"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

suurin ylpeys!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Fae

suurin ylpeys!

Viesti Kirjoittaja Fae »

kertokaapa mistä convertionista olette eniten ylpeitä.
Ite tein steam tankin pahvista, GreenSuffista ja muutamasta chimeran osasta.
...ja hieno tuli 8) (ainakin siihen verrattuna että sillä säästi 70€)
Järjenkäyttö sallittu!
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

margariinipurkkien muovikansista tein kultistirekan.. aika kewl, vaikka maalaus nyt on kyllä ihan järkyttävää, mutta ite konversio oli kyllä omasta mielestäniki aika aploodien arvonen :D
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Bloody Mary, Blood Claws Champion

Mutta tämähän olikin jo tuttua asiaa...

Tai ehkä Hellebron fantasyyn. Mutta siitä ei ole kuvaa.
Phil Kelly says "No!"
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Scratchbuilt Chaos Dreadnought... vieläkun saisi sen maaleihin. Koottu kaikenlaisesta epämääräisestä muovi ja metallisälästä. Ja tämähän oli aikaa ennen muovisia Dreadnoughteja kun dreadit oli aika törkeän hintaisia - taitaa olla vieläkin vaikka muovisia ovatkin.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mun wuffelordi, jonka pohjana on chaos lordi. Molemmat kädet on vaihdettu, kaikki kaaoskama on joko viilattu tai peitetty greenstuffilla ja pää ja viitta on greenstuffia.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

se on muuten hieno...

...oma ylpeyden aiheeni on kroot carnivore jonka jalat on uudelleen aseteltu siten että se on sellaisessa samanlaisessa kyykky asennossa kuin ne fire warriorit.
Tai sitten miun possessed warbandin johtaja joka on zombien yläruumiista ja siege defenders setin kottikärryistä rakennettu härdelli :)
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

No teinpä chaoksilleni vanhoista leluista balsasta ja ylijäämä osista dreadnoughtin (älkää olettako että se näyttää ihan samanlaiselta kuin gwn). Se on ohuempi mutta pidenpi kuin gwn aito. Ainoa ongelma tulee oikean käden sijalla olevasta aseesta, tein aseen konnarin näköisestä lelusta ja nyt vielä pitäis keksiä siihen sopiva ase.
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Tää mun Blood Angel kommandantista oon aika ylpeä. Jalkapanssarissa oleva BA ikoni jäljittelee korbuulon vastaavia ja on tehty greenstuffista. T-Hammeri onnistu tosi hienosti, vaikka se onkin ihan scrap-built vanhasta power axestä ja GS:sta. 2. komppanian merkkikin onnistu ihmeen kivasti. Yleisesti paljon dynaamisempi kuin vanha komentaja, ja tällä hetkellä mun "pähein" figu, vaikka eiköhän toikin muutu joskus.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

kieltämättä ihan tyylikäs figu :D
Järjenkäyttö sallittu!
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

Varmaankin banjoa lierihattu päässä soittava skeleton musikantti yltää ylimmäksi. Kuvankin pistäisin jos kameran omistaisin.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
Northen

Viesti Kirjoittaja Northen »

Ego kirjoitti:Varmaankin banjoa lierihattu päässä soittava skeleton musikantti yltää ylimmäksi. Kuvankin pistäisin jos kameran omistaisin.
No mutta pianhan se onnistuu ;)
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

toisii mun feivorittejä on free companyn säkkipillii soittava kilttiin pukeutunu musician :lol: ja suomen lippua kantava banna weaweri :lol: (jonka nimi on muuten väinämöinen :cheese: )
Järjenkäyttö sallittu!
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Sain viime viikolla valmiiksi uuden Daemon Princeni. Se on tehty Preacher Josephista ja Dark Elfien Dragonista. Kädessä sillä on viikate. Ehkä otan siitä oikein kuvan ja laitan näkyville.

En oo vielä sillä pelannu, voi olla että se on liian iso Princeksi, kun se on aika lailla Bloodthirsterin kokonen.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

ei se ole liian iso, se on tyylikäs. Ja jos se peittää thirsterin varjoonsa, niin senkus ostat sieltä heresyminiaturesista sen demonin.. vieläki silmät tippuu päästä ku sitä kattoo, ainaki vie huomiota.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
tneva82

Re: suurin ylpeys!

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Inquisitor Ratheol. Eka Inquisitor figuurini ja onnistui ihan hyvin ja maalaus oli paras mitä olin ikinä tehnyt(enkä ole tainnu tehdä parempaa sen jälkeenkään...). Toinen olis kai Tzeentch sorcerer(Inquisitor) kaikesta green stuff työskentelyn(erityisesti tzeentchin merkin) takia.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Aaargh! Mä oon kyllä niin paljon konvertoinu kaikenlaista, että en osaa yhtään valita sieltä mitään mistä olisin erityisen ylpeä...

No onhan niitä figuja tullu tehtyä. Kaipa mä oon tällä hetkellä ylpeä siitä et mun Hrud projekti on ihan loppusuoralla ja näyttää nyt siltä, että onnistuin tekemään kokonaan konvertoidun armeijan.

En kyllä yksittäistä figuu osaa valita. :oops:
Väinämöinen

Viesti Kirjoittaja Väinämöinen »

Suurin ylpeys on minun ensimmäinen konversio. Empiren maagi joka roikottaa örkin päätä ja ratsastaa tukka hulmuten eteenpäin. Täytyy kyllä myöntää että se ei ole kovin hyvin tehty, nykyään saisin jo paljon parempaa aikaiseksi, mutta ensimmäinen konversio on se kaikkein rakkain.
Zakathius
Viesti:

-

Viesti Kirjoittaja Zakathius »

Tjaa kaip tuo robo mul ois kaikkein suurin ylpeyden aihe. (ainakin vielä)

http://www.crosswinds.net/~zakathius -->gallery-->robo ...
//-Transmission started-

http://www.moddb.com/mods/hl40k-tale-of-the-inquisitor

Dragones Numquam Pereunt

//-End of transmission-
Jediritari Lenin

Viesti Kirjoittaja Jediritari Lenin »

On muute aika hieno toi Robo. Mutta mikä se on pelissä?
I cry when I´m done killing.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Mikäköhän mun ois... noita konverttauksia on tullu nyt niin paljon tehtyä... Varmaankin mun talos, siit tuli aika hieno varsinki ku tein kokonaan sen bitzboxista :wink: Ja oon tehny mun hienoimpia konvesioita kaverin örkki armeijaa, esim. Nobeja, Dredin, battlewagonin, big gunsseja ja buggyn. No kummiski.'

-Talos-
http://www.saunalahti.fi/azuuh/wh40k/tr ... Talos2.jpg
"If it bleeds, we can kill it."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”