Omistatko games-workshopin Klassikko miniatyyrejä?
Hmm... oma klasikkovalikoimani taitaa rajoittua alkuperäiseen Dragonmaster Dragoniinvuodelta 1988. Onpahan vaan aika komea figu 
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Onkos kenelläkään kokemusta Heroquest tai Talisman figuista. Minulla nimittäin niitä on jonkinmoinen "kasa", ja esim. Talismanin III edikan wood elf on mielestäni eräs hienoimmista welf figuista, mitä GW on tehnyt (tiedän tiedän...uudet wardancerit hakkaa kaikki). Käytän näitä figuja armeijoissani, ja väriähän ne ovat armeijaan antanaeet.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Kyllähän noita "wanhoja" figuja löytyy. Osan olen kyllä pistänyt jo kiertoon, mutta kääpiöt olen pitänyt tallessa. Todellisia klassikkoja taitavat olla vanha kääpiövelho ja kääpiöiden liekinheitin. Lisäksi löytyy muutama vanha Bugman´s rangeri (80- luvun loppupuolelta) sekä samaa ikäluokkaa olevia keisarillisia kääpiöitä löytyy n.40kpl.
Tällähetkellä hyllyssäni tönöttävä 4000 pisteen kääpiö armeija koostuu pelkästää metallisista figuista, joista suurin osa on 4/5. edikan aikaisia.
Tällähetkellä hyllyssäni tönöttävä 4000 pisteen kääpiö armeija koostuu pelkästää metallisista figuista, joista suurin osa on 4/5. edikan aikaisia.
Oon viimesen parin vuoden aikana myyny n. 70 vanhaa Citadel-äijää, muunmuassa hirmuarmeijan vanhoja delffejä ja dwarffeja. Löytynyt niiltä ajoilta kun aloitettiin hammerit joskus ala-asteella, omista ja kavereiden laatikoista. 4th edition oli uusinta uutta sillon =) Tiedän kyllä kenelle dwarffit ja delffit meni, olis hauska nähdä niitä nyt maalattuina =)
Tällä hetkellä ei ole mitään hyllyssä muita todellisia klassikkoja kun muutama classic ogre (part codet 9947021301423 ja 9947021301432 eli morning star ja halberd) sekä todellinen helmi eli vuoden 1987 Blood Bowl Ogre =) Tarjouksia otetaan vastaan, en jaksa niitä maalata eikä käyttöä ole.
Niinjoo, näitä ei kai lasketa klassikoiksi (ainakaan minusta) mutta pelikäytössä mulla on pari femmaedikan kroxigoria, stega ja terradon.
Edit: olihan mulla se kärpäsnaamainen slaneesh-championi jostain '89 luulen. Semmonen jonka toisen käden tilalla on kolme hämähäkin jalkaa, isoa semmoista =) Ei tällekään mitään käyttöä.
Tällä hetkellä ei ole mitään hyllyssä muita todellisia klassikkoja kun muutama classic ogre (part codet 9947021301423 ja 9947021301432 eli morning star ja halberd) sekä todellinen helmi eli vuoden 1987 Blood Bowl Ogre =) Tarjouksia otetaan vastaan, en jaksa niitä maalata eikä käyttöä ole.
Niinjoo, näitä ei kai lasketa klassikoiksi (ainakaan minusta) mutta pelikäytössä mulla on pari femmaedikan kroxigoria, stega ja terradon.
Edit: olihan mulla se kärpäsnaamainen slaneesh-championi jostain '89 luulen. Semmonen jonka toisen käden tilalla on kolme hämähäkin jalkaa, isoa semmoista =) Ei tällekään mitään käyttöä.
Viimeksi muokannut Ruoska, Su 11.09.2005 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Omistatko games-workshopin Klassikko miniatyyrejä?
Sekalaisia wanhoja epic figuja ekasta laitoksesta asti on tullut haalittua kokoon. Ne taitaakin olla vanhimmat mutta hyvä niin. Paras GW:n peli joten sieltä niitä klassikoja haluankin 
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Löytyyhän noita vaikka mitä. Vanhoja marauderin örkkejä faban kolmos edikkaan, RT:n kasari eldar Avatar (sellainen hassu keihäällä oleva)...
Jotenkin vaan tuli paremmat ajat mieleen kun katseli noita figuja, ei ollut synkkää ja hirveää taistelua ylivoimaista pahuutta vastaan. Huumori figuissa on ainakin minulle aina bonusta ja sitä näistä vanhoista klassikoista löytyy. Omani on hankittu jostain fantasiapelien poistomyynneistä 90-luvun alkupuolella, sai silloin puoli-ilmaiseksi. Avatarin vaihdoin kolmeen eldar jetbikeen ja en ole kauppaa ikinä katunut.
Jotenkin vaan tuli paremmat ajat mieleen kun katseli noita figuja, ei ollut synkkää ja hirveää taistelua ylivoimaista pahuutta vastaan. Huumori figuissa on ainakin minulle aina bonusta ja sitä näistä vanhoista klassikoista löytyy. Omani on hankittu jostain fantasiapelien poistomyynneistä 90-luvun alkupuolella, sai silloin puoli-ilmaiseksi. Avatarin vaihdoin kolmeen eldar jetbikeen ja en ole kauppaa ikinä katunut.