"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k:n IG Headquater

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
N.Hirvelä
Viesti:

40k:n IG Headquater

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Elikkäs nyt viimein uskallan laittaa muutaman kuvan omasta Imperial guard HQ:sta, kehittävän kommentin toivossa, myös maastoa saisi kommentoida, jotta tiedän onko se onnistunutta.

Officer:kuva ja toinen kuva sekä officer kujalla
Muut HQ:sta:
Master-vox, Melta gun, medic ja Lipunkantaja
Sekä myös haavoittunut
HQ yhdessä kuvassa

Sitten ensimmäinen ja toinen Last Changer, myös kujalla

Ja koko porukka yhdessä

ja vielä aamupartio sekä iltapartio

Ja tuossa maasto, josta voi myös antaa kommentteja.
Elikkä siitä vaan kommentteja antamaan, ja myönnän etten ole mikään mestari maalaaja, vasta maalannut yhden vuoden.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Vähän suttuisia mutta muuten ihan peli tasoa.
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Suoraan sanottuna aika rumia.

Väriteema ei minusta toiminut. Miksi joillakin oli maastopuku valkoinen ja toisilla panssarit valkoisella? Omasta kokemuksesta voisin sanoa, että nuo vaatteet eivät kyllä valkoisena hetkeä kauempaa pysy, nyt näytti vähän liikaa joltain ariel-mainokselta.

Muutenkin maalausjälki oli hirveän suttuista, yksityiskohdista ei saanut oikein mitään selvää. Se lipunkantajakin näytti aika keskeneräiseltä.
Muutenkin maalia näytti menneen osalla porukasta vähän vääriin paikkoihin.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
N.Hirvelä
Viesti:

Juuh, tiedän etten ole mikään hyvä maalari, vielä kun en ole yl puoleenvuoteen maalannut mitään.
Elikkä siis eipä kai tästä voi muuhun suuntaan mennä kuin ylöspäin.
Combine

Viesti Kirjoittaja Combine »

rampale kirjoitti:
Väriteema ei minusta toiminut. Miksi joillakin oli maastopuku valkoinen ja toisilla panssarit valkoisella? Omasta kokemuksesta voisin sanoa, että nuo vaatteet eivät kyllä valkoisena hetkeä kauempaa pysy, nyt näytti vähän liikaa joltain ariel-mainokselta.
No enpä nyt sanois, minusta ainakin väriteema oli ihan kohdallaan, vaikka maalausjälki olikin vähän suttuista.
Emperor show mercy to the fool that stands against me, for I shall not.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ihan kelpo pelifiguja, voisit käyttää enemmän highlightingia ja
ohentaa maaleja kun noissa näyttää olevan aika paksu kerros tai jos siinä on jo maalikerroksia ennestään niin sun kannattais poistaa ne ensin maalinpoistoon:
http://www.sotavasara.net/articles.php? ... g&show=192

armeijan teema on mielestäni melko hyvä mutta kannattais käyttää enemmän aikaa tarkasti maalaamiseen.

tossa hyvä linkki miten tehä luminen maasto:
http://uk.games-workshop.com/warhammer4 ... owbases/4/
N.Hirvelä
Viesti:

Tuo paksu maalikerros johtuu siittä että laitoin musta pohjamaalin, ja valkoinen ei meinannut tarttua kiinni (en käytä gw:n maaleja), mutta nuo kaksi last changeria on maalattu valkoiselle pohjamaalille.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

oo ja koo
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

perseestä..... Oon itekkin maalannu vuoden ja oon parempi...Muuten, käytä gween värejä sekä vänennä kultaa
Tol Cormp Norz Norz Norz
BioHazard

perseestä..... Oon itekkin maalannu vuoden ja oon parempi...Muuten, käytä gween värejä sekä vänennä kultaa
Tol Cormp Norz Norz Norz
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

King lizard kirjoitti:Oon itekkin maalannu vuoden ja oon parempi...
Olen itsekkin maalannut useamman vuoden jo ja varmaan olen parempi kuin sinä. Mitä tästä tiedosta hyödymme tai koostumme?
Muuten, käytä gween värejä sekä vänennä kultaa
Miksi pitäisi käyttää GW:n maaleja? Vallejon vastineet ovat halvempia ja purkeissa tulee enemmän. Ainut tosin että GW:n hilemaalit on parempia kuin vallejon.

Itse ketjun aloittajalle.
Tosiaan, vaikka ovatkin suttuisia ja tönkköjä, niin entäs sitten. Jostain se on aloitettava. Jatkat vain reippaasti maalausta niin taitokin kehittyy. :)
- Kynä-ääliö
N.Hirvelä
Viesti:

Tuskin tuota nyt kahteen kertaan tarvii sanoa?
Mutta sanoinhan jo olevani huono maalaaja (sanoinhan?), tiedän etten osaa maalata hyvin, mutta en perusta tässä harrastuksessa maalaamiseen niin paljoa onneksi.
shogun

