Psyykkiset voimat
- Master Calgar
Psyykkiset voimat
Te tietäjät iän ikuiset! Eikös se niin mene, että jos librarian käyttää ensin ampumisvaiheessa vaikka strom of the keikarin vihaa (eli psyykkistä läjäytystä), niin siitä lähikseen hyökätessään ei pysty hyödyntämään enää force weaponin täyttä voimaa (eli kaataa psyykkisellä testillä woundattua multiwound ukkoa kerralla)?
-
Brightstar
Psychic testin voi tehdä 1/kierros. Force Weaponin käyttö vaatii Psychic testiäStormlord kirjoitti:Hmmm...
Onko Force Weaponin kaato-ominaisuus muka psychic power? Mielestäni ei, vaan nimenomaan aseen oma erikoissääntö. Powerit ovat sitten erikseen. Korjatkaa jos olen väärässä, mielellään perustelujen kera.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- ankara halla
- Valvoja
Vaikka Brightstar on täysin oikeassa niin viilataan nyt pilkkua vielä sen verran, että Force Weaponin Instant Kill ominaisuuden käyttö vaati testin. Force weaponia voi aina käytää normi power weaponina vaikka käyttäisikin jotain muuta psychic testin vaativaa kykyä.Brightstar kirjoitti:Psychic testin voi tehdä 1/kierros. Force Weaponin käyttö vaatii Psychic testiäStormlord kirjoitti:Hmmm...
Onko Force Weaponin kaato-ominaisuus muka psychic power? Mielestäni ei, vaan nimenomaan aseen oma erikoissääntö. Powerit ovat sitten erikseen. Korjatkaa jos olen väärässä, mielellään perustelujen kera.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"