"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tartteisin mun chaaoos armeijaa vähä taktiikkoi

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
KAAOS LOORDI

tartteisin mun chaaoos armeijaa vähä taktiikkoi

Viesti Kirjoittaja KAAOS LOORDI »

tartteen taktiikkoi kun pelaan chaaoksella empiree vastaa.yleensä en pääse ees kunnolla lähitaisteluun kun se ampuu mut jo matkalla.
mulla on armeijassa noin p.781 .

1 exalted champion undivided
5 knifti
12 warriorii
2 spawn
5 flesh hunds

mun taktiikka on täysillä päin ja sen mun kaverin taktiikka on se jää oottaa mua ja ampuu puolet mun ukoista ennekun pääsen lähitaisteluun ekaks se amuu tykillä ja sen jälkee se ampuu hellplasterilla ja loput se tappaa handgunnereilla ja jos joku selvii tulitusesta nii spearmanit ja kniftit silpoo loput :( .
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Kokeile käyttää maastoo hyväkses (jos mahdollista). Muuten en osaa sanoa mitään, jos se vastukses vain kykkii siellä paikallaan.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kokeile saada hiljennettyä ne tykit koirilla. Noilla joukoilla ei kuitenkaan ole mitään muuta kelvollista taktiikkaa, kuin mennä eteenpäin ja toivoa vastustajalta huonoa onnea. Ehdottaisin hankkimaan kuitenkin Fureja ja/tai Marauder horsmaneja hoitelemaan vihollisen ampujat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
hölömpöö

Re: tartteisin mun chaaoos armeijaa vähä taktiikkoi

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

KAAOS LOORDI kirjoitti:tartteen taktiikkoi kun pelaan chaaoksella empiree vastaa.yleensä en pääse ees kunnolla lähitaisteluun kun se ampuu mut jo matkalla.
Koita ottaa pari petoherdiä/ koiraa scriinaamaan omia ukkeleitasi. Fureilla hoidat sotakoneet pois päiväjärjestyksestä.
KAAOS LOORDI kirjoitti: mun taktiikka on täysillä päin ja sen mun kaverin taktiikka on se jää oottaa mua ja ampuu puolet mun ukoista ennekun pääsen lähitaisteluun ekaks se amuu tykillä ja sen jälkee se ampuu hellplasterilla ja loput se tappaa handgunnereilla ja jos joku selvii tulitusesta nii spearmanit ja kniftit silpoo loput :( .
Ei kannata juosta suoraan hellblasteria kohti, siinä vaan omat kärsii, koita kiertää se tykki kaukaanta. Käytä maastoa hyväksesi niin se tykki ei saa mitään aikaan. Ja onnea tuleviin peleihin!
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Unohda warriorit. Mutta jos et unohda niin ota ne minimi varusteilla. Tarvitset taikureita, maraudereita(myös hevosilla) ja koiria.
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Oikeasti, miksi h*lvetissä kaikki ostavat niitä kirottuja warruja? Ne POIS ja heti, vaihda vaikka kngihteihin. Marauder horsemanit ovat myös erittäin hyödyllisä pistehintaansa nähden. Ja spawneille slaaneshin markki niin pääset nopeasti lähikseen.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Pancake kirjoitti:Oikeasti, miksi h*lvetissä kaikki ostavat niitä kirottuja warruja?
Varmaan siksi, että ne ovat ärjyimmän näköinen muovilaatikkoyksikkö ja armeijakirja mainostaa niitä kaaosarmeijan tärkeimpänä yksikkönä?
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Fängi kirjoitti:
Pancake kirjoitti:Oikeasti, miksi h*lvetissä kaikki ostavat niitä kirottuja warruja?
Varmaan siksi, että ne ovat ärjyimmän näköinen muovilaatikkoyksikkö ja armeijakirja mainostaa niitä kaaosarmeijan tärkeimpänä yksikkönä?
Eivätkä pienet Niilo-nyypät ajattele ovatko peliteknillisesti juustoa, hyviä vai kelvottomia lurjuksia. Ja ovathan figut tyylikkäitä.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Kouran

Viesti Kirjoittaja Kouran »

