"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä kun vastustaja/kaveri sanoo sinua surkeaksi pelaajaksi?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Witch-king kirjoitti:
Bondage kirjoitti:Ei muutakun luulen että vetäset "kaveriasi" lättyyn jos rupee urputtamaan. Ei sitä pidä veren maku suussa pelata..
Miksi olen aistivani hienoisen ristiriidan näiden kahden virkkeen välillä?
Heh, no tuota ;-) Ei nyt tarvii pojat tappelemaan ruveta, pelihän se vaan on..sitä tässä meinasin mutta kyllä oikeasti pieni fyysinen painostus voi auttaa jos kaveri ei tajua hyvällä että tuo ***tuilu ei ole yhtään hauskaa =/

Jännää kyllä miten paljon mukavempaa pelaaminen ja (välttämätön) häviäminen on jos vastapelaaja on reilu jätkä =)
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Jaqo kirjoitti:Ei ei ei. Laita omasi ja vastustajasi armeija taktiikoihin ja kysy neuvoa. Muutaman kerran kokeilet kunnon power play listaa niin uskoísi valittamisen loppuvan.
Etpä tainnut muistaa että kyse oli delffeistä?
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

kokeile jotain uutta, niin voit voittaa...
jos oot pelannu ennen magialistalla, niin ota vaikka lohnulordi ja pari rullakuskia... kokeile kaikkea uutta, niin kyllä sää ne lissut voitat...
ei ne niin voittamattomia ole... (ennenhän niillä oli tappava kana)
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Naldor kirjoitti:No kiitos kaikista "vastauksista" ( "=)" viestit ovat aina yhtä avuliaita), mutta kai häntä voisi pyytää lopettamaan, toivoitaan että onnistuu :(
en aijo hakata häntä (hän hakkaisi varmaan minut (minua isompi(vaikka itsekkin olen jo aika pitkä))).
Minua alkaa epäilyttää, että hän on oikeassa. Kunnon kenraali tietenkin palkkaisi dogs of wareja tekemään tuon puolestaan... Toisaalta, kyllä sinussa potentiaalia näyttää olevan, kun kerran havaitset ja hyväksyt heikkoutesi. Enää pitää päästä niistä yli.
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

ah, pimentohaltia-veli hädässä... meidän ylpeyshän ei tuollaista kestä, ensi pelin jälkeen lähdet vaan seuraamaan tätä tyyppiä ja heti ekalla pimeällä kujalla kurkku auki(ja muista nauttia siitä, muhahha HAHAHHAHAHAH)!!! :p

no ei sentään...

mutta tule ihmessä tuonne druchii.nettiin tai druchiiFinlandiin, niin eiköhän me siellä yhteisvoimin tehdä sinulle kunnon lista liskoja vastaan ym. apua keksitä...

:)
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

No eipä sanominen miksikään sitä muuttanut...nyt hän valittaa tästä topicista (ei ole esitetty hänen näkökulmaansa).

No tässä minusta tässä on hänen näkökulmansa:
Naldor aina valittaa kun häviää ja väittää että lizzut ovat epätasapainossa delffien kanssa Pah. (esitän siis vastustajaani)
Minusta hänen pitäisi vain vaihtaa armeijaa ja lopettaa wininä.
Minkä mä sille muka voin että aina voitan sen, opettelisi pelaamaan?

Jotain tälläistä uskon hänen päässään liikkuvan puheitten perusteella.
Ja nyt oma vastaukseni:
No saatan valittaa (ehkä liikaa :(), mutta lähes kaikki http://www.Druchiifinland.tk delffi foorumilla ovat sitä mieltä että delffien pahin vastustaja on lizzut, joka tekee huomattavan kuilun armeijoiden välille...monesti hän käyttää samaa taktiikkaa, mutta en vain keksi miten voittaisin sen (lyhyt selostus taktiikasta: pari kohtuu isoa saurus ryhmää, yhteen scaari ja sitten 1käärön kantaja ja skinkki armeija suojaamaan häntä ja ehkä roskakoreja mukaan).