Viesti Kirjoittaja shogun »

hei aikas siistejä.et ilmeisesti kovin paljon ole maalannut.joka ei haittaa yhtöään,jostakin se on aina aloitettava ja tässä harrastuksessa ei voi mennä muutaku ylös päin.nuo on ihan kivan värisiä,ehkä vähän jotaki mutaa sun muuta jalkoihin.aattelin ehkä että jos rupeen kerään space wolveseita ja sen jälkeen ig:tä maalaisin ne kutakuinki tuohon tyyliin.
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Jaahas näkyy taas kommenteista päätellen reilukerho kokoontuneen...Enpä itsekkään parempi ollut kuin aloittelin.
Valitsit kyllä vaikean väriteeman,valkonen on tunnetusti vaikeaa maalata.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
N.Hirvelä
Viesti:

juuh, noh, maalasin n. vuosi sitten ekat figut, ja sen jälkeen on ollut n. 8 kuukautta taukoa.
Mutta no joo, peli käyttöön siis noi on, mutta mitäs mieltä ootte väriskaalasta?Onko hyväajatus?
BioHazard

Muuten, käytä gween värejä sekä vänennä kultaa
Miksi pitäisi käyttää GW:n maaleja? Vallejon vastineet ovat halvempia ja purkeissa tulee enemmän. Ainut tosin että GW:n hilemaalit on parempia kuin vallejon. :)[/quote]
no kun ne näyti jollain ihme (ei miniatyyri)maaleilla tehdyiltä ja (vaikka se ei takuula sitä ollutkaan!) kulta näytti tussilla tehdyltä.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Maybach

Viesti Kirjoittaja Maybach »

Minusta nuo on ihan mukavan näköisiä, ei sillä "suttuisuudella" ole niinkään merkitystä peli napeissa. Ja tämä on ihan rehellinen mielipide.
King lizard kirjoitti:perseestä..... Oon itekkin maalannu vuoden ja oon parempi...Muuten, käytä gween värejä sekä vänennä kultaa
Todella typerää dissata toisten maalaamista tyyliin "NÄÄ on ihan paskoix!!!" Jos on pakko kommentoida tai antaa palautetta, yrittäkää edes tehdä siitä rakentavaa. Tai pitäkää vaikka omana tietonanne.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Yritänpä sitten jotain rakentavaa ehdotusta. Sieltähän on jo tullut monta mielipidettä maalauksen tasosta yms.
Valkoinen voi tosiaan joskus olla vaikea väri muutenkin. Peittää huonosti ja tulee tunne että laitan enemmän kerrallaan. Kuitenkin maalia otetaan vain siveltimen kärjellä, eikä muuten suoraan purkista, vaan siitä korkilta otetaan maalia. (vain gurut voi ottaa suoraan purkista) Maali ei siis saa yltää siveltimen tyveen asti, tai menee pensselikin äkkiä pilalle. Siveltimen kärjellä sivellään ohuita tasaisia maalikerroksia maalattavalle alueelle. Jos tuntuu että pohjamaali näkyy läpi, niin laita uusi ohut maalikerros. Jos pohjamaalia näkyy vieläkin, niin laita taas ohut maalikerros. Älä laita kerralla enempi maalia, sillä se johtaa "tönkköiseen" ulkoasuun. Tönkköinen ulkoasu ei siis ole aina maalin laadusta kiinni, vaan maalaustekniikka voi olla oppimatta vielä.
Luumumehu on soturien juomaa
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Maalaus ei välttämättä vaikuta pelaamiseen, mutta muutama vuosi eteenpäin niin kaikki osaa maalata paremmin ;)
Kaikki ovat tosiaankin aloittaneet joskus, ja harjoittelu tekee mestarin....

Värit olivat mielestäni hyvät. Tuli mieleen Imperiumin vastaisku, näyttivät melkoisesti kapinallisilta.
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Maybach

Viesti Kirjoittaja Maybach »

Huru-ukko kirjoitti:Yritänpä sitten jotain rakentavaa ehdotusta. Sieltähän on jo tullut monta mielipidettä maalauksen tasosta yms.
Valkoinen voi tosiaan joskus olla vaikea väri muutenkin. Peittää huonosti ja tulee tunne että laitan enemmän kerrallaan. Kuitenkin maalia otetaan vain siveltimen kärjellä, eikä muuten suoraan purkista, vaan siitä korkilta otetaan maalia. (vain gurut voi ottaa suoraan purkista) Maali ei siis saa yltää siveltimen tyveen asti, tai menee pensselikin äkkiä pilalle. Siveltimen kärjellä sivellään ohuita tasaisia maalikerroksia maalattavalle alueelle. Jos tuntuu että pohjamaali näkyy läpi, niin laita uusi ohut maalikerros. Jos pohjamaalia näkyy vieläkin, niin laita taas ohut maalikerros. Älä laita kerralla enempi maalia, sillä se johtaa "tönkköiseen" ulkoasuun. Tönkköinen ulkoasu ei siis ole aina maalin laadusta kiinni, vaan maalaustekniikka voi olla oppimatta vielä.
Helpompi keino lienee silti pyyhkiä ylimääräinen maali varovasti pois pensselistä, esimerkiksi paperiin... Tai minun tapauksessa omaan käteen, eli minulla on maalauksen jälkeen aina vasemman käden peukalo maalissa ^_^ Onneksi kuumalla vedellä ja pienellä hankauksella maalit lähtevät helposti tuoreeltaan pois.

Minulla on ongelmana se, että en osaa hallita itseäni, kun en malta vaihtaa drybrush pensseliin tekniikkaa vaihtaessa vaan brushailen hyvät, tarkat pensselini piloille... Noo, kaupasta saa aina uusia pensseleitä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”