Kun kaikki tuntuvat niin kovasti haukkuvan noita warruja niin täytyy kysyä että mikä niissä on niin huonoa?
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to show the way.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Kouran kirjoitti:Kun kaikki tuntuvat niin kovasti haukkuvan noita warruja niin täytyy kysyä että mikä niissä on niin huonoa?
hitaita ja järkyttävän kalliita.. ei niissä sitten mitään muuta.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Hyödyllisen kokoinen yksikkö maksaa aivan tajuttomasti, lisäksi ovat hitaita ja kömpelöitä. Näppärä marssinesto esimerkiksi lentureilla poistaa monen sadan pisteen yksikön käytännössä pelistä.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

killer elf kirjoitti:
Kouran kirjoitti:Kun kaikki tuntuvat niin kovasti haukkuvan noita warruja niin täytyy kysyä että mikä niissä on niin huonoa?
hitaita ja järkyttävän kalliita.. ei niissä sitten mitään muuta.
Laadusta tuleekin maksaa, ja et sinäkään nopeammin juoksisi samanlainen haarniska niskassasi.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Pariah kirjoitti: Laadusta tuleekin maksaa, ja et sinäkään nopeammin juoksisi samanlainen haarniska niskassasi.
Onhan se niinkin, mutta mitäpäs järkeä noista on maksaa, vaikka kovia ovatkin, kun kukaan ei tule tappeluun niiden ehdoilla. On melkolailla yhden tekevää miten hyvin tappelet, jos et koskaan pääse tappeluun.

Eli peliteho on onneton, koska siitä mistä maksettiin, ei pääse käytännössä koskaan nauttimaan.

Ja mitä nopeaan liikkumiseen tulee, niin ritareilla on vielä parempi panssari, ja ne jo liikkuvatkin kohtalaisesti... Lisäksi molemmat ovat corea.
Kouran

Viesti Kirjoittaja Kouran »

Kannattaako sitten warrujen tilalle ottaa maraudereja, vaikka ne ovat kyllä yhtä hitaita mutta halpoja? Jos generaldina on demoni niin ritarit lasketaan special choiseksi.
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to show the way.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Kouran kirjoitti:Kannattaako sitten warrujen tilalle ottaa maraudereja, vaikka ne ovat kyllä yhtä hitaita mutta halpoja
No, nämä teräsbetonin fanit ovat ainakin kustannustehokkaampia.
Jos generaldina on demoni niin ritarit lasketaan special choiseksi.
Niin, jos otat sen master of mortalin.
Illumina kirjoitti:

Niin, jos otat sen master of mortalin.

PAITSI jos otat sen master of mortalin.
Anteeksi luin väärin :(... pitänee hankkia silmälasit
Viimeksi muokannut Illumina, Ma 03.10.2005 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Illumina kirjoitti: Niin, jos otat sen master of mortalin.
PAITSI jos otat sen master of mortalin.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Dark Master

joo-o

Viesti Kirjoittaja Dark Master »

Sun kannattais pyrkiä noilla ritateilla jonnekki maaston taakse ja ens vuorolla wheelata nii ettei selkään pääse sitten vaan odotat että joku hölmö rykmentti tulee siihen näkyville ja rynnäköit.
Tämmöstä taktiikkaa minä kokeilin. Sitten myös voisi toimia jos spawnit saisit liikutettuu sinne lähelle ja sitte jyystäisit niillä.
Mutta se mitä mä suosittelen ihan loppupelin kannalta laita exa tonne Warru rykmenttiin ,niin sitä ei tapeta
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ihan suoraan sanoen hankinta listalle pitäisi saada lentäviä otuksia furyja ja ehkä screamereita. Toinen vaihtoehto on tietysti palkata dogs of war tykki posauttamaan se great cannon tai sen miehistö...

Vihollisen tuli pitäisi saada jakautumaan useampaan tärkeään yksikköön. Nyt todennäköisesti pyssymiehet ampuvat koirat, sotakoneet ritarit ja sen jälkeen viimeistelevät spawnit ja warrut...

Vihollisen pitäisi joutua valitsemaan ampuuko koiria, nihtejä, demoneita vai toisenlaisia demoneita. Jäljelle jäävien pitäisi rysähtää käsikähmään viimeistään pelin toisella kierroksella.

Jos häiritsevää kevyttä ratsuväkeä tai muuta tulee eteen niin sen ylitse rynnätään sellaisella otuksella, jolle on varaa antaa failed charge tai jolla riittää hyökkäysmatkaa laittaa nurin häiritsevä yksikkö. Ei siis ritareilla vaan kevyellä ratsuväellä tai lentävillä demoneilla.

Lentävä demonicharru voisi itsessään tehdä ihmeitä (ja olla nopeasti kuollut).
puolisukeltaja

Re: joo-o

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Dark Master kirjoitti:Sun kannattais pyrkiä noilla ritateilla jonnekki maaston taakse ja ens vuorolla wheelata nii ettei selkään pääse sitten vaan odotat että joku hölmö rykmentti tulee siihen näkyville ja rynnäköit.
Tämmöstä taktiikkaa minä kokeilin.
Pelaat varmaan useinkin koiraa vastaan? Oikeasti, tuo taktiikka ei toimi jos vastustaja ei ole harvinaisen tyhmä tai hänellä ei ole mitään suurempaa tarkoitusta yksikön uhraamiseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”