armeijaa en ole vaihtamssa koska en halua saati ei ole rahaakaan (hän sanoo siihen että en en vaihda armeijaa: "No lopeta sitten wininä tai voi voi).
itse olen IMO hyvä pelaaja, vaikka en koskaan tee powerplay listaa, koska niillä ei ole hauska pelata. Huomennakin olisi peli muutamaa !muuta! heppua vastaan (pyysin häntä kyllä sinne mutta ei suostunut :() viimeksi tuli tasapeli delffeillä ja yksi massacre. Kaverini ovat väittäneet jopa delffejä ylivoimaisiksi (kyllä vitsillä(ainakin luulen niin)).
Huomenna (lauantaina) pelaan heitä vastaan ja mietin kummalla pelaan Tzeentchillä vai delffeillä ,mutta yksi pelikavereista sanoi että älä pelaa kaaoksella kun delffejä vastaan on hauskempi pelata etkä voita aina ;). Se oli kivaa kuunneltavaa, joten pelaan delffeillä heidän mieliksi.

Sitten on minulla toinen pelikaveri (pelaa örkeillä ja goboilla) hän on tasainen vastustaja, mutta enemmän voittoja tulee kuin tappioita (tai no se vähän riippuu).
siksi pidän itseäni hyvänä pelaajana, enkä sano että hän voittaa koska on niiin hyvä tai voihan se olla niin että hän on tuleva maailman mestari lizzupelaaja joka murskaa maailman.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Ehkäpä kannattaa oikeasti vaikka proxytellä jotain muuta, eli muuta listaasi, mieti vaihtoehtoisia taktiikoita, katso yllä olevaa hienovaraista vinkkiäni, ja tutustu DoW yksiköihin myös. Oikeasti warhammerissa ei pelkkä pelitaito riitä, pitää vielä osata tehdä toimivia (ja omaan pelityyliin sopivia) listojakin.

Kokeilkaa hieman normaalista poikkeavaa maastoa, skenaarioita ja pistemääriä.

Nopan viskelyn (ilman rahapanoksia) kuuluu olla molemmille mukavaa. Muistuta tästä kaveriasi, ja sano, ettei sinusta ole kivaa pelata kun aina tulee takkiin. Johtui se sitten pelitasapainosta, pelitaidoista tai auringon pilkuista, niin kyllä asialle pitäisi olla jotain tehtävissä. Jos ei ole, niin sitten ennustan että sinulla tulee olemaan edessä paljon rattoisia pelejä enimmäkseen örkkejä ja gobboja vastaan.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ihan kuriositeettina, että miten ihmeessä pelikaverin vaihto ei olisi mahdollista (vai onko kyseessä perhetekninen syy, esim. pikkuveli), kun kerran voit ihan ihmisiäkin vastaan pelaamaan?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Naldor

Silveri kirjoitti:Ihan kuriositeettina, että miten ihmeessä pelikaverin vaihto ei olisi mahdollista (vai onko kyseessä perhetekninen syy, esim. pikkuveli), kun kerran voit ihan ihmisiäkin vastaan pelaamaan?
ei nyt kaveria noin vain hylätä (kun on tunnettu siitä asti kun olin 1v).
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Naldor kirjoitti:
Silveri kirjoitti:Ihan kuriositeettina, että miten ihmeessä pelikaverin vaihto ei olisi mahdollista (vai onko kyseessä perhetekninen syy, esim. pikkuveli), kun kerran voit ihan ihmisiäkin vastaan pelaamaan?
ei nyt kaveria noin vain hylätä (kun on tunnettu siitä asti kun olin 1v).
Sanot vain että et halua pelata hänen kanssaan jos hän aina v*ttulee. Tällöin hän joutuu päättämään jatkaako hän ja menettää sekä peli- että normaalin kaverin, vai lopettaako hän ja kummallakin on hauskaa. Ja jos saman ikäisiä olette, hän tuskin on kovin paljoa sinua isompi on, eli reilu nyrkkitappelu voisi olla paikallaan. Ja voittehan te kavereita olla vaikke ette toisianne vastaan warhammereilla pelaisikaan.( tai no jaa, kavereita jotka kummatkin keräävät wh:ta mutta eivät suostu pelaamaan toisiaan vastaan? ehkei kumminkaan)

Kannattaa myös miettiä valitatko ehkä itse liikaa siitä miten huonoja delffit ovat lissuja vastaan. Tämäkin voi olla erittäin ärsyttävää vastustajasta.

Ai niin, jos hän kerran tietää tästä threadista hän todennäköisesti lukee kaikki viestit, eli taktiikkaneuoja on paha antaa täällä.
Scar-Veteran

Re: Mitä kun vastustaja/kaveri sanoo sinua surkeaksi pelaaja

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Noniin. Minä olen se Naldorin vastustaja. Yritin välttää tänne kirjoittamista koska siitä seuraa helposti kiistely joka päättyy lukkoon, mutta en vaan enää pystynyt vastustamaan. Ja nyt aluksi sanon kaikille, että en ole inisiä Ville 6v, kuten tämä topicci väittää.
Naldor kirjoitti:jos valitan vastustajan armeijasta hän kutsuu minua wineejäksi
Ei jos, vaan kun. Nimittäin sinulla on tapana valittaa joka ikisessä pelissä liskojen ylivoimaisuudesta ja omasta noppa tuuristasi ja suunilleen kaikesta muustakin. Jopa silloin kun olet voitolla, kuten viime pelissä jossa hävisin slayereillä sinulle massacrella.
Naldor kirjoitti: ja jos en suostu pelaamaan niin hän sanoo että en uskalla kun tiiät että häviin jne....
Tuo lause antaa ymmärtää että mä vinkuisin koko ajan hammer peliä, vaikka todellisuudessa se on pidemminkin toisinpäin. Ja en ole koskaan sanonut että et uskalla pelata koska kumminkin häviäisit.
Largo kirjoitti:Helpoin ratkaisu olisi tietysti jättää kaveri kotiinsa kasvamaan ja keskittyä maalaamiseen
Minulla on jo about 2k armeija lissuja koossa. Ja se on tietääkseni enemmän kuin Naldorilla delffejä, btw.
Bondage kirjoitti:Huoh, en osaa sanoo kun ei meillä ole koskaan häviäjille naureskeltu
En mä Naldorille naureskellut oo häviöstä, mutta Naldor inisee häviöstä.
Thelacan kirjoitti:Ehkä vain toteat hänelle että hän on huono voittaja
Kuten mainitsin ylempänä, en ilku Naldorille sen häviämistä, mutta naldor kitisee sen häviämisestä.
Naldor kirjoitti:No eipä sanominen miksikään sitä muuttanut...nyt hän valittaa tästä topicista
En mä tästä topicista valittanut, kunhan vaan mainitsin tämän puutteista. Ei mua oikeasti kiinosta pätkääkään mitä te musta ajattelette.
Naldor kirjoitti:Minusta hänen pitäisi vain vaihtaa armeijaa ja lopettaa wininä
ei "ja", vaan: tai. Jos et kestä sitä että et delfiineillä voita mua, vaihda armejaa, tai lopeta wininä.
Naldor kirjoitti:monesti hän käyttää samaa taktiikkaa
Jos mä en lähe peliin tyyliin: "Mitäköhän tapahtuu jos otan 3x3 kroxigorta 1k peliin?" niin otan aina kasan dispell blessejä, scaarin, 2x 20 saurusta ja kasan skinkkejä. Joten ihmetyttää miten sä et oo vielä keksiny peli tyyli sitä vastaan. Ehkäpä siks että 90% peleistä sä käytät heavy magic + heavy shoot listaa, joka ei pure skinkkejen ja dispellejen läpi kovin mainiosti.
Naldor kirjoitti: vaikka en koskaan tee powerplay listaa, koska niillä ei ole hauska pelata
Kummallista, minusta sinä aina pyrit powerplay listaan, mutta voinhan minä olla väärässä mikä on powerplayta ja mikä ei.
Naldor kirjoitti:enkä sano että hän voittaa koska on niiin hyvä
Tuskinpa pystyisin tälläiseen lizard voitto putkeen, jos ainut etu minulla olisi että pelaan lizardeilla.

Siinä oli minun näkökulmani asiasta. Toivottavasti en sanonut mitään minkä ansiosta tulee jäähy (vaikka aika harvoin minä täällä kirjoittelen, joten tuskinpa se olisi niin iso juttu).

edit:

teräratas kirjoitti:Muistuta tästä kaveriasi, ja sano, ettei sinusta ole kivaa pelata kun aina tulee takkiin
Pitäiskö mun muka pelata tarkotuksella huonosti? (no, itse asiassa olen pari kertaa kokeillut erillaisia testi armeijoita hupi mielessä)
Pancake kirjoitti:Ja jos saman ikäisiä olette, hän tuskin on kovin paljoa sinua isompi on
Olen vuotta nuorempi, mutta silti jonkin verran pidempi.
"So long as there is light, there is a shadow"
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

No niin, saatin uusi näkökulma tähänkin. Kummatkin väittävät että toinen kitisee mutte itse ei. En nyt tiedä kumpi puhuu totta, vai puhuuko kumpikaan. Siis, scar veteran väittää että häviäminen johtuu vain pelitaidosta, ja naldor että se johtuu vain armeijasta. Itse sanoisin että se johtuu kummastakin.

Jos naldor vaikka lopettaisi sen kitisemisen siitä kuinka häviää vain koska pelaa delffeilä ja koska nopat kusee. Kyllä se pelitaidostakin riippuu, vaikka lissuilla olisikin helpompi voittaa.

Scar veteran, sinä taas voisit lakata valittamasta kuinka naldor häviää vain koska ei osaa pelata. Lissuilla on helpompi voittaa delffit kuin delffeillä lissut. Näin se vaan on.

Muistakaa myös että häviäjälläkin kuuluu olla hauskaa. Omaa voittoa saa kyllä juhlia, ja häviötä maanitella kunhan voittaja ei alaa ilkkumaan että '' sä oot huono, opettele pelaa'' eikä häviäjä kitisemään '' mul o vaa nii huono armeija, ja heitin nopil huonommin, muuten oisin voittanu''.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Pancake kirjoitti:No niin, saatin uusi näkökulma tähänkin. Kummatkin väittävät että toinen kitisee mutte itse ei.
Niin, unohdin mainita. Rupesin hokemaan Naldorille "opettele pelaamaan" tai jotain muuta, sen jokin aika sitten, kun napsahti nuppi päässä naldorin kitesemisestä.
Pancake kirjoitti:Scar veteran, sinä taas voisit lakata valittamasta kuinka naldor häviää vain koska ei osaa pelata. Lissuilla on helpompi voittaa delffit kuin delffeillä lissut. Näin se vaan on.
En ole koskaan valittanut naldorille, että hän häviää koska ei osaa pelata, vaan olen sanonut että olen voittanut koska minä osaan pelata (ja kuten yllä mainitsin, se alkoi vasta sillon kun kyllästyin siihen wininään). Ja myönnän kyllä että voi olla kinkkinen juttu voittaa delffeillä lizzut (johtuen delffeistä, ei lizzuista), mutta väitän kanssa, että se epätasapaino ei yskin riitä kaikkien pelejen voittamista tasavertaista vastustajaa kohtaan.
"So long as there is light, there is a shadow"
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Hmh, muistuttaa vaan siitä kun SAD kohtasi Green Councilin. Orjarotat söivät Gutter Runnereiden avustamana kaksi Night Goblin yksikköä putkeen, kaveri rupeaa hermostumaan ja repii Proxyttamiaan unitteja kappaleiksi. Tätä vähän aikaa katseltuani ja kitinää siitä, kuinka surkeita ne on, rupesi pinna täyttymään, sanotaan kylmästi:

"Jos vielä kerran kitiset kuinka armeijasi kusee, niin ovi on tuollapäin."

Jos vastustaja alkaa kitisemään PowerPlaysta ja epäreilusta armeijasta, kannattaa pitää hermot ja muistuttaa, ettei pakko pelata ole jos et halua, ovi on tuollapäin. Kotios itkeen siitä.

Jos ei auta, puretaan hammasta ja pelataan. Pelin jälkeen voi muistuttaa, että jos Armeijasta ota kaikkia irti, tottakai se häviää sellaiselle joka on rakennettu hyvän pohjalle. Sitten voi hyvän tahdon eleenä tehdä seuraavaan peliin sellaisen listan, joka on mukavan tasapainoinen eikä mikään yhden tempun ihme.

Jos ei vieläkään auta, kannattaa odottaa että kaveri pääsee edes kolmannelle luokalle.

En nyt yritä haukkua jotakuta henkilökohtaisesti, sanon vaan, että peli on peliä. Jos sen takia pitää ruveta repimään hiuksia ja paiskomaan nyrkkiä pöytään, voi viedä vaikka parvekkeelle/pihalle tuulettumaan, ja sanoa ettei sisälle ole asiaa ennenkuin rauhotut.

Jos pelin ottaa liian tosissaan, käy pian niin että pelistä kehkeytyy tappelu. Jä eihän kukaan halua tapella muovisten pikku-ukkojen takia, eihän?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Pontus

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Jos sanoo hunoksi pelaajaksi... Minä yleensä loukkaan vastustajaa sanomalla häntä joksikin vielä pahemmaksi.
Alles super gut!
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

Scar-Veteran kirjoitti:
Pancake kirjoitti:No niin, saatin uusi näkökulma tähänkin. Kummatkin väittävät että toinen kitisee mutte itse ei.
Niin, unohdin mainita. Rupesin hokemaan Naldorille "opettele pelaamaan" tai jotain muuta, sen jokin aika sitten, kun napsahti nuppi päässä naldorin kitesemisestä.
Pancake kirjoitti:Scar veteran, sinä taas voisit lakata valittamasta kuinka naldor häviää vain koska ei osaa pelata. Lissuilla on helpompi voittaa delffit kuin delffeillä lissut. Näin se vaan on.
En ole koskaan valittanut naldorille, että hän häviää koska ei osaa pelata, vaan olen sanonut että olen voittanut koska minä osaan pelata (ja kuten yllä mainitsin, se alkoi vasta sillon kun kyllästyin siihen wininään). Ja myönnän kyllä että voi olla kinkkinen juttu voittaa delffeillä lizzut (johtuen delffeistä, ei lizzuista), mutta väitän kanssa, että se epätasapaino ei yskin riitä kaikkien pelejen voittamista tasavertaista vastustajaa kohtaan.
Tietenkin sinun ei tarvitse pihtailla tietoja armeijastasi. Yksi mukava asia on myös vastapelaajan taktisten mokien osoittaminen (tietenkin mokien tapahduttua), jolloin vastapelaaja osaa valmistautua tilanteisiin ensi kerralla. Tällä tavalla saa paljon enemmän irti pelistä kun se ei ole pelkkää läpijuoksua itselle, ja vastustajalle hiuksien halkomista siitä, miten huonoja ne RBT:t on kun eivät yksin pärjää skinkeille.
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
Naldor

Ensimmäiseksi, nyt vain meidät molemmat on leimattu ville6veeksi ;).

No katsomme saammeko tämän setvittyä sähköpostilla (täällä emme ala kinaamaan, muuten tulee jäähyä tai vieraslistaan joutumista.

Joitan syitä winaamiseen (oikein teen sen Kun meinigillä) on että hän vähättelee oman armeijan pelitehokkuutta (slayereilla se oli kyllä asiallista), mutta lizzuja hän vähättelee ja nostattelee delffien hyvyyttä joka on vaakalaudalla. se on yksi, mutta onneksi hän harrastaa tätä vain ohimennen ja vähän.

Minähän winisen (typerä sana), mutta onhan se oikeutettua sanoa, että pikkasen on noi Skinkit hyvii (kun heittää 11skinkillä 3-4 chosen warrioria nurin ja sama homma vuorosta toiseen, mutta ei nyt siitä kinata).

Totta on se että minä haluan pelata useimmiten (ei hän) ja kysyn sitä, joskus hän kysyy miten jaksan aina pelaa delffeillä kun häviit aina, mutta siihen ainakin kerran vastasin: "pitää sitä vielä ainakin kerran yrittää". Mutta koskaan ei ole pelikavereita liikaa eli mahdollisimman monta yriätn haalia kasaan.

Ei meistä kumpikaan koskaan pelin jälkeen sano etät HÄÄ HÄÄ voitin sut, kun oot niin surkee HAHAHA...ihan jossain määrin 15v ja 14v tasolla sentään selvitään, vaikka sanon useimmiten että tuossa taas näitä kuinka ylivoimasia lizzut delffejä vastaan on mutta useimmiten se siitä ja saatan ehdottaaa revanssia (takkiin tulee joka tapauksessa ;)).

Ja siitä että hänelä on jo 2k armeija, niin silti minulla on prosenteissa enemmän maalattuna (koska tykkään maalata, toisin kuin scaari) mutta en ymmärrä mikä virka tälläkin on tässä keskustelussa.
Naldor kirjoitti:
ja jos en suostu pelaamaan niin hän sanoo että en uskalla kun tiiät että häviin jne....

Scaari kirjoitti:
Tuo lause antaa ymmärtää että mä vinkuisin koko ajan hammer peliä, vaikka todellisuudessa se on pidemminkin toisinpäin. Ja en ole koskaan sanonut että et uskalla pelata koska kumminkin häviäisit
.

No jotain tuohon viittavaa kyllä...
Bondage kirjoitti:
Huoh, en osaa sanoo kun ei meillä ole koskaan häviäjille naureskeltu

Scaari kirjoitti:
En mä Naldorille naureskellut oo häviöstä, mutta Naldor inisee häviöstä.
tässähän on se hyvä puoli että ei ole koskaan hävinnyt (1kertaa enempää peräkkäin ja varmaan ei koskaan massacrella emt.
Naldor kirjoitti:
No eipä sanominen miksikään sitä muuttanut...nyt hän valittaa tästä topicista

Scaari kirjoitti
En mä tästä topicista valittanut, kunhan vaan mainitsin tämän puutteista. Ei mua oikeasti kiinosta pätkääkään mitä te musta ajattelette.
et tästä topicista valittanut...no sain sen vaikutelman, mutta "et kai" sitten.
jos ei kiinnosta pätkän vertaa niin on asiat osittain huonommin jos tässä yritetään kehittää ihmistä niin se menee hukkaan ,mutta toisaalta se on hyvä asia.

En ole koskaan käskenyt Scaarin pelaavan huonosti, mutta voisi joskus kokeilla (niinkuin minä kokeilen toisia kavereita vastaan taktiikoita minkä kerkiän) joitain eri taktiikoita (ei niiden välttämättä tarvii huonoja olla)
Enkä tietenkään halua että hän pelaa huonosti.

ja mitä tulee powerplay peleihin niin ei all shooty ole sitä jos on johonkin teemana perustuva armeija...eikä se nin poweria voi olla jos häviää massacrella.

Uskon että Scaari on minua parempi pelaamaan ainakin jonkin verran (ei niin paljon kuin hän luulee tai hän on totisesti champion of the light WH peleissä joka tulee murskaamana kaikki vastustajansa), mutta sehän nähdään kun hän pelaa delffeillä ja minä lizzuilla, nimittäin jos on niin hyvä pelaamaan niin voitta ei ylihyvät lizzut tosta noin vaan, mutta jos ei niin sitten suurin osa on armeijoista.

Mutta nyt kasa Hymiötä vihamielisyyden välttämiseksi:
:) :D ;) :) :D ;)

muttä nyt toivon että tämä topicci vaipuu alas sivulle 88, eikä sitä kaiva ylös kuin oikea ville 6v.

taktiikoita pohdin delffie kaverieni kanssa toisella foorumilla, toivoen että ei Scaari niitä sieltä kävisi kattomasa epärehellisen pelinhengessä (en usko että hän siihen sortuu (ei hänen tarvitse)).
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Jos minulla on mieli mustana pelin jälkeen, käyn aina läpi ao. listan ja mietin mikä tähän mielentilaan on syynä.

Jos syy on oma häviö, painun kotiini kasvamaan.

Jos syy on skenaarion tylsyys/surkeus, pelaan ensi kerralla toista skenaariota.

Jos syy on oman armeijan juustoisuus/tylsyys, vaihdan armeijan kokoonpanoa seuraavaan peliin.

Jos syy on vastustajan armeijan juustoisuus/tylsyys, pelaan ensi kerralla erinlaista armeijaa vastaan.

Jos syy on pelin sääntöjen huonous, pelaan ensi kerralla eri säännöillä tai vaihdan peliä.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Scar-Veteran kirjoitti:Minulla on jo about 2k armeija lissuja koossa. Ja se on tietääkseni enemmän kuin Naldorilla delffejä, btw.
Tarkoitin, että kun Naldorilla ei kerran ole vaihtoehtoista vastustajaa, hän voisi välttää pahan mielen keskittymällä harrastuksen maalauspuoleen. Ei siitä sen enempää.
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Largo kirjoitti:
Scar-Veteran kirjoitti:Minulla on jo about 2k armeija lissuja koossa. Ja se on tietääkseni enemmän kuin Naldorilla delffejä, btw.
Tarkoitin, että kun Naldorilla ei kerran ole vaihtoehtoista vastustajaa, hän voisi välttää pahan mielen keskittymällä harrastuksen maalauspuoleen. Ei siitä sen enempää.
Naldorilla on vaihtoehtoinen vastustaja, minä. :P
Scar ja Naldor, tappelu pystyyn. ;)

Viime pelissähän Naldor vinesi koko pelin ajan, vaikka voitti lopulta Massacrella. O_O
Gragh is back.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”