Onnistuuko tämä?
Onnistuuko tämä?
Jos vaikka HE princelle laittaa Armour of the Godsin joka sanoo että cannot be combined with any other armour niin voiko princelle laittaa myös helm of fortunen kuitenkaan saamatta lisää armour savea mutta
saaden armour savejen re-rollimisen.
Taisi olla vähän epäselvä selitys mutta Antti Tuiskua (Hyi!) lainaten
yrittäkää ymmärtää.
saaden armour savejen re-rollimisen.
Taisi olla vähän epäselvä selitys mutta Antti Tuiskua (Hyi!) lainaten
yrittäkää ymmärtää.
-
Skrixqueek
- Blackguard
Ei toimi, maaginen armori korvaa mudaanin, mutta voit pistää Warpstone armour+Enchanted shield (tämän voi poikkeuksellisesti yhdistää muihin taika haarniskoihin)+ handweapon=2+ save (1+ closiksessa) ja sit vielä joku wardi (4+, 5+?)Skrixqueek kirjoitti:vaikea kysymys, mutta ei kai jätkällä voi muutenkaan olla kahta haarniskaa niskassa, hmmm?
Muuten minä pistän warlordille shieldin ja enchanted shieldin ja heavy armourin ja warpstone-armourin.
+0 tavallisesti ja -2 closarissa...
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Tosin enchanted shieldin kanssa hw/shield -kombo ei toimi.Kauppias kirjoitti:Ei toimi, maaginen armori korvaa mudaanin, mutta voit pistää Warpstone armour+Enchanted shield (tämän voi poikkeuksellisesti yhdistää muihin taika haarniskoihin)+ handweapon=2+ save (1+ closiksessa) ja sit vielä joku wardi (4+, 5+?)Skrixqueek kirjoitti:vaikea kysymys, mutta ei kai jätkällä voi muutenkaan olla kahta haarniskaa niskassa, hmmm?
Muuten minä pistän warlordille shieldin ja enchanted shieldin ja heavy armourin ja warpstone-armourin.
"Sings we a dances of wolfs, who smells fear and slays the coward.
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
-
Skrixqueek
wtf? ei vai? Shyt!!!Teral kirjoitti:Tosin enchanted shieldin kanssa hw/shield -kombo ei toimi.Kauppias kirjoitti:Ei toimi, maaginen armori korvaa mudaanin, mutta voit pistää Warpstone armour+Enchanted shield (tämän voi poikkeuksellisesti yhdistää muihin taika haarniskoihin)+ handweapon=2+ save (1+ closiksessa) ja sit vielä joku wardi (4+, 5+?)Skrixqueek kirjoitti:vaikea kysymys, mutta ei kai jätkällä voi muutenkaan olla kahta haarniskaa niskassa, hmmm?
Albion-kamppanjan mukana tullut taikaesine.Justus kirjoitti:Mikäs tämä armour of the gods edes on kun ei tunnu olevan itse HE- kirjasessa?
http://us.games-workshop.com/games/gaming/treasures.pdf
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles