Ogreja: Bullit, Leadbelcherit ja Irongut

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Ogreja: Bullit, Leadbelcherit ja Irongut

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Tässä suutin osa OK armeijaan maalammistani figuista. Noita bulleja ei ole ainakaan näkynyt täällä aikaisemmin.

http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fiku ... bullit.jpg
Kaikki leadbelcherit:
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/leabberse.jpg

Yksinäinen Irongut:
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/gut1.jpg
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/gut2.jpg
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/gut3.jpg

Pistäkääpä vain kommenttia tulemaan.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Aivan tajuttoman hienoja. Kun selaimessani on se että se pienentää isot kuvat ruutuun, katsoin ensin että "jaahas, taitaa olla vain yhden värin iho" kunnes muistin klikata suurennuslasia ja tadaa, koko kauneus paljastui. Äärimmäisen tasaista ja varmaa jälkeä, samoiten metallit ja varsinkin ruoste on todella onnistunutta.

Jos tuommoiseksi tulee koko armeija, kuten varmaan tuleekin, täytyy nostaa hattua _o/

Itse kehittelen vielä omaa tyyliäni. Kuten koko ajan. Joten minulla on pieni matka sinun kärsivällisyyteen maalausjäljessä :)

ps. Aiotkos pistää muuten tatuointeja? Sininenhän rimmaisi tuon ihon kanssa aika napisti.
niih.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Aika pehmeetä maalausta =) Anyway hyvät skillzzit sulta löytyy mutta se mikä muhun iski eniten oli noi beissit. Vibrantti vihree! Todella hienoo kamaa =)
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Kaiken muun nielen, mutta ihoja en. Liian värikylläinen sävy, ihan liian hyvinvoivaa ja muutenkin siloista ihoa. Ei läski tuolta näytä. :)

Loistavaa työtä toki. Miten teit ruosteet? Parasta noissa mielestäni.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Gorkiporki

Hukka kirjoitti: Loistavaa työtä toki. Miten teit ruosteet? Parasta noissa mielestäni.
Tätä mainiota ohjetta hieman soveltamalla:
http://www.coolminiornot.com/article/aid/245
Tosin esimerkiksi tuon Bulli bellowerin nuijan pieniin metalliosiin mä en ole ruvennut levittelemään mitään litkuja/glazeja. Ne on lähinnä maalattu gw:n ruosteenmaalaus ohjeilla. Eli ihan bestial brownilla johon on lisätty oranssia.
ps. Aiotkos pistää muuten tatuointeja? Sininenhän rimmaisi tuon ihon kanssa aika napisti.
Siinä suhteessa olen vähän laiska että pistän lähinnä tatskoja Ironguteille ja yksikköjen champoille + varmaan charruille.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

ihan sika siistejä, ja ihan sika tylsiä.. minusta ogreilla pitäisi olla melkein kaikilla oma persoona. nuo ovat kaikki samanlaisia. tosi tasaset ja puhtaat jäljet.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Olen samaa mieltä, että iho on kuin Miss Universumilla. Ei yhtään arpia(en ainakaan huomannut[mikä toisaalta ei tarkoita että niitä ei ole ;)])ja iho erittäin kaunista ja sileää. Ei ogre maista. Jos halaut nillitystä, niin leabberseissä toinen vasemmalta asessa näkyy liitos kolo. Metalli osat erittäin mahtavia, samoin lippu, tuota rakastan! Itse pidän lippujen maalauksesta todella paljon ja tuon on juuri niin kuin pitääkin, aivan mahtava! Baset ovat kanssa erittäin onnistuneita ja komeita. Ruoste todella kaunista. Gut näyttää japanilaiselta samurailta asennon ja ilmeen puolesta, tiedä sitten onko tarkoitus. Kivi erittäin hieno aseenpäässä, näyttää, "Yllätys, yllätys", aivan kiveltä ;)(sainpas tungettua viestiini lempi lainaukseni :P). Hyviä puolia voisi luetella ikuisesti, mutta on huonojakin. kuten, missä kainalo karvat!?! ;). Eiväthän ogret niitä ajele. Muutenkin näyttävät aika silo-ihoilta. Toisaalta ymmärrän kainalokarvojen puuttumisen, jos he ovat niin läskejä ettei läskin alta näy niitä :D. En jaksa kaikkia kauniita yksityis kohtia luetella, aivan mahtavia viggejä!
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Aikamoisia klooneja. Verta ja arpia enemmän, sekä joillekkin "mustia silmiä" ja paikkoja pöksyihin.

Itsemaalauksesta sen verran että virheitä en löytänyt, paitsi tuolta yksinäisestä gutista pöksyjen kohdalta. Sinne on mielestäni levinnyt tuota punaista vähän suttuisesti.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Kun teet seuraavat ogret,nii koeta hyvä mies tunkea siihen ihon väriin jotain ogremaista,likaa,verta,suolia stuffista jne.:D

En huomaa enempiä virheitä mitä on jo lueteltu,mitään räikeää ainakaan,muuten hyvää työtä,jatka ''lähes samaan'' malliin.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Gorkiporki

No mä koitin kyllä vähän välttää sitä liiallista verellä läträämistä, mutta ehkä tuo lopputulos jäi hieman liiankin verettömäksi. Tosin itseäni lähinnä huvittavat ne GW:n ogret joilla se toinen käsi on melkein kyynärpäätä myöten veressä. Se ei vaan näyttänyt hyvältä. Riippuu tietty vähän mistä tykkää.

Toiseen leadbelcher ryhmän jäsenille voisi toki maalailla erilaisia paloarpia yms. ja tehdä niistä enemmän sellainen veteraaniryhmä, mutta ongelmana on se että erottuisiko se liikaa muusta armeijasta?
Voisihan niitä pieniä arpia ja mustia silmiä kuitenki lisäillä, vaikka toisaalta noihin on jo tuollaisenaan kulunut paljon aikaa puhumattakaan siitä että niihin lisäilisi kaikkea pientä ja kivaa. Mutta ei se huono idea ole.

Mä olen kuitenkin halunnut tehdä aika yhdenmukaisen armeijan ja noi samat värit esimerkiksi toistuu noissa eri yksiköissä. Varmaan yksi seikka mikä tekee noista klooneja on se että kaikilla noilla muoviogreilla on ihan sama tuo torso, siis gutteilla, bulleilla ja belchereillä. Ainoastaa kädet ja päät ovat erilaiset. Jos vaan osaisi konvertoida tosi hienosti.

Mutta mielipiteensä kullakin, ja pistäkää vaan lisää postia tulemaan.:)
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

hiukan haavoja viiltelet + housuihin reikiä niin hyvä tulee.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Gorkiporki

Niitä haavoja tehdessä voisi kyllä käyttää myös green stuffia jotta niistä saisi aidomman näköisiä.

Onneksi se että ukot on guttia lukuunottamatta lakattu, ei pahemmin häiritse noissa kuvissa. Vallejon mattalakka kiiltää ehkä ihan pikkuisen mutta minusta sitä ei onneksi havaitse. Ainut että highlightit on ehkä vähän laimentuneet lakkauksen takia.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ou jee. Tosi cool.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Jee mitkä metallit! Etenkin Leadbelcherin käsisuojukset oli loistavia. Leadbelcherissä voisit vähän lisätä rajauksia esim käsien ja moukarin kahvan väliin ja käsiin ylipäätänsäkin. Ihosta tykkään, olkoonkin vähän tylsä.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

mistä tuo ruoho on ostettu (kun se ei ole GWn) Paljonko se maksaa. Se kun näyttää paljon Aidommalta kuin GWn vastine.
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Gobirin kirjoitti:mistä tuo ruoho on ostettu (kun se ei ole GWn) Paljonko se maksaa. Se kun näyttää paljon Aidommalta kuin GWn vastine.
Kyllä sitä gw:n ruohoakin saa maalata.
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

oisit laittanut ihon bleached bonella ja highlightit skull whitella. niin minä tein. ja sitten mustat goottimeikit silmiin. tuli kiva gootti-look...
-Ezekiel-

Viesti Kirjoittaja -Ezekiel- »

Uusi palkka-armeija, ei ole vielä arpija tullut.. ;D No joo, vähän kyllä iho on tasaista kuin missillä, mutta hienoa maalaustyötä... Eniten pidin housuista jotka olivat eri värisiä ja varjot yms. eroittui todella hyvin mutta väri vaihtui tasaisesti, eli hienosti! :D
*We share what we know, so that others may grow.* :D
Gorkiporki

Gobirin kirjoitti:mistä tuo ruoho on ostettu (kun se ei ole GWn) Paljonko se maksaa. Se kun näyttää paljon Aidommalta kuin GWn vastine.
En kyllä muista että minkä nimistä se on, koska tuo ruoho on ostettu joskus 8 vuotta sitten. Se on vaan yksinkertaisesti maalattu, kun tuo ruoho sellaisenaan näyttää aika huonolta, olipa se GW:n tai minkä hyvänsä.
Itse muuten suosittelen maalaamaan tuon ruoholla varustetun pohjan mustalla. Eli itse ogre on pohjamaalattu valkealla ja pohjalevy mustalla. Voihan sen koko hökötyksen tietysti maalata mustalla jos tykkää, mutta itse maalaan pohjan ja ukon erikseen.
Aimer

Viesti Kirjoittaja Aimer »

ihan ylivetoja noi sun ogret en oo vielmissään nähnyt noin hienoja metalli osia. Kieltämättä vaikka iho onki vähän ehkä tylsä nii toimii...[/b]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”