Eli PK-seudun kuukausittaiset miniturnaukset ovat nyt lähteneet kunnolla käyntiin. Mikäli siis olet harkitsemassa Confrontationiin siirtymistä tai peliin tutustuminen kiinnostaa muuten, niin tässä olisi loistava tilaisuus.
Samalla pääset tutustumaan PK-seutulaisiin aktiivipelaajiin, jolloin pelko pelikavereitten puutteesta tuskin jää enää kynnykseksi harrastuksen aloittamista harkittaessa.
Kolmikierroksisen 400 AP:n turnauksen lisäksi mukana on myös maalauskilpailu ja jo perinteeksi muodostunut nopanheittokilpailu.
Lisätietoja: http://keskustelu.konfrontaatio.net/viewtopic.php?t=173
Elokuun turnauksen yhteenveto: http://koti.mbnet.fi/joonasjo/cadwallon
Miniturnaus 18.9.
Miniturnaus 18.9.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
hyytelöperuna
Melko varmasti paikkana toimii sama kuin edellisillä kerroilla, eli Juustenintie 3 kerhotila, Malminkartanossa.Day kirjoitti:Joo, tuota. Missä?
Koetin lukea konfrontaatio.netistäkin, mutta paikka jäi epäselväksi. Onko tarkoitus pelata Juustenintiellä vai missä?
-Eino
Hienoa että näkee uusiakin naamoja kiinnostuneen
Kappas.. joo.. Malminkartano lienee paikka, mutta kysymys on siitä onko se todennäköisesti taloni alakerran kerhotilassa (todennäköisimmin) vaiko Viljelijäntiellä.
En itse ole tätä organisoimassa päätoimisesti (esikoisen syntymäkohdan epävarmuuden takia), mutta Hammerheart osannee tähän vastata. 90% varmuudellla sanoisin tuon Juustenintie 3:n, kun ei tarvitse maastoakaan tällöin pitkälle raahata.
En itse ole tätä organisoimassa päätoimisesti (esikoisen syntymäkohdan epävarmuuden takia), mutta Hammerheart osannee tähän vastata. 90% varmuudellla sanoisin tuon Juustenintie 3:n, kun ei tarvitse maastoakaan tällöin pitkälle raahata.
- Hammerheart
Juustenintie yhdellä e:llä, niin löydätte paikan
GE-koordinaatit: 60°14'41.81"N, 24°52'2.11"E
GE-koordinaatit: 60°14'41.81"N, 24°52'2.11"E