Howling Banshee
- Cuchulainn
- Viesti:
Howling Banshee
Elikkä kyseessä on Saksan Golden Demoneja varten maalattu Howling Banshee - ei mikään erikoinen figu, ei konvertointia eikä sen sellaista, mutta halusin kokeilla hieman erikoisempaa näköä tällaiselle, koska olen tykännyt näiden figujen dynamiikasta. Kommentit, kritiikit ym. ovat tervetulleita, ja tässä vielä linkki:
http://www.diarmaidwarren.com/Pages/200 ... ee_fi.html
http://www.diarmaidwarren.com/Pages/200 ... ee_fi.html
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Lay your head down, sleep, to the rhythm of the war drums...
-
shadowdancer
http://www.coolminiornot.com/pics/pics8 ... ab98e9.jpg
Ei tuntunut toimivan tuo linkki joten etsin toisesta osotteesta.
Ihan moitteeton tekniikka ja kontrastit ja kaikki (100 ylistystä), mutta tosta tuntuis puuttuvan joku "juju" mikä tekis siitä super-erikoisen, kuten nyt melkein kaikissa cmon top10 figuissa / joissakin gd-voittajissa tuntuu ainakin olevan. Jotain mikä tekee siitä enemmän ku maalatun figun.
Lisäksi toi miekkakäden rannesuojan heijastus näyttää oudolta.
Pistoolikin on sen verran tylsä, että siihen olisi kelvannut freehandi taikka kovempi kontrasti.
Ei tuntunut toimivan tuo linkki joten etsin toisesta osotteesta.
Ihan moitteeton tekniikka ja kontrastit ja kaikki (100 ylistystä), mutta tosta tuntuis puuttuvan joku "juju" mikä tekis siitä super-erikoisen, kuten nyt melkein kaikissa cmon top10 figuissa / joissakin gd-voittajissa tuntuu ainakin olevan. Jotain mikä tekee siitä enemmän ku maalatun figun.
Lisäksi toi miekkakäden rannesuojan heijastus näyttää oudolta.
Pistoolikin on sen verran tylsä, että siihen olisi kelvannut freehandi taikka kovempi kontrasti.
Wow. Tätä tasoa olisi 'Conissakin ollut kiva nähdä.
Tässä figussa olet onnistunut samaan reilusti särmää - jopa verrattuna aiempiin figuihisi. Tekniikka on todella puhdasta, ei mitään revittelyä "Hei, kattokaa mä osaan!" vaan juuri sitä, että niin hyvä kuin tarpeellista on.
Sinäänsä kun mietin tuota tarkemmin, niin sen puute voi olla konvertoinnin puute ja itse figu. Kun katselen tuota, niin tulee heti mieleen, että siinä on äärettömän upean armeijan nappi - se näyttää juuri showcase armeijafigulta, tai ehkä showcase pelifigulta, kuin olisi osa armeijaa. Tekninen toteutus napissa on täysin napissa (oli pakko laittaa sanaleikki), mutta image jää ehkä jotenkin lattean oloiseksi, kaikeasta huolimatta. Jotenkin siitä ei vain välity mitään erityistä tarinaa.
Vaikuttaa siis tosiaan armeija (ja peli) figulta, kuin yksittäisen hahmon muodostamalta dioraamalta (mihin musta showcase figuissa pyritään).
Yhdestä asiasta haluaisin kysyä: Liina on nätti kuin sikapienenä blendiensä ja freehandin osalta, mutta mikä tuo ympyrä alaosassa on? Näyttää kololta, joka ei sopisi mitenkään kankaaseen.
Hitsi, odotan mielenkiinnolla, mitä Ninnu tästä sanoo.
Sinäänsä kun mietin tuota tarkemmin, niin sen puute voi olla konvertoinnin puute ja itse figu. Kun katselen tuota, niin tulee heti mieleen, että siinä on äärettömän upean armeijan nappi - se näyttää juuri showcase armeijafigulta, tai ehkä showcase pelifigulta, kuin olisi osa armeijaa. Tekninen toteutus napissa on täysin napissa (oli pakko laittaa sanaleikki), mutta image jää ehkä jotenkin lattean oloiseksi, kaikeasta huolimatta. Jotenkin siitä ei vain välity mitään erityistä tarinaa.
