"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Spacewolf battleleaderille cyclone?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

No niin.
Tuleehan sieltä vastakaikua.
Mä kirjottelin warhammer players societyn boardille, ja kaikki vaan sanoo et ei käy, ei käy..
Portentin searchilla löyty vanha threadi aiheesta...
Siinä ei oikein päästy asian ytimeen.
Kattellaan mitä ne ny saa aikaan.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Jos en olisi koskaan eldar codexia nähnyt, niin sanoisin, että on itsestään selvää, että characterit eivät saa heavy aseita. Silti olen hyvin vahvassa uskossa, että wolf codexin tekijä ei todellakaan ole tarkoittanut battle leaderille cyclonea. Siinä ei vain simppelisti olisi mitään järkeä. Jotenkin tämä keskustelu tuntuu vain mahdollisten porsaanreikien hakemiselta ja hyväksikäytöltä.
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

Ei se näytä virheeltä.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Sen takia minäkin sanoin "sääntöjä kirjaimellisesti lukemalla". Ei tuon varmaankaan oikeasti pitäisi olla mahdollista, mutta mutta...
Iso Susi kirjoitti:..may be given any equipment allowed from the Space Wolves Armoury and/or the Wolf Guard entry in the army list."
Mitä hittoa tuo kursivoitu sitten tarkoittaa. Alunperin olin tulkinnut, että FAQ:in jälkeen voitaisiin vetää seuraava johtopäätös:
Garoth kirjoitti:
Iso Susi kirjoitti: "..may be given any equipment allowed from the Space Wolves Armoury and/or the Wolf Guard entry in the army list."
Eli tuo kursivoitu kohta on virhe SW-codexissa ja se kuuluu unohtaa.
Noin se toimisi minun järjen ja loophole-vainun mukaan parhaiten. Valitettavasti tämän sanoo Minä eikä GW, joten loppujen lopulta sillä ei ole mitään väliä. Mutta varmuuden vuoksi jättäisin Battle Leaderin ilman cyclonea.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”