"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarffeilla aloittamista mietitty...

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
RiviSotilas

Dwarffeilla aloittamista mietitty...

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

Moi kaikki WH tyypit. Mä oon nyt keränny puoli vuotta WH40Kta ja taidan koittaa nyt fantasya Dwarffeilla.

Kertokaa siis, että kannattaako mun odottaa, että uudet warriorit tulee (näin sneak-peekin GWn sivulla). va rynnätä heti kauppaan? arvaan, että ei. Onko nää uudet figut muuten muovia vai metallia (en kestä, jos dwarfien viimesetkin figut muuttuu metalliksi!). Olen ajatellut ostaa kaksi pakettia Warroreita ennen kun alan hommaamaan mittään ihmeellisempää.

Ajattelin niille seuraavaa kokoonpanoa:

Joukko no. 1

Kilvet ja vasarat edessä, kirvesmiehiä takana.

Joukko no. 2

Kilvet ja kirveet edessä, jalkajousia takana.

Mielipiteitä kiitos!

Entä mitä näiden jälkeen? Pitäisikö hankkia joku pomottaja niille, ja mikä olisi järkevä? (Runesmithiä ajateltu, saisi tehdä runejakin. Kaverillani on nimittäin taikapainotteinen armeija.)
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=45481

Huhujen mukaan jouluksi ovat tulossa, eli muutamaa kuukautta odottaa. Ja veikkaampa, että muovia tulevat olemaan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Pikku-Oskari

Re: Dwarffeilla aloittamista mietitty...

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

TankkiMies kirjoitti:
Joukko no. 1

Kilvet ja vasarat edessä, kirvesmiehiä takana.

Joukko no. 2

Kilvet ja kirveet edessä, jalkajousia takana.
Siis samaan rykmenttiin jousia ja kilpivasaraa?
Jos tämä ei ole joku Dwarffien erikoissääntö, mistä en ole kuullut, niin se ei ole mahdollista.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Niillä ei ole mitään erikois sääntöä, ainakaan normaali listassa. Eli se ei vain käy... Niisk. Pitää siis tehdä kaikista crossbow kääpiöitä siinä yksikössä, tai ei ollenkaan.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
RiviSotilas

no voihan... ei voi mitään, teen sitten vaan kirvrsrykmentin ja jalkajousirykmentin, mutta onneksi ovat sentään muovia, kun noi dwrffit tuppaa olemaan pitkälti metallia, ja mä tykkään enemmän muovisista.

Julkaisuajankohta kuulostaa ainakin hyvältä, sillä saan sitten säästettyä rahaa vähän isompaan armeijaan kerralla.

No, kiitosta vaan kaikille jotka vastailivat!

puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Kauan ei kääpiöillä kaikki ole metallia, ainakin veikkaan että uudet sotakoneet tulevat olemaan muovia. Lisäksi ainakin longbeardit saa dwarf warriors-rykmentistä, joten nekään eivät enää ole metallia.
RiviSotilas

Ei voi olla totta! :D Sotakoneet ja longbeardit on just mitä mä oon ajatellu hankkia warrioreiden jälkeen!

Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Mitäs muuten, kun nämä 'yhden asennon ihmeet' näyttävät hyvästä maalauksesta huolimatta erinomaisen kökköisiltä uusien warrujen rinnalla. Tulee melko erikoisen näköinen armeija. :D
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Kyllä mielestäni Dwarffeille kuuluu ainakin yksi unitti Greatweapon ukkeleita, on ne niin kääpiömäisiä.
Tosiaankin varsijousi unitti pitää kanssa olla... ja yritä kerätä sellainen kääpiömäinen armeija ;)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Illidan kirjoitti:Mitäs muuten, kun nämä 'yhden asennon ihmeet' näyttävät hyvästä maalauksesta huolimatta erinomaisen kökköisiltä uusien warrujen rinnalla. Tulee melko erikoisen näköinen armeija. :D
Epäilen kyllä että koko Dwarf-range uusitaan,joten älä huoli,velipuoli
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”