GW:n online storesta.
GW:n online storesta.
Elikkäs, olen ostamassa tuolta UUDEn LOTR sääntökirjan mikä nyt maksaa 30£ ja postage on 2£, Tuleeko tuohon hintaan vielä jotain muuta maksettavaa kuin tuo 32£? Ja paljonkohan tuo olisi euroissa. vaihtelee vähän jokapaikassa.
Kahden punnan postit on vain UK:n ja Irlannin alueelle. Muistaakseni Suomeen postit ovat neljä puntaa jokaiselta alkavalta kilolta. Ainakin 40K ja FB kirjat tuntuvat painavan yli kilon, joten postikuluja minun tietoni mukaan pitäisi tulla ainakin 8 puntaa.
(En ole hetkeen tarkastanut, minä asioin GW:n kanssa nykyään toista kautta.)
Sitten siitä mitä se on euroissa... Se veloitetaan tililtä suoraan puntina, joten pankki muuntaa sen euroiksi oman kertoimensa mukaan. En ole paljoa tutkinut, poikkeaako pankkien kurssit jotenkin esim. Euroopan Keskuspankin kursseista, mutta EKP:n lukujen kanssa olen omat arvioni aikoinaan tehyt.
(En ole hetkeen tarkastanut, minä asioin GW:n kanssa nykyään toista kautta.)
Sitten siitä mitä se on euroissa... Se veloitetaan tililtä suoraan puntina, joten pankki muuntaa sen euroiksi oman kertoimensa mukaan. En ole paljoa tutkinut, poikkeaako pankkien kurssit jotenkin esim. Euroopan Keskuspankin kursseista, mutta EKP:n lukujen kanssa olen omat arvioni aikoinaan tehyt.
Phil Kelly says "No!"
Siinä Lippulaivaa vastapäätä kun on muistaakseni R-kiska ja joku kauppa jne, siinähän on toisessa kerroksessa semmonen joku figu/pelikauppa. Hae sieltä jos Espoossa asut.
Ei siis kande vältsisti lähteä edes stadiin asti Espoosta, mutta jokatapauksessa pääset halvemmalla vaikka kävisit Fantsusta hakemassa sen kirjan. Älä nyt ainakaan mail orderista mitää tilaa..
Ei siis kande vältsisti lähteä edes stadiin asti Espoosta, mutta jokatapauksessa pääset halvemmalla vaikka kävisit Fantsusta hakemassa sen kirjan. Älä nyt ainakaan mail orderista mitää tilaa..
Jos joku muuten EHDOTTOMASTI haluaa nuo LOTR säännöt ASAP voi ne ostaa australian MO:sta 
Sääntökirja ja fellowship kirja siellä jo nyt. Samaten uusi metallinen saattue.
Jos nyt joku sattuu olemaan kyllin epätoivoinen
Sääntökirja ja fellowship kirja siellä jo nyt. Samaten uusi metallinen saattue.
Jos nyt joku sattuu olemaan kyllin epätoivoinen
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
a) breaking of fellowship figut on metallia. En puhu nyt mines of moriasta.Pollari kirjoitti:Muovinen saattue, ja UKStakin saa sen
b) UK:Sta saa ennakkotilattua nyt. Australiasta jos tilaa se tulee NYT. Ei 8.10 mikä on UK:n julkaisupäivämäärä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ja miksiköhän australian MO viivästyttäisi lähetystä vain koska olen suomalainen jos sieltä tilaisin? Kyllä se ainakin australialaisille on saatavilla nyt.voi kirjoitti:Jos tilaat sen sieltä se lähetetään julkaisu päivänä joten maksat liikaa ja aikaa menee.
Kai olet tietoinen ettei GW:n jokainen osasto julkaise kaikkialla samana päivänä tuotteita? Varsinkin australian osastolla tuntuu olevan varsin erikoinen aikataulupolitiikka, suuntaan tahi toiseen.
Viimeksi muokannut tneva82, La 03.09.2005 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.