Yhdestä asiasta haluaisin kysyä: Liina on nätti kuin sikapienenä blendiensä ja freehandin osalta, mutta mikä tuo ympyrä alaosassa on? Näyttää kololta, joka ei sopisi mitenkään kankaaseen.
Hitsi, odotan mielenkiinnolla, mitä Ninnu tästä sanoo.
Viimeksi muokannut Matti, Ti 30.08.2005 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- figunarkki
- Cuchulainn
- Viesti:
Kiitoksia kaikille kommenteista 
Tosiaan, tässä oli yhtenä ongelmana se, ettei konversiota ollut ollenkaan. Toinen ongelma oli, että alusta tuli tehtyä viime tipassa, enkä saanut siihen tarpeeksi tunnelmaa. Jotkut osat, kuten Maeliksen mainitsema pyssy, olisivat kaivanneet hieman lisää hiomista, muttei enää loppuvaiheessa jaksanut eikä kerennyt tehdä enempää... Olin kuitenkin erittäin tyytyväinen että figu pääsi sentään finaalikierroselle, koska taso oli kova
Kiitoksia taas kaikille, ja toki lisää kommentteja voi laittaa tulemaan
Tosiaan, tässä oli yhtenä ongelmana se, ettei konversiota ollut ollenkaan. Toinen ongelma oli, että alusta tuli tehtyä viime tipassa, enkä saanut siihen tarpeeksi tunnelmaa. Jotkut osat, kuten Maeliksen mainitsema pyssy, olisivat kaivanneet hieman lisää hiomista, muttei enää loppuvaiheessa jaksanut eikä kerennyt tehdä enempää... Olin kuitenkin erittäin tyytyväinen että figu pääsi sentään finaalikierroselle, koska taso oli kova
Liinassa on tosiaan sellainen pieni kolon tapainen taite siinä kohdassa, joka ei ehkä näytä kovin luonnolliselta, mutten itse juurikaan kiinnittänyt huomiota siihen...Yhdestä asiasta haluaisin kysyä: Liina on nätti kuin sikapienenä blendiensä ja freehandin osalta, mutta mikä tuo ympyrä alaosassa on? Näyttää kololta, joka ei sopisi mitenkään kankaaseen.
Kiitoksia taas kaikille, ja toki lisää kommentteja voi laittaa tulemaan
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Jep, makee on.
Mä oon aina fanittanut ihan kybällä tuota sun tapaas maalata punaista, jälleen kerran sait kuolaamaan mut sillä
Teknisestihän tämä hipoo täydellisyyttä, siltä saralta ei kyl mitään moitteen sijaa löydy.
Muuten täs figus noi värit ei mun mielestä silti oikein pelaa yhteen, toi punanen on ehkäpä hieman liian räikeä muuten näin hillittyyn väriteemaan.
Hieman tylsän puoleiseksihan tämä kuitenkin loppujen lopuksi jäi, vaikka teknillisesti varmaan onkin paras nappi mitä sulta oon nähnyt.
Mä oon aina fanittanut ihan kybällä tuota sun tapaas maalata punaista, jälleen kerran sait kuolaamaan mut sillä
Teknisestihän tämä hipoo täydellisyyttä, siltä saralta ei kyl mitään moitteen sijaa löydy.
Muuten täs figus noi värit ei mun mielestä silti oikein pelaa yhteen, toi punanen on ehkäpä hieman liian räikeä muuten näin hillittyyn väriteemaan.
Hieman tylsän puoleiseksihan tämä kuitenkin loppujen lopuksi jäi, vaikka teknillisesti varmaan onkin paras nappi mitä sulta oon nähnyt.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
ai sekö täällä leimahtivoi kirjoitti:Hmm pelottavan näköinen Dark Eldari.
Maalaus on sanoin kuvaamatonta huikeaa huh huh jösähti paskat housuun kun näin ton.
mutta itse figusta:kerrassaan loistava,täydet kymmenen pinnaa ja papukaija merkki
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
- Varjonkutoja
-
Dark Master
Eiiiih!
Hei pliis älkää enää tehny tollasii figui... Alkaa Kadehtimaan jo! 
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
(tai jotain sinne päin)