"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Brettejä 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Rinkeli

Brettejä 2k

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Aah vihdoinkin sain valmiiksi ensimmäisen armeijani. Pitemmittä puheitta itse listaan:

Lords&Heroes

The Green Knight 275

Paladin -kessu 136
Questing vow, ISO lepa, Heawy armour, heppa, Gromril Great Helm, Enchanted Shield, Gauntlet of the Duel

BSB 150
Grail vow, Hand Weapon, Heavy Armour, heppa, War Banner, Virue of Duty

Damsel 155
Hand Weapon, lv. 2, 2*Dispel Scroll

Damsel 165
Hand Weapon, lv. 2, heppa, Chalice of Malfleur, The Ruby Goblet

Core

8*Knights of the Realml 241
Ful Kommand, Twilight Banner
-Kessu tänne

9*Knights of the Realm 240
Ful Kommand

16* Bow men 132
Skirmish, Ful kommand
-jalka Damsel tänne

Special

3*Pegasus Knight 165
Gallant

Rare

5* Grail Knight 250
Musicant, Stantard, Banner of Defence
-Bsb tänne

Trebutchet 90

yht 1999
Power dice 6
Dispel dice 4+1(CoM)+2* scroll

Kiitos kaikesta kommentista!
Viimeksi muokannut Rinkeli, Ke 07.09.2005 16:52. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
keinekleineprobleme

Viesti Kirjoittaja keinekleineprobleme »

Dispel diceja on aika vähän. Jos vastaan tulee helffit archmagella, dark elffit 4lvl magella (en muista nimeä) tai lizardmenit Slann mage priestillä. jen, jne, jne. Niin on tuo porukka helisemässä, jos et pääse close combattiin tarpeaksi nopeasti. Close combatissa on tuo kyllä melko vahva armeija (kait).
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Liikaa sankareita?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Illumina kirjoitti:Liikaa sankareita?
Ei. Bretonnia armeijassa pitää olla yksi "ylimääräinen" Paladiini, jonka pitää olla BSB.

keinekleineprobleme: 6 dispel noppaa + rullat riittävät vallan mainiosti. (En kyllä tiedä mistä saat 6 dispel noppaa, 2+1+1+?)

Itse armeijasta: Jos et bowmaneja halua pois jättää, yksikköä voisi ainakin pienentää. Samoin KotR yksiköitä voisi pienentää ja mahd. jakaa kolmeen yksikköön. Saaduilla pisteillä vaikka viiden Yeomanin yksikkö mukaan. Trebutchetille en näy käyttöä, kun armeija on pääsääntöisesti vuorolla 2 (viim. 3) combatissa. Näillä muutoksilla saisit varmaankin 3 KotR -yksikköä, yksi isompi ja 2 pienempää ja 5 Yeomania mukaan.

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Damsel 165
Hand Weapon, lv. 2, heppa, the Werdant Heart, Potoin Sacre
Nuo on molemmat arcane itemejä, joten otappas toinen pois.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Ota peasant bowmanit ja damselit pois. Ei ne damselit käännä pelin kulkua jos pelaa raskasta magia-armeijaa vastaan, turpaan tulee kuitenkin. Sijoita näistä lohkeavat pisteet ritareihin. Harkitse ainakin sillä Grail Knightejä tarvitset lisää, itse pidän aina kahdeksaa. Tehokkuudesta en mene vannomaan, mutta pirun tyylikästä on ainakin. :P
Näinkö väärin vai onko armeijassasi kaksi Warbanneria? Green Knight on useinmiten toiminut vaikka onhan se hieman arvelluttava...
Pjoo

Viesti Kirjoittaja Pjoo »

