Lord:
Drach'en (highborn): 274
-draich of dark power
-heart-stone of darkness
-heavy armour
-sea dragon cloak
-shield
-cold one
Heroes:
Kald'yen (noble): 121
-heavy armour
-gw
-crown of black iron
-sea dragon cloak
-shield
Cyentha (sorceress): 180
-2 lvl
-seal of ghrond
-dispel scroll
Enrathe (sorceress): 180
-2 lvl
-2 dispel scrolls
Core:
16 Warriors: 153
-full command
-shields
16 Warriors: 153
-full command
-shields
10 Warriors: 125
-repeater crossbows
-shields
Special:
5 Cold one knights: 215
-full command
-warbanner
Cold one chariot: 97
-spears
6 Shades: 84
17 Executioners: 217
-full command
Rare:
2 Reapers: 200
Total: 1999
Niin, tämmöistä olisin huomenna iltapäivällä turneehen viemässä, joten pistäkääs kommentteja tulemaan.
2k Delffejä turnaukseen
2k Delffejä turnaukseen
Viimeksi muokannut Hevi, Ke 14.09.2005 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GobbladasSquig
Katoppas vaan, ihan mukavan näköinen lista. Ja melkeinpä full infantry. Nonih, kommenttia:
- Highborn näyttää tosi hyvältä, vaikka kallis onkin. Itse saattaisin kyllä laittaa sen jalan ja vaikka exeihin.
- Noblekaan ei ole kamoiltaan yhtään hullumpi. Tämän voisi sitten laittaa cold oneihin tai vaikka jopa vankkuriin.
- Magiapuolustuskin on ihan kunnossa, itse magia on tosin hieman vähäistä. Mutta eiköhän sillä jonkun magic missilen läpi saa.
- Täydet pisteet coreista. Näin pitää delf-armeijan toimia. Ehkä yhdet dark riderit eivät kuitenkaan tekisi pahaa.
- Minusta vähän tuntuu että CoK:it saattaisivat selvitä ihan omillaankin, kun taas infantry-blokit tarvitsevat tukea. Siihen toinen vankkuri, niin saat kunnon linjan. Eivätkä ne charrutkaan yksiköiden tukena tekisi pahaa.
- Exet on hyviä joo. Ja bolttikset.
Summa summarum: Minä tekisin seuraavasti, yksi boltteri vankkuriin, yksikköchampionit ja highbornin ratsu viiteen dark rideriin. Ja pari extra-keihäsmiestä per yksikkö olisi myös gutaa.
- Highborn näyttää tosi hyvältä, vaikka kallis onkin. Itse saattaisin kyllä laittaa sen jalan ja vaikka exeihin.
- Noblekaan ei ole kamoiltaan yhtään hullumpi. Tämän voisi sitten laittaa cold oneihin tai vaikka jopa vankkuriin.
- Magiapuolustuskin on ihan kunnossa, itse magia on tosin hieman vähäistä. Mutta eiköhän sillä jonkun magic missilen läpi saa.
- Täydet pisteet coreista. Näin pitää delf-armeijan toimia. Ehkä yhdet dark riderit eivät kuitenkaan tekisi pahaa.
- Minusta vähän tuntuu että CoK:it saattaisivat selvitä ihan omillaankin, kun taas infantry-blokit tarvitsevat tukea. Siihen toinen vankkuri, niin saat kunnon linjan. Eivätkä ne charrutkaan yksiköiden tukena tekisi pahaa.
- Exet on hyviä joo. Ja bolttikset.
Summa summarum: Minä tekisin seuraavasti, yksi boltteri vankkuriin, yksikköchampionit ja highbornin ratsu viiteen dark rideriin. Ja pari extra-keihäsmiestä per yksikkö olisi myös gutaa.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/