Dwarffeilla aloittamista mietitty...
-
RiviSotilas
Dwarffeilla aloittamista mietitty...
Moi kaikki WH tyypit. Mä oon nyt keränny puoli vuotta WH40Kta ja taidan koittaa nyt fantasya Dwarffeilla.
Kertokaa siis, että kannattaako mun odottaa, että uudet warriorit tulee (näin sneak-peekin GWn sivulla). va rynnätä heti kauppaan? arvaan, että ei. Onko nää uudet figut muuten muovia vai metallia (en kestä, jos dwarfien viimesetkin figut muuttuu metalliksi!). Olen ajatellut ostaa kaksi pakettia Warroreita ennen kun alan hommaamaan mittään ihmeellisempää.
Ajattelin niille seuraavaa kokoonpanoa:
Joukko no. 1
Kilvet ja vasarat edessä, kirvesmiehiä takana.
Joukko no. 2
Kilvet ja kirveet edessä, jalkajousia takana.
Mielipiteitä kiitos!
Entä mitä näiden jälkeen? Pitäisikö hankkia joku pomottaja niille, ja mikä olisi järkevä? (Runesmithiä ajateltu, saisi tehdä runejakin. Kaverillani on nimittäin taikapainotteinen armeija.)
Kertokaa siis, että kannattaako mun odottaa, että uudet warriorit tulee (näin sneak-peekin GWn sivulla). va rynnätä heti kauppaan? arvaan, että ei. Onko nää uudet figut muuten muovia vai metallia (en kestä, jos dwarfien viimesetkin figut muuttuu metalliksi!). Olen ajatellut ostaa kaksi pakettia Warroreita ennen kun alan hommaamaan mittään ihmeellisempää.
Ajattelin niille seuraavaa kokoonpanoa:
Joukko no. 1
Joukko no. 2
Mielipiteitä kiitos!
Entä mitä näiden jälkeen? Pitäisikö hankkia joku pomottaja niille, ja mikä olisi järkevä? (Runesmithiä ajateltu, saisi tehdä runejakin. Kaverillani on nimittäin taikapainotteinen armeija.)
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=45481
Huhujen mukaan jouluksi ovat tulossa, eli muutamaa kuukautta odottaa. Ja veikkaampa, että muovia tulevat olemaan.
Huhujen mukaan jouluksi ovat tulossa, eli muutamaa kuukautta odottaa. Ja veikkaampa, että muovia tulevat olemaan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
Pikku-Oskari
Re: Dwarffeilla aloittamista mietitty...
Siis samaan rykmenttiin jousia ja kilpivasaraa?TankkiMies kirjoitti:
Joukko no. 1
Joukko no. 2
Jos tämä ei ole joku Dwarffien erikoissääntö, mistä en ole kuullut, niin se ei ole mahdollista.
-
RiviSotilas
no voihan... ei voi mitään, teen sitten vaan kirvrsrykmentin ja jalkajousirykmentin, mutta onneksi ovat sentään muovia, kun noi dwrffit tuppaa olemaan pitkälti metallia, ja mä tykkään enemmän muovisista.
Julkaisuajankohta kuulostaa ainakin hyvältä, sillä saan sitten säästettyä rahaa vähän isompaan armeijaan kerralla.
No, kiitosta vaan kaikille jotka vastailivat!
Julkaisuajankohta kuulostaa ainakin hyvältä, sillä saan sitten säästettyä rahaa vähän isompaan armeijaan kerralla.
No, kiitosta vaan kaikille jotka vastailivat!
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
- puolisukeltaja
-
RiviSotilas
-
shadowdancer
Kyllä mielestäni Dwarffeille kuuluu ainakin yksi unitti Greatweapon ukkeleita, on ne niin kääpiömäisiä.
Tosiaankin varsijousi unitti pitää kanssa olla... ja yritä kerätä sellainen kääpiömäinen armeija
Tosiaankin varsijousi unitti pitää kanssa olla... ja yritä kerätä sellainen kääpiömäinen armeija
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Epäilen kyllä että koko Dwarf-range uusitaan,joten älä huoli,velipuoliIllidan kirjoitti:Mitäs muuten, kun nämä 'yhden asennon ihmeet' näyttävät hyvästä maalauksesta huolimatta erinomaisen kökköisiltä uusien warrujen rinnalla. Tulee melko erikoisen näköinen armeija.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!