Tälläistä olisi vuorossa tänään. Mahdollisesti olisin tälläisellä pelaamassa tiistaina, joten mukavaa kommenttia kiitos.
Liche High Priest - Hierophant
2 x scroll
hieratic jar
cloak of dunes
340p.
Liche Priest
2 x scroll
(Nämä voisin kenties vaihtaa staff of raveningiin)
165 p.
Tomb Prince - General
great weapon
light armour
shield
Chariot of fire
178 p.
Sankarit: 683 p.
Core:
20 skeleton warriors
light armour, shield, hand weapon
täyskomentoryhmä
205 p.
20 skeleton warriors
light armour, shield, hand weapon
täyskomento
205 p.
10 skeleton bowmen
hand weapon, bow
musician
85 p.
10 skeleton bowmen
hand weapon, bow
musician
85 p.
5 heavy horsemen
80 p.
Core: 660 p.
Special:
Tomb scorpion
85 p.
3 carrions
72 p.
3 chariots
standard bearer
icon of sacred eye
190 p.
Special: 347 p.
Rare:
Screaming skull catapult
90 p.
Bone giant
220p.
Rare: 310 p.
Yhteensä: 2000
Listassa on haettu tasapainoista viritystä. Yritetään saada jotain aikaa joka vuoronvaiheessa.
Tomb Kings 2000 p.
Pitkälti sama lista kuin omani, paitsi en käytä vaunuprinssiä, enkä kahta 10 ampujan blokkia vaan swarmeja ja Ushabteja.
Taikaesineet näyttää olevan aika perukset, itse käytän tosin aina Isopapillani Plakaatti-Viitta-Kauluri yhdistelmää, joka on toiminut käytännössä moitteettomasti aina.
Mitäpä tätä moittimaan, itse olen aina todennut tämän pohjaisen listan hyväksi, vaikkakin liikkeen puuttuminen on alkanut aina haittaamaan jossain vaiheessa. Ehkä itse yrittäisin lisätä yhden kotkan niin outnumberoisivat muitakin kuin haltioiden sotakoneita.
Taikaesineet näyttää olevan aika perukset, itse käytän tosin aina Isopapillani Plakaatti-Viitta-Kauluri yhdistelmää, joka on toiminut käytännössä moitteettomasti aina.
Mitäpä tätä moittimaan, itse olen aina todennut tämän pohjaisen listan hyväksi, vaikkakin liikkeen puuttuminen on alkanut aina haittaamaan jossain vaiheessa. Ehkä itse yrittäisin lisätä yhden kotkan niin outnumberoisivat muitakin kuin haltioiden sotakoneita.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha