Ensimmäiseksi, nyt vain meidät molemmat on leimattu ville6veeksi

.
No katsomme saammeko tämän setvittyä sähköpostilla (täällä emme ala kinaamaan, muuten tulee jäähyä tai vieraslistaan joutumista.
Joitan syitä winaamiseen (oikein teen sen
Kun meinigillä) on että hän vähättelee oman armeijan pelitehokkuutta (slayereilla se oli kyllä asiallista), mutta lizzuja hän vähättelee ja nostattelee delffien hyvyyttä joka on vaakalaudalla. se on yksi, mutta onneksi hän harrastaa tätä vain ohimennen ja vähän.
Minähän winisen (typerä sana), mutta onhan se oikeutettua sanoa, että pikkasen on noi Skinkit hyvii (kun heittää 11skinkillä 3-4 chosen warrioria nurin ja sama homma vuorosta toiseen, mutta ei nyt siitä kinata).
Totta on se että minä haluan pelata useimmiten (ei hän) ja kysyn sitä, joskus hän kysyy miten jaksan aina pelaa delffeillä kun häviit aina, mutta siihen ainakin kerran vastasin: "pitää sitä vielä ainakin kerran yrittää". Mutta koskaan ei ole pelikavereita liikaa eli mahdollisimman monta yriätn haalia kasaan.
Ei meistä kumpikaan koskaan pelin jälkeen sano etät HÄÄ HÄÄ voitin sut, kun oot niin surkee HAHAHA...ihan jossain määrin 15v ja 14v tasolla sentään selvitään, vaikka sanon useimmiten että tuossa taas näitä kuinka ylivoimasia lizzut delffejä vastaan on mutta useimmiten se siitä ja saatan ehdottaaa revanssia (takkiin tulee joka tapauksessa

).
Ja siitä että hänelä on jo 2k armeija, niin silti minulla on prosenteissa enemmän maalattuna (koska tykkään maalata, toisin kuin scaari) mutta en ymmärrä mikä virka tälläkin on tässä keskustelussa.
Naldor kirjoitti:
ja jos en suostu pelaamaan niin hän sanoo että en uskalla kun tiiät että häviin jne....
Scaari kirjoitti:
Tuo lause antaa ymmärtää että mä vinkuisin koko ajan hammer peliä, vaikka todellisuudessa se on pidemminkin toisinpäin. Ja en ole koskaan sanonut että et uskalla pelata koska kumminkin häviäisit
.
No jotain tuohon viittavaa kyllä...
Bondage kirjoitti:
Huoh, en osaa sanoo kun ei meillä ole koskaan häviäjille naureskeltu
Scaari kirjoitti:
En mä Naldorille naureskellut oo häviöstä, mutta Naldor inisee häviöstä.
tässähän on se hyvä puoli että ei ole koskaan hävinnyt (1kertaa enempää peräkkäin ja varmaan ei koskaan massacrella emt.
Naldor kirjoitti:
No eipä sanominen miksikään sitä muuttanut...nyt hän valittaa tästä topicista
Scaari kirjoitti
En mä tästä topicista valittanut, kunhan vaan mainitsin tämän puutteista. Ei mua oikeasti kiinosta pätkääkään mitä te musta ajattelette.
et tästä topicista valittanut...no sain sen vaikutelman, mutta "et kai" sitten.
jos ei kiinnosta pätkän vertaa niin on asiat osittain huonommin jos tässä yritetään kehittää ihmistä niin se menee hukkaan ,mutta toisaalta se on hyvä asia.
En ole koskaan käskenyt Scaarin pelaavan huonosti, mutta voisi joskus kokeilla (niinkuin minä kokeilen toisia kavereita vastaan taktiikoita minkä kerkiän) joitain eri taktiikoita (ei niiden välttämättä tarvii huonoja olla)
Enkä tietenkään halua että hän pelaa huonosti.
ja mitä tulee powerplay peleihin niin ei all shooty ole sitä jos on johonkin teemana perustuva armeija...eikä se nin poweria voi olla jos häviää massacrella.
Uskon että Scaari on minua parempi pelaamaan ainakin jonkin verran (ei niin paljon kuin hän luulee tai hän on totisesti champion of the light WH peleissä joka tulee murskaamana kaikki vastustajansa), mutta sehän nähdään kun hän pelaa delffeillä ja minä lizzuilla, nimittäin jos on niin hyvä pelaamaan niin voitta ei ylihyvät lizzut tosta noin vaan, mutta jos ei niin sitten suurin osa on armeijoista.
Mutta nyt kasa Hymiötä vihamielisyyden välttämiseksi:
muttä nyt toivon että tämä topicci vaipuu alas sivulle 88, eikä sitä kaiva ylös kuin oikea ville 6v.
taktiikoita pohdin delffie kaverieni kanssa toisella foorumilla, toivoen että ei Scaari niitä sieltä kävisi kattomasa epärehellisen pelinhengessä (en usko että hän siihen sortuu (ei hänen tarvitse)).