Ganelon kirjoitti:Ota peasant bowmanit ja damselit pois. Ei ne damselit käännä pelin kulkua jos pelaa raskasta magia-armeijaa vastaan, turpaan tulee kuitenkin. Sijoita näistä lohkeavat pisteet ritareihin. Harkitse ainakin sillä Grail Knightejä tarvitset lisää, itse pidän aina kahdeksaa. Tehokkuudesta en mene vannomaan, mutta pirun tyylikästä on ainakin. :P
Näinkö väärin vai onko armeijassasi kaksi Warbanneria? Green Knight on useinmiten toiminut vaikka onhan se hieman arvelluttava...
Damseleita ei missään nimessä pois, eikä Bowmenejäkään varmaan.
Grail Knigthejä ei lisää, 8 on huonompi kuin 5. Graalin ritareihin en liittäisi Böspiä, kun niillä on jo lippu, ja tuo joukko alas niin peli on aika varmasti hävitty. Ja se ylimääräinen War Banner pois.
Rinkeli

Kotrien War Banner pois ja Demsellin kamat vaihdettu. Ja Dispel nopat laskettu uudestaan.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
keinekleineprobleme

Uskokaa minua, nuo dispel dicet EIVÄT riitä, jos kunnon magia armeija tulee. Itse saan 2k pure cast- armeijaan helffeillä 17+d3 power dice.Ja Lizardmeneillä niitä tuleee vaan hiukan vähemmän (tai enemmän). Mutta jos vastassa on close combat armeija, pääsee tuolla armeijalla hyvinkin pitkälle.
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

keinekleineprobleme kirjoitti:Uskokaa minua, nuo dispel dicet EIVÄT riitä, jos kunnon magia armeija tulee. Itse saan 2k pure cast- armeijaan helffeillä 17+d3 power dice.Ja Lizardmeneillä niitä tuleee vaan hiukan vähemmän (tai enemmän). Mutta jos vastassa on close combat armeija, pääsee tuolla armeijalla hyvinkin pitkälle.
Dääm, voi harmi, astetta reilumpi Bretonniani hävisi Juustotus-Ultimus-Seer-Councilille.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

keinekleineprobleme kirjoitti:Uskokaa minua, nuo dispel dicet EIVÄT riitä, jos kunnon magia armeija tulee. Itse saan 2k pure cast- armeijaan helffeillä 17+d3 power dice.Ja Lizardmeneillä niitä tuleee vaan hiukan vähemmän (tai enemmän). Mutta jos vastassa on close combat armeija, pääsee tuolla armeijalla hyvinkin pitkälle.
Niin, ja mikä vähääkään reilumpi armeija ei häviäisi seer councilille?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Pjoo

Kui Helffeille saa 17 PD:tä? Pjoo tahtoo tietää! eniten mitä minä olen saanut on 13+D3.
keinekleineprobleme

Venaas lasken uurestaa. Saatte todistaa tätä yhtälöä: mageja levelittäin: 4,2,2,2=10 siihen lisää jokaiselle 2 lvl magelle jewel of the dusk = 13. 4lvl magellekin sen saa, mutta ylkeensä book of hoeth parempi. Eli 13 +d3! HEETKONEN, anteeksi kamalasti laskin tähän 2 2lvl magea liikaa :D, sori että sekotin. Ei saisi sekopäissään kirjoteilla, ettei muutkin sekoa.

PS. Prrkele lasken noita niin kauan, kun täytyy, mutta pakko jostain pölliä se 17+d3!
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

keinekleineprobleme kirjoitti:Venaas lasken uurestaa. Saatte todistaa tätä yhtälöä: mageja levelittäin: 4,2,2,2=10 siihen lisää jokaiselle 2 lvl magelle jewel of the dusk = 13. 4lvl magellekin sen saa, mutta ylkeensä book of hoeth parempi. Eli 13 +d3! HEETKONEN, anteeksi kamalasti laskin tähän 2 2lvl magea liikaa :D, sori että sekotin. Ei saisi sekopäissään kirjoteilla, ettei muutkin sekoa.

