"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Howling Banshee

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Cuchulainn
Viesti:

Howling Banshee

Viesti Kirjoittaja Cuchulainn »

Elikkä kyseessä on Saksan Golden Demoneja varten maalattu Howling Banshee - ei mikään erikoinen figu, ei konvertointia eikä sen sellaista, mutta halusin kokeilla hieman erikoisempaa näköä tällaiselle, koska olen tykännyt näiden figujen dynamiikasta. Kommentit, kritiikit ym. ovat tervetulleita, ja tässä vielä linkki:

http://www.diarmaidwarren.com/Pages/200 ... ee_fi.html
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Lay your head down, sleep, to the rhythm of the war drums...
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

mmmmmmmm..... i like that... But i am an stilla ork!! none edlars ever beats us!
Tol Cormp Norz Norz Norz
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Värien käyttö loistavaa. Hyvin on varjostettu... ja vaikka en pelaa 40K, hieno figu :D
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

http://www.coolminiornot.com/pics/pics8 ... ab98e9.jpg

Ei tuntunut toimivan tuo linkki joten etsin toisesta osotteesta.
Ihan moitteeton tekniikka ja kontrastit ja kaikki (100 ylistystä), mutta tosta tuntuis puuttuvan joku "juju" mikä tekis siitä super-erikoisen, kuten nyt melkein kaikissa cmon top10 figuissa / joissakin gd-voittajissa tuntuu ainakin olevan. Jotain mikä tekee siitä enemmän ku maalatun figun.

Lisäksi toi miekkakäden rannesuojan heijastus näyttää oudolta.
Pistoolikin on sen verran tylsä, että siihen olisi kelvannut freehandi taikka kovempi kontrasti.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Wow. Tätä tasoa olisi 'Conissakin ollut kiva nähdä. :) Tässä figussa olet onnistunut samaan reilusti särmää - jopa verrattuna aiempiin figuihisi. Tekniikka on todella puhdasta, ei mitään revittelyä "Hei, kattokaa mä osaan!" vaan juuri sitä, että niin hyvä kuin tarpeellista on.

Sinäänsä kun mietin tuota tarkemmin, niin sen puute voi olla konvertoinnin puute ja itse figu. Kun katselen tuota, niin tulee heti mieleen, että siinä on äärettömän upean armeijan nappi - se näyttää juuri showcase armeijafigulta, tai ehkä showcase pelifigulta, kuin olisi osa armeijaa. Tekninen toteutus napissa on täysin napissa (oli pakko laittaa sanaleikki), mutta image jää ehkä jotenkin lattean oloiseksi, kaikeasta huolimatta. Jotenkin siitä ei vain välity mitään erityistä tarinaa. :( Vaikuttaa siis tosiaan armeija (ja peli) figulta, kuin yksittäisen hahmon muodostamalta dioraamalta (mihin musta showcase figuissa pyritään).

Yhdestä asiasta haluaisin kysyä: Liina on nätti kuin sikapienenä blendiensä ja freehandin osalta, mutta mikä tuo ympyrä alaosassa on? Näyttää kololta, joka ei sopisi mitenkään kankaaseen.

Hitsi, odotan mielenkiinnolla, mitä Ninnu tästä sanoo. :)
Viimeksi muokannut Matti, Ti 30.08.2005 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
AAPee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AAPee »

O-M-G

Aivan täydellinen.. Mahtava...
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

i am not worthy.... arvostelemaan nimittäin. Fantastinen figu ja ehkä joskus vielä pystyn edes kymmenesosaan tuosta :)
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Hell yeah!
Todella tunnelmallinen...näitä yksikön verran ja siihen tueksi armeijallinen muita Eldareita! ;)
☠️
Aslan_

Viesti Kirjoittaja Aslan_ »

Todella tyylikäs figu . Aivan upeaa. Enpä olisi ikinä uskonut , että ruskeasta figusta saa noin hienon :D Juu. Onnittelut !
"Nigitta kobushi wo kakusu na yo ! "
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

