kun tuo tekee sen ilkeän woundin (misfiressä) jokaiseen taikojaan ja Tzeentchilä taikojia useimmiten ainakin pari on, eli onko se kannattava ostos armeijaan vai pitääkö ostaa vain Spawneja.
Kaaoksen helvetintykki, onko siitä mihinkään?
Kaaoksen helvetintykki, onko siitä mihinkään?
Katsoin hellcannonin sääntöjä ja ihastuin tuohon ökkö monkiäiseen saman tien (i love big guns
), mutta onko se kannattava ostos (figuna (siis rahan takia(maksaa vaan niin helkutisti))) ja pelillisesti myös?
kun tuo tekee sen ilkeän woundin (misfiressä) jokaiseen taikojaan ja Tzeentchilä taikojia useimmiten ainakin pari on, eli onko se kannattava ostos armeijaan vai pitääkö ostaa vain Spawneja.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Harvoin sillä itsen heitin misfireä, tuolloinkin lähti vain miehistö, yksi vähempi syy hyökätä siihen. Kovahan se on myös combatissa. Vastustaja ei varmaan tuo ns. oikeita ryhmiään kovin lähelle sitä 2D6:n rangea.
Ampuminen toimii ja ei toimi. Kivahan sillä oli ampua keskiverto LD:n armeijaa josta saattoi saada panic blastilla 1/4 pois 2000 pisteen pelissä. Mutta armeijat jotka eivät suosineet pieniä ryhmiä, oli aika ikävä ampua.
Vie myös paljon pisteitä, joka on sekä hyvä että paha. Mutta tekee kyllä armeijasta pienemmän modelien määrässä kun mitä se olisi ilman sitä, varmaan olennaisin syy miksen sitä lopuksi käyttänytkään.
Ampuminen toimii ja ei toimi. Kivahan sillä oli ampua keskiverto LD:n armeijaa josta saattoi saada panic blastilla 1/4 pois 2000 pisteen pelissä. Mutta armeijat jotka eivät suosineet pieniä ryhmiä, oli aika ikävä ampua.
Vie myös paljon pisteitä, joka on sekä hyvä että paha. Mutta tekee kyllä armeijasta pienemmän modelien määrässä kun mitä se olisi ilman sitä, varmaan olennaisin syy miksen sitä lopuksi käyttänytkään.
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
- Stormdaemon
Niin ja saahan tälle noita demonilahjoja (esim. spell breaker) ja T 7 takaa, että perustyypit eivät voi edes vahingoittaa tätä. Suojauksiltaankin tyyppi on yhtä hyvä, kuin galrauch, mutta saa vielä diabolic splendourin. Minusta tuo sopii ehkä parhaiten sinne n. 3K peleihin, missä pojoja riittää ja Rareja myös...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Re: Kaaoksen helvetintykki, onko siitä mihinkään?
Hellcannon: 40€, 2 slottiaNaldor kirjoitti:maksaa vaan niin helkutisti ... vai pitääkö ostaa vain Spawneja.
Spawn: 17,5€; 0,5 slottia
Ei se ero niin suuri ole...
Olen itse käyttänyt hellcannonia vaihtelevalla pelimenestyksellä. Voisi sanoa, että välillä yksi kuti on avannut tien voittoon ja välillä misfire on kaatanut kaikki suunnitelmat omaan niskaan. Oli tulos mikä tahansa voi kuitenkin sanoa, että cannoni on tehnyt peleistä paljon mielenkiintoisempia, jokaisen kaaospelaaja tulisi ainakin arvostaa sitä, että pystyy vaikuttamaan pelin kulkuun myös ampumavaiheessa...
- Kaapelikala
Itse olen helkutinkanuunaa käyttänyt useampaan otteeseen, pari peliä hävisin tämän takia... Misfire ja 1.
Mutta itse olen sitä mieltä, että on melko kova kone, tappelee ja ampuu sitä str10:nsä. Ja iso blasti ei aiheuta paniikkia, ellei sitä ole erratoitu. Tällä sain melkein ajettua Helf lohmuloordin (kenraali + pure of heart) pois kentältä. Säikähtää kun kasa demonioksentoa tippuu jalkojen juureen. Tappoi saman hemmon kerran lähiksessä, lohmu tappoi koneen myöhemmin..
Kone on kova, sillä voi sniputtaa velhot lähiksessä vastusyksikön takana olevista yksiköistä (kerran tein näin). Tykki on hyvä, mutta myös ne 4 spawnia 2K pelissä houkuttelevat. Kanuuna pääsee oikeuksiinsa vasta isommissa peleissä, joissa se ei syö kaikkia elintärkeitä Rare-paikkoja.
Tosin hinta on mikä on..
Mutta itse olen sitä mieltä, että on melko kova kone, tappelee ja ampuu sitä str10:nsä. Ja iso blasti ei aiheuta paniikkia, ellei sitä ole erratoitu. Tällä sain melkein ajettua Helf lohmuloordin (kenraali + pure of heart) pois kentältä. Säikähtää kun kasa demonioksentoa tippuu jalkojen juureen. Tappoi saman hemmon kerran lähiksessä, lohmu tappoi koneen myöhemmin..
Kone on kova, sillä voi sniputtaa velhot lähiksessä vastusyksikön takana olevista yksiköistä (kerran tein näin). Tykki on hyvä, mutta myös ne 4 spawnia 2K pelissä houkuttelevat. Kanuuna pääsee oikeuksiinsa vasta isommissa peleissä, joissa se ei syö kaikkia elintärkeitä Rare-paikkoja.
Tosin hinta on mikä on..
-
Zymeth Salkir Dkhan
Tai sitten tekee kuten minun mortal kaaokseni ja skippaa turhan close cmbat phasen ja hoitaa vastustajan magialla ja ampumisellaTiamat kirjoitti:Mutta itse olen kaaoksella aina pärjännyt ilman moisia masiinoita, joten mikään måste ostos ei todellakaan ole, onhan se miehekästä skipata s.phase (ja mikäettei m.phase) suoralta kädeltä ja keskittyä olennaiseen
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
jos joku kysyisi, ottaisinko armeijaani tällaisen kanuunan vai spawneja, valinta olisi kyllä varma:)
jos yhtään osaa arvailla kantamia ja noppa pyörii edes kohtalaisesti, voi koneella aiheuttaa oikein mukavaa tuhoa vastustajan riveissä, ja koska hintaan sisältyy vielä mahdollisuus re-rollata scatteri, ei yksittäisiinkään figuihin osuminen ole kauhean vaikeaa. ja lopulta jos ja kun vihdoin joku pääsee yrittämään crewin poishakemista, on siinä vaiheessa tykki oikein käytettynä aiheuttanut jo reilusti vahinkoa ampumisella. kaiken lisäksi tykkiä ei millään hemmetin lepakoilla pois haeta, joten pisteitä tulee takaisin myös siinä vaiheessa kun tykki klosiksessa vetää lättyyn ryhmällistä pegasusratsastajia, jotka eivät nekään ole mitään halpoja kapistuksia.
on se kiva vehje. tykkään.
jos yhtään osaa arvailla kantamia ja noppa pyörii edes kohtalaisesti, voi koneella aiheuttaa oikein mukavaa tuhoa vastustajan riveissä, ja koska hintaan sisältyy vielä mahdollisuus re-rollata scatteri, ei yksittäisiinkään figuihin osuminen ole kauhean vaikeaa. ja lopulta jos ja kun vihdoin joku pääsee yrittämään crewin poishakemista, on siinä vaiheessa tykki oikein käytettynä aiheuttanut jo reilusti vahinkoa ampumisella. kaiken lisäksi tykkiä ei millään hemmetin lepakoilla pois haeta, joten pisteitä tulee takaisin myös siinä vaiheessa kun tykki klosiksessa vetää lättyyn ryhmällistä pegasusratsastajia, jotka eivät nekään ole mitään halpoja kapistuksia.
on se kiva vehje. tykkään.
Hihii. Eikös muka lentäjät ohjaa tätä frenzyttävää kanuunaa pakenemalla metsään?sortaja kirjoitti:kaiken lisäksi tykkiä ei millään hemmetin lepakoilla pois haeta, joten pisteitä tulee takaisin myös siinä vaiheessa kun tykki klosiksessa vetää lättyyn ryhmällistä pegasusratsastajia, jotka eivät nekään ole mitään halpoja kapistuksia.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Tämän voi tietenkin huomioida sillä että ei pistä sitä tykkiä metsän lähelle. ota myös huomioon että rampage ei toimi niinkuin tavallinen frenzy, vaan kaamospelaaja heittää sen matkan kahdella nopalla, ja kanuuna liikkuu vasta jos noppien lukumäärä on yhtä suuri tai enemmän kuin matka lähimpään vihuun. tietysti asia on toinen jos crew on kuollut, mutta silloin kannattaa antaa tykin vain olla ja katsoa sen chargilevan kaaospelaajan omia yksiköitä(nimim. omat kärrynsä tykillä hajottanut)Illumina kirjoitti: Hihii. Eikös muka lentäjät ohjaa tätä frenzyttävää kanuunaa pakenemalla metsään?