PS. Prrkele lasken noita niin kauan, kun täytyy, mutta pakko jostain pölliä se 17+d3!
Jos lopetettaisiin yhden FaBan epäreiluimman listan viilailu ja keskityttäisi Bretonniaan?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Sìlentium

Viesti Kirjoittaja Sìlentium »

Ja voiko muka Jewelin antaa useaan kertaan? Ei, sitähän minäkin.

Lista on sitä tyypillistä Bretonniaa, kamalasti ratsuväkeä ja kaikkea muuta epämukavaa. Suosittelisin kuitenkin Green Knightin vaihtamista Paladiniin Virtue of Idealilla ja jollain muulla jännittävällä. Saisit ylijäävillä pisteillä minimikokoisen yksikön Knights Erranttia, screenaamaan/flänkkäilemään. (hitto, raiskataan nyt sitten Suomen kieli^^)
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Pjoo

keinekleineprobleme kirjoitti:Venaas lasken uurestaa. Saatte todistaa tätä yhtälöä: mageja levelittäin: 4,2,2,2=10 siihen lisää jokaiselle 2 lvl magelle jewel of the dusk = 13. 4lvl magellekin sen saa, mutta ylkeensä book of hoeth parempi. Eli 13 +d3! HEETKONEN, anteeksi kamalasti laskin tähän 2 2lvl magea liikaa :D, sori että sekotin. Ei saisi sekopäissään kirjoteilla, ettei muutkin sekoa.

Juvelin voi antaa vain kerran, ja unohdit laskea tuohon alkumäärän disejä, eli 2+2+2+2+4+1+D3=13+D3
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Itse saan vain 15+ d3: Arkkimaagi, truthsayer, 2 pikkumaagia, jollekkin jevel: 4+4+2+3+2=15+ d3. Mutta IHan kovalta ratsujyrältähän tämä näyttää, tosin en pidä special charruista.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Rinkeli

Pirun kiva jutella jostain Helffeistä täällä!
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Pjoo kirjoitti:
Ganelon kirjoitti:Ota peasant bowmanit ja damselit pois. Ei ne damselit käännä pelin kulkua jos pelaa raskasta magia-armeijaa vastaan, turpaan tulee kuitenkin. Sijoita näistä lohkeavat pisteet ritareihin. Harkitse ainakin sillä Grail Knightejä tarvitset lisää, itse pidän aina kahdeksaa. Tehokkuudesta en mene vannomaan, mutta pirun tyylikästä on ainakin. :P
Damseleita ei missään nimessä pois, eikä Bowmenejäkään varmaan.
Grail Knigthejä ei lisää, 8 on huonompi kuin 5. Graalin ritareihin en liittäisi Böspiä, kun niillä on jo lippu, ja tuo joukko alas niin peli on aika varmasti hävitty. Ja se ylimääräinen War Banner pois.
Ööh...missä mielessä 8 on huonompi? Bretonniassa ei ole munaa jos mukana on Peasanteja ellei sitten valintaa perustella fluffilla. Fakta on se, että heavymagiaa vastaan nuo damselit ei saa mitään hyödyllistä aikaan. Perusmagia mitä voi olettaa vastaan miltä tahansa armeijalta ei vahingoita ratkaisevasti ritareita. Nämä nyt oli omien kokemusten pohjalta vaan.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Joo no tuo green knight pois, tavan lordi tai errantteja tilalle. Ja sit noi bow manit pois ja niitten tilalle myös errantteja... ellet sitten halua välttämättä pitää niitä, mutta ei ne kuiteskaan saa aikaan mitään. Koska ne ritarit kulkevat kuitenkin vihujen luokse 2 vuorossa ellei tiellä ole mitään esteitä, niin eiväthän ne bow manit kerkee tekemään mitään vievät vaan turhaa piisteitä ja homehtuvat sinne nurkkaan...

Elikkä ihan jees lista, mutta enemmän ritareita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”