Olen jotenkin tietoinen kuinka viitan teko hoituu, mutta kaipaan hieman ehdotuksia ja neuvoja, jotta saisin tehtyä tuolle (Witch elffille) Assassinille viitan.
Edit. Tässä on Assassin jolle olen tehnyt viitan jne.
Greenstuffista viitta...
-
shadowdancer
Greenstuffista viitta...
Viimeksi muokannut shadowdancer, Su 18.09.2005 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
kauaksi pois.
-
Herra_Mela
- Viesti:
Itse olen äskettäin tehnyt viitan (pidemminkin kyllä pitkä mantteli mallinen takki) piraatille mortikka jengiin. Tein sen niin että ensin litistin geeässän kuin piparkakkutaikinan. Sen jälkeen leikkasin siitä sculpting toolilla oikean vaatekappaleen muotoisen palan. sitten vain "puin" tämän palasen äijän päälle. Kai samalla periaatteella voisi viitankin tehdä, muista vain tehdä (jos sellaisen haluat) hupulle sopivasti tilaa.
-
shadowdancer
Joo huppu on jo laitettu päähän, eilen tein hupun, ja tänään pitäisi tehdä tuo viitta. Kiitos vinkistä.Herra_Mela kirjoitti:Itse olen äskettäin tehnyt viitan (pidemminkin kyllä pitkä mantteli mallinen takki) piraatille mortikka jengiin. Tein sen niin että ensin litistin geeässän kuin piparkakkutaikinan. Sen jälkeen leikkasin siitä sculpting toolilla oikean vaatekappaleen muotoisen palan. sitten vain "puin" tämän palasen äijän päälle. Kai samalla periaatteella voisi viitankin tehdä, muista vain tehdä (jos sellaisen haluat) hupulle sopivasti tilaa.
Liian kauan yritit pitää kiinni,
kauaksi pois.
kauaksi pois.