WOW! Täydellinen figu :O Eipä tuosta muuta puolunegatiivista keksi kuin että basen kivi on pikkaisen epämääräisen näköinen.
Cuchulainn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cuchulainn »

Kiitoksia kaikille kommenteista ;)

Tosiaan, tässä oli yhtenä ongelmana se, ettei konversiota ollut ollenkaan. Toinen ongelma oli, että alusta tuli tehtyä viime tipassa, enkä saanut siihen tarpeeksi tunnelmaa. Jotkut osat, kuten Maeliksen mainitsema pyssy, olisivat kaivanneet hieman lisää hiomista, muttei enää loppuvaiheessa jaksanut eikä kerennyt tehdä enempää... Olin kuitenkin erittäin tyytyväinen että figu pääsi sentään finaalikierroselle, koska taso oli kova :)
Yhdestä asiasta haluaisin kysyä: Liina on nätti kuin sikapienenä blendiensä ja freehandin osalta, mutta mikä tuo ympyrä alaosassa on? Näyttää kololta, joka ei sopisi mitenkään kankaaseen.
Liinassa on tosiaan sellainen pieni kolon tapainen taite siinä kohdassa, joka ei ehkä näytä kovin luonnolliselta, mutten itse juurikaan kiinnittänyt huomiota siihen...

Kiitoksia taas kaikille, ja toki lisää kommentteja voi laittaa tulemaan ;)
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Lay your head down, sleep, to the rhythm of the war drums...
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Jep, makee on.
Mä oon aina fanittanut ihan kybällä tuota sun tapaas maalata punaista, jälleen kerran sait kuolaamaan mut sillä :)
Teknisestihän tämä hipoo täydellisyyttä, siltä saralta ei kyl mitään moitteen sijaa löydy.
Muuten täs figus noi värit ei mun mielestä silti oikein pelaa yhteen, toi punanen on ehkäpä hieman liian räikeä muuten näin hillittyyn väriteemaan.
Hieman tylsän puoleiseksihan tämä kuitenkin loppujen lopuksi jäi, vaikka teknillisesti varmaan onkin paras nappi mitä sulta oon nähnyt.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Todella hienosti maalattu figu, pistooli kyllä kaipais kipeästi jtn.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Combine

Viesti Kirjoittaja Combine »

white Dwarf kamaa ettenkö sanoisi :D
Emperor show mercy to the fool that stands against me, for I shall not.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Jälleen erinomaista työtä. Se mitä itse haluaisin tiedustella on se että mitä maaleja olet sekoitellut saadaksesi noin mukavat nmm-metallit.
Tuo kulta on juuri sopivan tummaa, eikä teräksessäkään ole moittimista.
Modern cars - they all look like electric shavers.
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Hmm pelottavan näköinen Dark Eldari.
Maalaus on sanoin kuvaamatonta huikeaa huh huh jösähti paskat housuun kun näin ton.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

voi kirjoitti:Hmm pelottavan näköinen Dark Eldari.
Maalaus on sanoin kuvaamatonta huikeaa huh huh jösähti paskat housuun kun näin ton.
ai sekö täällä leimahti ;) ei nyt sentään mutta toi taitaa olla ihan normi eldari..

mutta itse figusta:kerrassaan loistava,täydet kymmenen pinnaa ja papukaija merkki
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

wow... mahtava figu
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Shadow Weaver kirjoitti:wow... mahtava figu
No niin, onhan toi figukin aika mainio, mut mun mielestä toi maalaus enemmänkin tekee tosta hienon. ;)

Elikä Suomen ehkäpä parasta tekniikkaa edustaa tääkin nappi ja lisää lienee tulossa kunhan aika koittaa.

Ja niin, kulta nmm:n resepti voisi olla namia.

/MÄ
Dark Master

Eiiiih!

Viesti Kirjoittaja Dark Master »

Hei pliis älkää enää tehny tollasii figui... Alkaa Kadehtimaan jo! ;)
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”