"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuvia Saksan GD-kisasta

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Day
Valvoja
Viesti:

Kuvia Saksan GD-kisasta

Viesti Kirjoittaja Day »

Heippa,

kuvia täällä: http://www.games-workshop.de/home/veran ... demon.shtm

Amerikan jyystekisojen jälkeen on tosi kivaa nähdä kovatasoinen GD-kisa. Hienoja nappeja. Ja ei kun takaisin maalaamaan :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Olipas tosiaan kivoja figuja. Ainakin verrattuna edelliseen esillä olleeseen GeeDeeseen. Nurgle nappasi taas useamman pystin, yllätys yllätys. Tykkäsin erittäin paljon Dee-ee CoKeista (onkohan itse konvattu vai mistä noita saa?) ja monster -luokan kakkosesta, sekä Höyrytankki dioraamasta. Örkkien lootattu kone ja squdi oli kanssa kivoja.

Mutta. Kuvat on huonoja. Suurimmasta osasta jää hirveästi arvailujen varaan. Kauhean kaukaa. Piruttaa, varsinkin Duelin ykkönen.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Ajattelinpa istua tässä nojatuolissani tyhjän panttina ja haukkua kovaan ääneen ulkomaalaisia, jotka käyttivät vain muutamia satoja tunteja figujensa maalaukseen, eivätkä tälläkään kertaa kyenneet tarjoamaan minulle mitään ylettömän tyrmäävän upeaa. Ettäs kehtaavatkin, mokomat itsekkäät ryökäleet.

Paheksuen, nimimerkki "Kyllä conissa oli paljon hianompia"

Edit: kävin viestin kirjoittamisen jälkeen jopa katsomassa kyseiset kuvat. Nehän olivatkin oikeasti hienoja. Jätän silti kiintiövastauksen tähän, koska sellainen on perinteisesti oltava.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Cuchulainn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cuchulainn »

Taso oli tosiaan kova, ja oli monta hyvää figua joka ei päässyt edes finaalikierrokselle - kuvat eivät tee oikeutta kaikille figuille, joten kannattaa seurata esim. CMONia jos vaikka sinne ilmestyy parempia kuvia.

Oli hieno nähdä esim. Sascha Butschekin (Goatmanin), Manfred Hautzin (Fredyn) ja Alfonso Giraldesin (Bansheen) töitä ihan livenä, ja mukavana lisänä siellä oli paikan päällä Jeremie Bonamantin Ranskan GD -voittajafigu sekä Victoria Lambin töitä näyteillä.

Kaikenkaikkiaan loistavaa tasoa ja hieno tapahtuma :)
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Lay your head down, sleep, to the rhythm of the war drums...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jotenkin Ranskan GD:n nappeja nähtyäni nuo eivät oiken säväytä. Muutama loistava siellä oli, mutta liian moni jäi keskivertohyvän puolelle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

IMO tuomarit ovat onnistuneet. Vaikka taso oli hyvää, niin oli myös vaihtelua-
Thorin

Viesti Kirjoittaja Thorin »

Hyvää tasoa näytti olevan. Paljon parempaa kuin se jenkki GD.
Tykkäsin noista dioraamoista ja noista Nurgle hepuista.
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Nuo sentään osaavat kuvauksen...Tai edes tajuavat jotain kuvaformaateista. Onneksi.

Hienoja figuja paljon, ja äkkiseltään kyllä tuntuu siltä, että ovat paikkansa ansainneet. Ei tuossa joukossa ole niin suuri häpeä päästä vaan finaaliin ;D

Olisihan se GD-pysti Suomeen tottakai makeelta maistunut, mutta jospa joskus toiste sen käy joku pokaamassa.
fitzy

Viesti Kirjoittaja fitzy »

Eilen vasta näin tuon Tyrionin WIP-kuvat ja aattelin että mitäköhän mahtaa tuostaki tulla, mut nyt.. Aijai, henk.koht suosikki ehdottomasti.

