"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Large bases

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Drâyhèn

Large bases

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Elikkäs jos joku on tilannut PKP niitä Large baseja,niin mikä on semmonen dredin alle sopiva alusta? Siis millä nimellä se on siellä,Large round base yms.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Olen tilannut ja sopivat hyvin esim. Dreadnoughtin alle tai IG aseryhmän "alle"...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

The Captain PKP:n foorumilla kirjoitti:40mm*40mm neliö = monster base
50mm*50mm neliö = large monster base (koska tätä käyttävät yleensä large monsterit)
40mm pyöreä base = large round base
tosi iso pyöreä base (esim. IG:n weapon teamit) = extra large round base
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Kiitoksia,nyt lukkoon tämä topicci! Eli toi isoin on dredille sopiva,se mille H weapon teamit laitetaan?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Osta Biltemasta säädettävä reikäsaha porakoneeseen ja rautakaupasta vitosella kovalevyä, niin saat ihan minkä kokoisia pyöreitä alustoja huvittaa loppuiäksesi.
//Mx
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

maxxon kirjoitti:Osta Biltemasta säädettävä reikäsaha porakoneeseen ja rautakaupasta vitosella kovalevyä, niin saat ihan minkä kokoisia pyöreitä alustoja huvittaa loppuiäksesi.
On muuten bilteman reikäsaha sitten kyllä ihan vihoviimeinen ratkaisu. Jälki on hirveää. Lisäksi sitten joutuu sorvaamaan itse myös basen raunojen kulmat, mikä ei välttämättä onnistu siististi ihan keltävaan tostanoinvaan.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

archon kirjoitti: On muuten bilteman reikäsaha sitten kyllä ihan vihoviimeinen ratkaisu. Jälki on hirveää. Lisäksi sitten joutuu sorvaamaan itse myös basen raunojen kulmat, mikä ei välttämättä onnistu siististi ihan keltävaan tostanoinvaan.
Mulla skulaa ihan hyvin. Kovalevyn reunat nyt joutuu aina siistimään, hiekkapaperilla tai sitten dremelillä. Jos se ei onnistu, kannattaa harkita muita harrasteita kuin pienoismallien kasaamista.

Tosin Bilteman tuntien niissä voi olla yksilöeroja. Ehkä mulla vaan on hyvä kappale.
//Mx
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”