"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

JUu poistakaa/lukkoon vaan..

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
SeXeli

JUu poistakaa/lukkoon vaan..

Viesti Kirjoittaja SeXeli »

keke
Viimeksi muokannut SeXeli, Pe 16.09.2005 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

No jaa. Jousilimit on vastassa ainakin kun laskin itse (ei ole varmasti oikein). Ottaisit 3peikkoa pois ja niillä vielä shield ja keihäs hemmoja. Ehkä yksi kapteeni.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Väkisinkin on jousiraja vastassa. 48 figulla vasta saa tuon 16 jousta, ja tuossa on 24 :) Eli peikkoja pari pois, niillä pisteillä kapu ja lisää, paljon lisää massaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Juu jousilimit menee yli ja harokin sieltä puuttuu. Elikkäs 2-4 peikkoa pois ja kapteeni tai pari ja keihäs sekä kilpi gobboa sinne. jousia parit pois.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
SeXeli

Viesti Kirjoittaja SeXeli »

hehheh... en ollu hiffannu tota jousirajaa :D

Deceased: Ei tarvitse itse alkaa toivoa kadotusta ketjuilleen, jos ne suinkin ovat pysyneet asiallisina - joku voi lukea niitä myöhemmin ja oppia niistä jotain... olettaen nyt, että kirjoittaja itse on muokannut otsikon ja ensimmäisen viestin siihen kuntoon, missä ne nyt ovat...
Lukittu

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”