Mitä maalei tarttee.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Jeba

Mitä maalei tarttee.

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Tän nimiseen kun ork speed freaks mob. HUOM ÖRKKIEN ois kiva että vastaatte. Ja ork tankbustas niihin. Siis haluun tehdä aidoilla väreil.
Viimeksi muokannut Jeba, To 01.09.2005 14:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Örkit voittavat aina!
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

No jos vaikka niitä maaleja joilla aiot sen sutia? Voisit vaikka käydä kattoon IHAN ITSE kuvan siitä jos haluat maalata sen niinku gw:n pojat http://www.uk.games-workshop.com.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Tarvitset sellaisia maaleja kuin haluat. Se riippuu vain ja ainoastaan siitä, miten aiot figusi maalata - saat päättää ihan itse. Kukaan ei pakota sinua maalaamaan figujasi millään tietyllä tavalla. Jos et muuten keksi, surffaa GW:n sivuille, katso paketin takakannesta tai vielä parempaa, etsi joku kuva osoitteesta http://www.coolminiornot.com ja valitse mieleisesi värit. Hakemalla CMONista vaikka hakusanalla ork tai orc löytänet varmaan miljoon örkkifigun kuvaa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Jeba

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Kiitti neuvost.
Örkit voittavat aina!
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Mutta koska kyseessä on Örkit, niin vihreää, ja koska klaanina on Speed Freakit, niin punaista (koska punaisethan kulkevat aina kovempaa). Muut oman mielen mukaan.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Tossa ois kuta kuinkin oikeet mutta laita punasta warpaintia mutta jos et hallitse sitä niin laita esim. armouriin
Tol Cormp Norz Norz Norz
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Vihreä ihonväri ja runsaasti punaista ajoneuvoihin ("Red 'uns go fastah!"). Ei oikeastaan muita nyrkkisääntöjä, mikäli haluat tavanomaiselle linjalle lähteä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Gmorq

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

Mutta voithan maalata orkin ihon vaikka siniseks, jos siltä tuntuu.
Itsekkin teen puoli speed freak armeijaa ja väri teemana on scab red paita ja bubonic brown housut. Trukit aion maalata punasiksi.

Red one's go faster after all!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”