Juu eli lauantaina olisi turnaus kytkoossa ja armeija ei ole ihan valmis vielä. Noon ja turnauksessa ei kaiken tarvitse olla maalattuja, lievittäköön se viikko per figu-maalaajien ihmetystä.
Eli armeijalistaa olen väsäämässä. Turnauksen säännöt:
Ei yli 2 woundisa figuja, ei HQ, ei yli 150pts tankkeja. 500pts armeijat.
Minulta löytyy neljä nobia, joille kaikille kovaa vauhtia ilmestymässä chopat ja powerclawit (ärjäiskää jos kannattaisi laittaa jotain muuta), n. 55 boyz (5 bigshoota, 3 rokkit, 3 burna), viisi mopoa, yksi konvertoitu nobiksi, kaksi wartrukkia ja 16 stormboyta. Tarvittaessa luulen että saan proxyttaa vähän.
Eli siis minullahan ei ole mitään heavysuppottia. Ketjun tärkein kysymys onkin, kannattaako ottaa heviä, ja mitä kannattaa.
Eikä siis minulla ole riittävästi trukkeja Kult of Speediin.
Olen kuullut että Looted Basilisk ta Looted Leman Russ olisi hyvä, is it true? Tuleeko Russista yli 150pts?
Vai miten on Killa Kanien laita? Tai dredin?
Auttakaa sillä vähän kiire on, tänään ostan varmaan sen hevin.
Kiitos jo etukäteen.
Ja älkää ärsyyntykö, aloittelija:)
Orkit turnaukseen
-
Jugenactus
Orkit turnaukseen
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
Eliggäs viidensadan pisteen armeijat? Silloin killer kanit ounaa erityisen hyvin. Kun eivät maksa mitään ja pystyvät vaikka mihin, niitä kannattaa ottaa pari. Leman russikin olisi tietysti aika ärjy, vie vaan minimissään sen 145p eli noin kolmanneksen. Dreadi on tuplasti kalliimpi kuin tölkki, mutta vain ehkä puolet parempi. Basiliski on jees, mutta 500p peleissä on luullakseni niin pienet kentät, että indirektin 36" minimikantama haittaa ratkaisevasti.
Ehdottaisin siis pari tölkkiä, niiden seuraksi mahdollisimman paljon boyzzeja (ja kantamapyssyjä). Yksi power klaw-nobi kannattaa olla, useampi vie pisteitä ja onhan tölkeilläkin purkinaukaisukykyä.
Jos haluat, voit myös vääntää speed freekit 5 moposta, yksistä trukkereista (burna ja klaw) ja 15 stormboyzista.
Ehdottaisin siis pari tölkkiä, niiden seuraksi mahdollisimman paljon boyzzeja (ja kantamapyssyjä). Yksi power klaw-nobi kannattaa olla, useampi vie pisteitä ja onhan tölkeilläkin purkinaukaisukykyä.
Jos haluat, voit myös vääntää speed freekit 5 moposta, yksistä trukkereista (burna ja klaw) ja 15 stormboyzista.
- Half-breed
No ainakin Basiliski menee alle tuon 150 pistettä ja on todella hyvä lisä armeijaan, kysy vaikka keneltä. Myös Killa kanit ovat hyviä pisteisiinsä nähden ja näitä saisi aika kivasti, kun maksavat vain 55 pts kipale. Muuten armeijastasi ei kestä kommentoitavaa, muuta kuin että älä ota Stormpoikia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Eli maksimoidaan killakanit. 3x heavy support ja 3x kani per joukko. Yhdeksän kania tekee vähän reilut 400 bojoa. Lopuilla pakolliset troopit täyteen grotteja. Tämähän vaikuttaa aivan kehityskelpoiselta (hullulta) idealta.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!