Kuten todettua taso oli kovempi kuin jenkeissä.
~Dulce et decorum est pro patria mori~
Ei ois sotu mitään ilman figunarkkia :)
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Omat suosikkini olivat todella tyylikäs ig-jantteri sekä DE cold one knightit. Niihin oli saatu mukavasti eloa.

Kuvat vaan olivat aivan liian pieniä. Hyvin monesta kuvasta ei saanut oikein mitään selvää, esim. siitä Tyrionista.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Ranskan GD? Linkkiä kiitos.

Warhammer regimentin Dark Elf cold one riderithan olivat tavattoman rumia naamoiltaan ja asennotkin olivat vähän miten sattuu. Toisaalta paremmat kuvat eivät olisi pahitteeksi.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

se ei ole mikään ihme että parempi kuin jenkkilässä.

US:ssä on kait 3 tai 4 eri GD:tä jotta porukkaa mahtuisi sinne/olisi jotain tsänssejä koska niin iso kansa ja harrastajapiiri, ja jos koko US:n "all-star" tiimi kasattaisi, olisi sen porukan taso jotain aivan sairasta.

niin, oli muuten hienoja töitä ja taso oli suhteellisen kova.

scifi single-osion taso oli näköjään ihan älytön omasta mielestä... :)
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

ihan siistejä nuo on. lotreissa ei oikeen ollu mitään ihmeellisiä.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Eikös toi Bansheen 40k singlen voittajafigu ole jo melko Wanha? Ainakin heppu on itse lisännyt se cmoniin jo 21.6.2005. Tohon siis kai saa osallistua jo aiemmin nähdyillä figuillakin? Eipä kai siinä mitään, kummaa minusta. Tottakai figuaan saa esitellä muille, olihan Hudonkin säätänyt Magmatraxiaan vaikka kenen kanssa, mutta ei se nyt hyvä ole jos laittaa noinkin laajalle yleisölle...

No, imo tietysti. Hyvä skaba kokonaisuudessaan, paljon kivaa nmm:ää ja tunnelmakkaita töitä.

-Hukka
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

IG-jamppa oli harvinaisen ruma. Maalaus on ehkä huipputasoa mutta mikään muu siinä ei minulla oikein napannut. Pää, käsi, värit... Meh.

Mutta 40k Monster-luokan voittaja, aivan tajuttoman upea. Siitä kun vielä saisi nähdä tarkempia ja parempia kuvia niin á vot.
- Kynä-ääliö
AndreasH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

LOTR 2:nen ja 3:nen olivat keskinkertaisuudessaan huvittavia. Tiedän pelaajia joilla on huomattavan paljon kovatasoisempia pelinappeja.
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

AndreasH kirjoitti:LOTR 2:nen ja 3:nen olivat keskinkertaisuudessaan huvittavia. Tiedän pelaajia joilla on huomattavan paljon kovatasoisempia pelinappeja.
Onko tuo keskinkertanen? ;) Musta tuo on ihan ok, ei mikään mailmaa mullistava mutta ihan sievä silti.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Thelacan kirjoitti:Mutta 40k Monster-luokan voittaja, aivan tajuttoman upea. Siitä kun vielä saisi nähdä tarkempia ja parempia kuvia niin á vot.
Juuri tämä figu pisti ihmettelemään miksi töiden nimiä ei ole esillä. Harmittaa kun figut on noin hienoja, mutta on kuvien lisäksi moisia puutteita. Minä voisin hyvin kuvitella tuon Raven Guardin Coraxiksi, mutta onkohan? Se kyllä täyttää kaikki tunnusmerkit joita keksin. Maidonvalkea iho, massiivisuus ja mustat hiukset - ei niitä paljon ollut ;).
NIRHARI

hienoo on

Viesti Kirjoittaja NIRHARI »

juu on ihan katsottavia figuja nuo...;)
Dark Master

njoo...

Viesti Kirjoittaja Dark Master »

Kyllähän Jenkkilän pojat osaa maalata. Tosin esim. Viimeinen figuista(delf assasin) oli semmosta mitä näkee joka kerta Games-nightis... Mutta kyllähän ne jotku oli tosi hienoja.
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”