Poison Attack woundaa automaattisesti, joten mitään woundausheittoa ei tule. Poisonista ei voi siis tulla killing blowia.Pancake kirjoitti:Koska säännöissä ei näin sallita KB:tä ei voi saada enää. Toisaalta, missä lukee millä numerolla poisoned attackin woundaus lasketaan tulleeksi? Periaatteessa voidaan ajatella että jos osut 6 niin woundauskin tapahtuisi tällä luvulla.altech kirjoitti:Miten heitetään iskut, jotka ovat sekä killing blow että poisoned attack sääntöjen alaisia? Ilmeisesti osumisessa heitetyille 6:ille heitetään vielä erillinen noppa killing blown tutkimiseksi woundaus-vaiheessa?
Ei sitä Blindingly Obviousia voi määritellä tarkasti, koska se toimii vain siinä vaiheessa, kun mitään mittauksia ei saa tehdä (eihän chargea saa mitata ennenkuin se on julistettu). En ymmärrä, miten pelin yksinkertaisesti voi ottaa noin vakavasti, ettei tuollaista pientä sääntökohtaa, joka nojaa edes hiukkasen terveeseen järkeen, voi ottaa huomioon.Pancake kirjoitti:Ja fair playsta, fp pisteet eivät käytännössä ratkaise juuri mitään, fair play on vaan tekiöiden veruke saada pelaajat ratkomaan säännöt itse, koska ovat itse liian laiskoja kirjoittamaan selkeitä sääntöjä. Miksei ''blindingly obvious'' termille vain anneta jotain tiettyä tuumamäärää niin loppuisi tämmöinen valitus.
Edit: OT loppuu minun osaltani tähän. Jos joku haluaa väitellä lisää, voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.