon of Chaos; Steed of Slaanesh
Core:
15x Daemonettes [310]
Full C; Unholy Icon
15x Daemonettes [246]
Standard Bearer; Musician
5x Mounted Daemonettes [150]
Special:
3x Pleasureseekers [165]
3x Pleasureseekers [165]
Rare:
Chariot of Slaanesh [130]
Total: 1996
Power pool: 6
Dispel pool: 4
Parannusehdotuksia tulemaan vaan.
Släänesh demppalegion 2k (Muokattu)
Släänesh demppalegion 2k (Muokattu)
Viimeksi muokannut Strixie, Ma 29.08.2005 15:16. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
KoS ei toimi 2k peleissä, sillä se kuolee liian helposti esim tykkiin. (kokeiltu on) Se ei myöskään lennä. Eikä 4- levelin taikurilla yksinään saa kovin paljoa aikaan.
Ja miksi ihmeessä BSB:llä on tavallinen demoniheppa? Nyt se on vain maalitauluna.
Magiapuolustusta ei käytännössä ole. Mutta eipä se mitenkään merkittävä muutenkaan olisi. Parilla kääröllä saisi ne pahimmat loitsut kuitenkin pois.
Itse olen miettinyt toimivaa kokoonpanoa S-legioonalle. Minimicoret ja 2 pleasurebringer-unittia soul hunger-heraldeilla maustettuina voisivat jo saada jotain aikaan. Kärryihin niitä en uskaltaisi laittaa, mutta makunsa kullakin.
Ja miksi ihmeessä BSB:llä on tavallinen demoniheppa? Nyt se on vain maalitauluna.
Magiapuolustusta ei käytännössä ole. Mutta eipä se mitenkään merkittävä muutenkaan olisi. Parilla kääröllä saisi ne pahimmat loitsut kuitenkin pois.
Itse olen miettinyt toimivaa kokoonpanoa S-legioonalle. Minimicoret ja 2 pleasurebringer-unittia soul hunger-heraldeilla maustettuina voisivat jo saada jotain aikaan. Kärryihin niitä en uskaltaisi laittaa, mutta makunsa kullakin.
Kyllä se sentään kestävämpi on kuin DemoniprinssiFinet kirjoitti:KoS ei toimi 2k peleissä, sillä se kuolee liian helposti esim tykkiin. (kokeiltu on) Se ei myöskään lennä. Eikä 4- levelin taikurilla yksinään saa kovin paljoa aikaan.
Sori mun moka en ollut varma kumpi on mato: steed of slaanesh vai daemonic mount.Finet kirjoitti:Ja miksi ihmeessä BSB:llä on tavallinen demoniheppa? Nyt se on vain maalitauluna.
Totta, mutta mistä pisteet? Taisi mennä koko lista uusiksiFinet kirjoitti:Magiapuolustusta ei käytännössä ole. Mutta eipä se mitenkään merkittävä muutenkaan olisi. Parilla kääröllä saisi ne pahimmat loitsut kuitenkin pois.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Vaikka pelikokemukseni tuolla Slaaneshin legioonalla on hieman vähäinen, silti tuosta näkyy että mukana on turhankin vähän kovaa iskeviä uniitteja.
Omassa listassani minulla on mukana lähes minimikokoiset demonetteblokit ilman kommandia, jolloin sitten saa mukavasti kaikkea kivaa ja kovaa iskevää härpätintä mukaan.
Nuiden lisäksi siis minulla kaksi kärriä, kaksi viiden kokosita mounted demonetteryhmää ja kaksi kolmen kokoista pleasureseekkeruniittia. Charruissa sitten lähisvvarustuksella ja spellbreakkerilla varustettu prinssi ja spellbreaker, soul hunger Exaltedi. Kumminkin kaksi lentävää terroristiä on ihan hassu asia.
Ainakin tähän asti toiminut aika hyvin. Kumminkin tuollaisella armeijalla saa tehtyä chargen melkein milloin haluaa ja saa melko paljon osumanoppia viskellä, kun hyvin mahdollisesti saaa monta uniittia tarvittaessa mihin tahansa tappeluun.
Omassa listassani minulla on mukana lähes minimikokoiset demonetteblokit ilman kommandia, jolloin sitten saa mukavasti kaikkea kivaa ja kovaa iskevää härpätintä mukaan.
Nuiden lisäksi siis minulla kaksi kärriä, kaksi viiden kokosita mounted demonetteryhmää ja kaksi kolmen kokoista pleasureseekkeruniittia. Charruissa sitten lähisvvarustuksella ja spellbreakkerilla varustettu prinssi ja spellbreaker, soul hunger Exaltedi. Kumminkin kaksi lentävää terroristiä on ihan hassu asia.
Ainakin tähän asti toiminut aika hyvin. Kumminkin tuollaisella armeijalla saa tehtyä chargen melkein milloin haluaa ja saa melko paljon osumanoppia viskellä, kun hyvin mahdollisesti saaa monta uniittia tarvittaessa mihin tahansa tappeluun.